Minkä ikäisenä tapasitte nykyisen av(i)opuolisonne?
Kommentit (87)
18v tavattiin, edelleen yhdessä ja lapsia kolme 15-20v ja ikää siis nyt 42v.
Ja juu, ihannemies maku muuttunut, tuleehan se jo pelkästään iän tuomista muutoksista. Ei sitä lökäpöksyt enää hotsita ku ikää yli 30 :)
24-vuotiaina, mies vuoden vanhempi
Ensimmäisen kerran tavattiin 13 vuotiaana ja hengailtiin yks kesä samassa porukassa en ollu sillo erityisen kiinnostunu ja hänellä oli sillon joku tykkäys-pusuttelu suhde ystäväni kans. Sitte tavattiin kun täytin juuri 17 vuotta ja se oli kyllä rakkautta heti. Nyt ollaan oltu naimisissa puoli vuotta. Täytämme tänä vuonna kumpikin 21v.
Käsittämätöntä, että juuri kukaan ei ole tavannut 3-kymppisenä. Ainakaan tähän ketjuun vastanneista.
Ensimmäisen kerran tavattiin joskus ala-asteikäisinä, ehkä siinä 7-8-vuotiaina. Seurustelemaan alettiin kun olin 15 ja mies 16, nyt yhteisiä vuosia on jo 15 takana ja toivottavasti paljon vielä edessäkin.
15 vuotiaina, alapeukuttakaa vaan :) en ole menettänyt mitään <3
synnyt laitoksella , seurustelemaan 22-v
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:47"]
15 vuotiaina, alapeukuttakaa vaan :) en ole menettänyt mitään <3
[/quote]
Olethan sinä menettänyt vaikka mitä, mutta toisaalta saanut kokenut paljon sellaista mikä muuten olisi jäänyt väliin.
-48
17-vuotiaana. Nyt oltu 5 vuotta yhdessä ja ehditty saada esikoinen ja mennä naimisiinkin :)
Minä olin 26-vuotias, mies pari vuotta nuorempi.
Minä olin 19, mies 24. Nyt tuosta on 7 vuotta aikaa.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 21:55"]
Ensimmäisen kerran yläasteella, aloimme tosin seurustella 19-vuotiaina. Nyt olemme 25-vuotiaita, viime kesänä menimme naimisiin ja esikoisella laskettu aika tänään.
[/quote]
Milloin aiot elää?
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 21:53"]
Sitä oikeaa odotellessa...Oikea tuli silloin19 v ja edelleen sama nyt 50 vuotta yhdessä oltu. Ei se vaihtamalla taida parantua.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 23:24"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 21:55"]
Ensimmäisen kerran yläasteella, aloimme tosin seurustella 19-vuotiaina. Nyt olemme 25-vuotiaita, viime kesänä menimme naimisiin ja esikoisella laskettu aika tänään.
[/quote]
Milloin aiot elää?
[/quote]
Eh... ihan tässä parhaillaan?
ohis
Ekan kerran kun tavattiin olin 11v ja mies 14v. Seurustella alettiin vasta kun oltiin 26v & 29v :)
Olin 18v. ja mies 28v.
Nyt olen 46v, ja mies siis 56v. Avoliitossa, pari lasta, omakotitalo jonka pihassa farmariauto - niin keskiluokkaista. ;)