Minkä ikäisenä tapasitte nykyisen av(i)opuolisonne?
Kommentit (87)
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 21:56"]
18 v. Olemme nyt 31 ja onnellisia kuin vastarakastuneet :)
[/quote]
Aivan sama täällä!
19 vuotias olin ja mies 28 vuotias. Nyt ollaan 23v. ja mies on 31v. Saman katon alla asuttu kolme vuotta, katsoo jos tässä pian isompaa asuntoa. Vielä ei lapsia suunnitteilla vaikka tulevaisuudessa lapsi tai lapsia toivotaankin.
Mutta voi sitä supinan määrää kun melkein kolmekymppinen mies ottaa alle parikymppisen "naisen" että ei taida montaa kuukautta tuo suhde kestä. Mutta hyvinhän meillä vieläkin menee ;)
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 23:24"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 21:55"]
Ensimmäisen kerran yläasteella, aloimme tosin seurustella 19-vuotiaina. Nyt olemme 25-vuotiaita, viime kesänä menimme naimisiin ja esikoisella laskettu aika tänään.
[/quote]
Milloin aiot elää?
[/quote]
Lapsi hyvä, TUO on ELÄMÄÄ.
Ihan ekan kerran 23-vuotiaana. Silloin olin toisen kanssa. Aikaa kului noin 3,5 vuotta (eli täytin 27) ja tapasimme uudelleen. Siitä se sitten lähti :)
Olin 17 v kun aloimme seurustella. Tiesin toki miehen ennakolta, samoja kouluja käytiin (yläaste ja lukio).
Tavattiin kun mentiin yläasteelle samalle luokalle, alettiin seurustella pari vuotta myöhemmin eli 15-vuotiaina. Olemme avoliitossa ja kihloissa, täytämme tänä vuonna 21 ja lapsemme elokuussa 4. Emmekä osaa kuvitella elämää ilman toisiamme<3
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 21:56"]
18 v. Olemme nyt 31 ja onnellisia kuin vastarakastuneet :)
[/quote]
Sama täällä. 18v olin, nyt 30. Ja ihan umpi rakastunut edelleen <3
24v. kun tavattiin, nyt 29v. naimisissa ja kaksi lasta.
tavattiin kun oltiin 15&17, nyt 19 ja 21 :) Ei siis naimisissa (voi apua...) mutta asutaan yhdessä :D
16-vuotiaana. Mies oli vuoden vanhempi. Nyt oltu naimisissa yli 12 vuotta.
14 v., mutta alettiin seurustelemaan, kun olin 15 v.
Nyt olen 32 ja mies 34
45 v.
Ensimmäisen tapasin 20 v. Ihan liian nuorena.... omille lapsilleni aion sanoa, ettei saa sitoutua alle 30 v....
Oltiin 15 v & 17 v, nyt 40 v ja 42 v, naimisissa jo vuosia ja kolme lasta.
Minä olin 29v. Mies 34v. Kaksi vuotta oltu yhdessä. Menneisyydessä lukuisia exiä tämä kuitenkin eka mies jonka kanssa haluan punaisen tuvan ja perheen.
25 v. 26 vuotiaana saman katon alle asumaan. Nyt olen 41, häitä vietimme 29 vuotiaana, kolme lasta rikastuttaa elämää...
Aika moni näyttää sen elämänkumppanin löytäneen "saman pitäjän pojasta/tytöstä" kun jo lapsena yhdessä leikittiin. Niin se elämä rakkaus sitten on jo selvillä 14v?! En ymmärrä...
16 v, kohta 10 vuotta täynnä <3