Pissahätä autossa eikä huoltoasemia hetkeen...
Miten olette selvinneet kun ihan jäätävä pissahätä tullut automatkan aikana talvella enkä haluaisi mennä kyykistelemään tuonne pakkaseen mutta hätäkin alkaa olla hirveä...
Kommentit (33)
Laske allesi. Lämmittääkin mukavasti.
No kai nyt huoltoasemia aika tiuhaan on? Paitsi jossain Lapin eräteillä.
🇺🇦🇮🇱
Vaihtoehtoja ei ole kuin kaksi. Valitse niistä.
Olen joskus pissannut suoraan bussin penkille, siirsin vain hieman vaatetta että en kastellut omia housujani. Hieman kyseenalainen tuo kolmas vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
taukopaikkoja on matkalla
Jos ei ole niin aja tien sivuun penkalle ja jätä hätävilkku pääle.
Olen aikuinen ja osaan ennakoida/arvioida wc-tarpeitani. Eli käyn huoltoasemalla.
pian mun kissa sanoo hauhau ja AP syö sonninmaitojuustoa.
Osta aikuisten vaippa jos et muuten selviä pissahädän kanssa autossa.
Ei meinaa nykyään olla niitä huoltoasemia...
Tien viereen, auton tai metsän suojaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen aikuinen ja osaan ennakoida/arvioida wc-tarpeitani. Eli käyn huoltoasemalla.
Sinulla ei sitten ole lääkityksiäkään. Tee muutama kiitollisuusharjoitus vielä tänään
Lainaan edesmennyttä äidinkielenopettajaani.
"Minulla on munuaistauti, ja pystyn yhden oppitunnin ajan olemaan pissaamatta niin kyllä te nuoretkin pystytte."
Kaffebulla kirjoitti:
No kai nyt huoltoasemia aika tiuhaan on? Paitsi jossain Lapin eräteillä.
Yöllä ja myöhään illalla on monet huolsikat kiinni.
Miehelle helppo ratkaisu: pysähdytään linja-autopysäkille ja aletaan lorottamaan pientareelle ohikulkevasta liikenteestä piittaamatta. Tapa lienee yleistynyt, viime vuonna näin liki kymmenen tällaista suoritusta. Vinkki: älä lorota asfaltille, kengät kastuvat helposti.
Mä ajan 950 km Lappiin yleensä yhden pysähdyksen taktiikalla. Sitäkään pysähdystä ei tee pakolliseksi vessahätä vaan auton tankkaus. Yleensä samalla vähän jaloittelen ja käyn vessassa.
Sanoin kun avasin, taatusti neuvona on laskea alleen...koska vauvat palstoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei sitten ole lääkityksiäkään. Tee muutama kiitollisuusharjoitus vielä tänään
Tyypillinen ikäihminen syö verenpainelääkettä. Tyypillinen lääke on nesteenpoistaja. Kyseinen lääke laittaa pissattamaan.
Ei pissanhätää voi ennakoida. Pissalla käynnin jälkeen on seuraava hätä odottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen ikäihminen syö verenpainelääkettä. Tyypillinen lääke on nesteenpoistaja. Kyseinen lääke laittaa pissattamaan.
Ei verenpainelääke ole diureetti! Mistä ihmeestä tuon menit keksimään?
Pidätellyt, viimeksi pidättelin Kuopiosta Ouluun kun en jaksanut vessaan lähteä