Minkä ikäisenä tapasitte nykyisen av(i)opuolisonne?
Kommentit (87)
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 08:47"]Aika moni näyttää sen elämänkumppanin löytäneen "saman pitäjän pojasta/tytöstä" kun jo lapsena yhdessä leikittiin. Niin se elämä rakkaus sitten on jo selvillä 14v?! En ymmärrä...[/quote]
Joillekin käy noin. Moukantuuria se tietenkin on ja nykyään hyvin harvinaista. Mutta tuollaisen sattumuksen kokeneet vastaavat tällaiseen kysymykseen herkästi, koska tietävät sen erikoiseksi ja mielenkiintoiseksi. Ei kannata luulla, että tästä voisi päätellä teinirakastumisen onnistumisprosenttia. Kysy vaikka "oletko rikastunut lotossa?". Siihenkin vastaavat todennäköisimin ne, jotka ovat.
Mutta vastaus kysymykseen, sellainen tylsän tavallinen, olin 24, kun aloin seurustelemaan. Nyt 40 ja elämme perusonnellista perhe-elämää.
23v. Kohta olen 25v. Avopuolisoita ollaan :)
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 06:13"]
19 vuotias olin ja mies 28 vuotias. Nyt ollaan 23v. ja mies on 31v. Saman katon alla asuttu kolme vuotta, katsoo jos tässä pian isompaa asuntoa. Vielä ei lapsia suunnitteilla vaikka tulevaisuudessa lapsi tai lapsia toivotaankin.
Mutta voi sitä supinan määrää kun melkein kolmekymppinen mies ottaa alle parikymppisen "naisen" että ei taida montaa kuukautta tuo suhde kestä. Mutta hyvinhän meillä vieläkin menee ;)
[/quote]
Voi miten tutulta kuulostaa! Meillä oli myös noin: omat vanhemmat vastustivat, sisarukset vastustivat, monet kaverit tuomitsivat.... Supistiin "vähän aikaa mies leikkii nuorella tytöllä ja sitten heittää pois."
Kaikesta huolimatta, toivon paljon yhteisiä vuosia teille!
nro 42
34 v. Toinen avioliitto. En ole pystynyt tässäkään olemaan uskollinen. Älä ota komeaa ja hauskaa miestä. Meille on liikaa houkutuksia tarjolla.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 08:47"]
Aika moni näyttää sen elämänkumppanin löytäneen "saman pitäjän pojasta/tytöstä" kun jo lapsena yhdessä leikittiin. Niin se elämä rakkaus sitten on jo selvillä 14v?! En ymmärrä...
[/quote]
Mitä ihmeellistä siinä on? Aika moni teini seurustelee, ja joillakin nyt vaan sattuu natsaamaan niin hyvin, ettei myöhemminkään tule tarvetta vaihtaa.