Onko nainen täysin pilalla, jos on kerrankin myynyt itseään? (Vastaava aloitus, mitä täällä on miehistä ja sitä on nyt 11sivua, eli ei tarvitse poiustaa tätäkään)
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaisi itseäni yhtäään. Pääasia on, että seksiä on usein.
maksatko joka kerrasta?
Ei nainen itse sinänsä olisi lainkaan pilalla. Etenkään, jos hänelle ei olisi tullut tuota toimintaa harrastaessaan mitään aversiota seksiä kohtaan tai sellaisia kokemuksia, joita hän projisoisi minuun.
Sen sijaan ajatus tuntuisi kiusalliselta, jos sattuisin törmäämään miehiin, jotka ovat olleet hänen asiakkaitaan ja alkaisivat aukoa siitä päätään minulle (ja mahdollisille lapsilleni).
Riippuu tilanteesta. Jos nainen olisi ollut niin epätoivoisessa tilanteessa niin haluaisin kyllä tietää syyt. Olisiko se ollut nimenomaan virhe, ja sellainen epätoivoinen ”viimeinen” mahdollisuus saada maksettua jotain vai sitten että huvikseen haluai kokeilla yms.
Ikäkin vaikuttaa. Jos nuorena tapahtunut, olisi helpompi ymmärtää.
Ei minun mielestäni. Tapauskohtaisia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
maksatko joka kerrasta?
Mies maksaa seksistä aina tavalla tai toisella.
Jos on nuorena opiskelijana hommannut itselleen rahaa tällä tavalla, niin ei se mitään. Ei vaikuta tähän hetkeen millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
maksatko joka kerrasta?
Vähän OT.
Maksulliset naiset, jos ketkä, arvostavat sellaista seksiä, jossa he itse saavat mitä haluavat ja silloin kuin he haluavat.
Maksullisia miehiä on vähän, ja vielä vähemmän on nuoria naisia, jotka käyttävät heidän palvelujaan. Harvalukuisten ostajanaisten joukossa kuitenkin erottuvat naiset, jotka itse ovat prostituoituja.
He haluavat itse maksaa siitä, että mies on varmasti mieleinen ja ulkoisesti haluttava, että mies on taitava ja tosiaan asettaa naisen nautinnon etusijalle 100%sen varmasti. Eikä heillä ole omasta taustastaan johtuen mitään estoja seksin ostamiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, jos vaan on täysipäinen eikä ole tehnyt sitä voimaantuakseen, julkisuustyrkkyyttään tai muuta hömppää.
Eli sulle kelpaa nainen, joka on ollut 2000 eri miehen kanssa, niin sen ottaisit vaimoksi ja lapsiesi äidiksi?
-Todellako?
Itse en ottaisi.
Mistä tuo lukumäärä?
Esim 6 miestä päivässä, niin tulee jo vuodessa tai kahdessa, jos 3 miestä päivässä ja näillä voi olla 20:kin asiakasta päivässä?
20 asiakasta päivässä on kyllä ääärimmäisen marginaalista jopa niille, jotka hommaan on pakotettu. Lisäksi pitää ottaa huomioon, että miehet viehättyy tiettyyn naiseen ja haluavat saman kanssa sitten asioida yleensä. Eli ei ole välttämättä 2000 eri miestä, vaan voi olla 300 eri miestä, joiden kanssa rallia pyörittää.
Mistä kukaan tietää, oletko myynyt itseäsi kerran tai vaikka useamminkin. Vai onko sinulla maksukuitti tatuoituna ihoosi?
Itse olen myynyt aikoinaan itseäni opiskeluja rahoittaakseni. Nyt 3 lapsen äiti ja on omakotitalot jne. Löysin miehen jonka halusin.
En ole kertonut menneisyydestä, koska mies ei ole kysellyt edes.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen myynyt aikoinaan itseäni opiskeluja rahoittaakseni. Nyt 3 lapsen äiti ja on omakotitalot jne. Löysin miehen jonka halusin.
En ole kertonut menneisyydestä, koska mies ei ole kysellyt edes.
Joku ruma av mamma alapeukuttaa näitä :D
No siis… eihän se siitä pilalle mene. Jokainen tietää, että se on ”helppo” tapa tienata rahaa, jos rahapula yllättää. Sen sijaan mies, joka ostaa seksiä on automaattisesti pilalla ihan jo sen ajatuksen takia, että sitä seksiä on niin pakollista saada, että siitä ollaan valmiita maksamaan.
Joku sanoi, että naiset menettäisivät seksuaalisen valtansa seksiä myymällä. Se ei pidä paikkaansa. Nainenhan vain pönkittää seksuaalista valtaansa muuttamalla rahaksi sen, mitä kaikki haluaisivat ihan ilmaiseksi. Mies raataa päivät töissä, että saa sitten käyttää sen kovalla työllä ansaitun rahan maksulliseen naiseen. Valta on naisella, ei miehellä.
Eihän tämä ole vastaava koska siinä toisessa kysytään seksin ostamisesta.
Nainen ei ole pilalla sen takia, että ottaa maksua seksistä. Ihan absurdi ajatuskin. Nainen joka ottaa maksua seksistä on viisas, kun osaa hyödyntää miesten tarpeet tällä tavoin.
Miten on myynyt? Ollut avotakassa naamalla ja nimellä varustettu kuva, että pillua myytävänä vai?
Se mitenkä näissä jutuissa tapahtuu, riippuu siitä pellestä joka sitä pillua joutuu ostamaan! Sehän se, joka levittää pahaa kieltä.
No, nyt on kyllä viime aikoina pari tyyppiä ollut ihan omalla nimellä ja naamalla tavallisessa sanomalehdessä kertomassa, että näinpä tässä nyt myyn seksiä. Piittaako kukaan? Meneekö joku huutelemaan ja rienaamaan kadulle kun näkee asiastaan kertoneen tyypin. Täh?
Voisin myydä seksiä, mutta en ihan kenelle tahansa. Sellaiselle voisin myydä, jonka kanssa voisin harrastaa seksiä ilman rahaakin, mutta koska olen aika pidättyväinen, en koskaan harrasta irtosuhteita. Rahapulassa voisin suostua sopivasta hinnasta.
Seksin myyminen voi olla pakkorako monelle naiselle maailmassa. Ajatus, että nainen menisi siitä pilalle, on vastenmielinen.
Vastaavasti ihmisen ei ole mikään pakko harrastaa seksiä, vaan toisen ihmisen käyttäminen oman tarpeidensa täyttämiseen, on aika inhottavaa.
Voisin siis harrastaa seksiä maksusta joidenkin harvojen miesten kanssa, mutta koskaan en haluaisi sellaisen kanssa parisuhteeseen. Ehkä kaksinaismoralismia, mutta näin se menee.
Suomessa ei ole mikään pakko myydä itseään eli kertoo kyllä arvopohjasta kaiken tarpeellisen.
Hyi hitto, mitenkä ihmiset tällaisiin asioihin suhtautuvat.
Tuli mieleen tästä aloituksesta - tosin rahasta myymisestä ei ollut kyse - kun nuorena olin erään kurssin vuoksi majoitettuna soluasuntoon. Muutkin jonkin kurssin osallistujia. Niin siinä sitten yks nuori leidi paneskeli härskisti omassa solussaan, panokaveri oli sitä yhtä suomalaisille tuttua vähemmistökansallisuutta, joten olihan se meininki jo senkin vuoksi aika ronskin härskiä...
Mut siis toi on niinko ok, että kukapa sitä tostakaan sitä tytteliä lähtis sormella osottelemaan siellä kurssitalolla, että juu, tiiättekö tollanen ilopillu se naapurissa asuu...
Härskiä ja ronskia kerrassaan!