tv2 Tuhkimotarina nyt. Toinen nainen.
Ollut vaikeaa. Kuinkahan vaikeaa ollut vaimolla :(
Kommentit (371)
Ei tainnut olla opena suhteen aikoihin, mainitsi että pystyi tekemään töitä läppärillään missä vaan ja lähtemään esim. miehen työreissuille mukaan.
Mies on pettäjä joo, menikö hän ruotimaan yksityiskohtia orkuistaan telkkariin? Taitaa petturimies sentään sen älytä, ettei kahta perhettä koskevaa tragediaa lähdetä ruotimaan tuksutyyliin koko kansalle. Tämä nainen ei vaan tajuu, että jos sitä paskaa kaadetaan ihmisten niskaan, siitä ei mennä repimään lisäpökäleitä telkkariin!
Ei voi kun ihmetellä heliä facebookissa kivittäviä ihan aikuisen ikään ehtineitä naisia, jotka ovat sitä mieltä, että koskaan ei kukaan mies eroa vaimostaan sen takia, että rakastuu toiseen.
Onnistunut kostajan ristiretki, ylen avustamana. Tunteitani on loukattu, siksi päätin teille kaikille kakkosnaisille olla esikuva..öhmn.. eiku varoittava esimerkki! Vuoden 2015 tositv:tä raadollisimmillaan, eikö lastensuojelua ymmärrä hän?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 23:30"]Te ämmät olette noloja! Mies oli tässä tarinassa se pahantekijä! Haloo ... T: mies 34v
[/quote]
Niin mies olikin se suurin pahantekijä. Mutta ei Helikaan antanut miehen vaimon ja lasten olla touhujensa tiellä, mikä kauhistuttaa monia. Ihan perus-empatiakykyynhän kuuluu ainakin pyrkiä välttämään toimintaa, jonka tietää satuttavan toista ihmistä.
Naisia tässä ketjussa myös kauhistuttaa se, että Heli esitteli itsensä vain uhrina, vaikka osallistui siis tieten tahtoen toimintaan, jossa tehtiin lisää uhreja. Heli ei esittänyt minkäänlaista katumusta. Sitä onko mies taas katunut kukaan ei tiedä, koska miehen näkemystä ohjelmassa ei kuultu. Heli sen sijaan satutti luultavasti asiasta puhumalla miehen vaimoa ja lapsia lisää (mikä on todella julmaa, koska mikään tapahtunut ei ole heidän syytään).
M39
Mua oksetti osaltaan miehen tekopyhyys. Oli vaimolle luvannut alttarilla ettei jätä perhettään. No, luulisi että lupasi myös uskollisuutta ja luottamusta?!?
Mies ei varmaan tunne itseään huonoksi kun teki oikein, mitä oli vaimolle luvannut. Mitä nyt unohti kokonaan mitä on luvannut uskollisuudesta..
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 00:10"]Mua oksetti osaltaan miehen tekopyhyys. Oli vaimolle luvannut alttarilla ettei jätä perhettään. No, luulisi että lupasi myös uskollisuutta ja luottamusta?!?
Mies ei varmaan tunne itseään huonoksi kun teki oikein, mitä oli vaimolle luvannut. Mitä nyt unohti kokonaan mitä on luvannut uskollisuudesta..
[/quote]
Se kyllä kuulosti tosi oudolle mustakin. Tosin jälleen kerran: Sekin miehen sanominen, samoin kuin kaikki mitä mies tunsi Heliä kohtaan, tuli Helin suusta...
Mä veikkaan, että mikäli mies noin sanoi, hän käytti antamaansa lupausta tekosyynä sille, että valitsee mieluummin vaimonsa. Näin ajattelen juuri siitä syystä, ettei niillä muillakaan annetuilla lupauksilla ollut ollut väliä.
Heli taas tarttui tohon lauseeseen, koska haluaa uskoa, että ilman annettua lupausta mies olisi valinnut hänet.
Onneksi näitä pettäjätarinoitaan ei pääse petturit usein julkisuuteen ruotimaan. Ei nämä tarinat ketään auta.
Oma ahdistus,oma pahaolo, tälläisellä julkitulollako ne muka helpottaa?
Viattomat perheenjäsenet vain kärsivät lisää. Ainiin, mutta osaako nämä ajatella muita kuin itseään? Ihan sama onko mies vai nainen pettäjänä, hakeutukoon hoitoon jotta ei tartte lisätuskaa tuottaa lähipiirilleen.
Kuumottaakohan luokkakavereiden vaimoja nyt kovastikin.
Olenko ainoa, jonka mielestä tuo Helin ihastus ex-luokkakaveriin vuodelta nakki ei ole ihan tervettä? Kuka menee aivan sekaisin jostain yli 20 vuoden takaisesta ihastuksesta, johon ei ole pitänyt yhteyttä? Minä olin aivan suunnattoman rakastunut rinnakkaisluokkalaiseen poikaan 13-14-vuotiaana, mutta mitään "väreitä" ja "pilvissä lentämistä" sälli ei kyllä enää saisi aikaan. Ja minä olen vasta 20-vuotias.
Mies nyt selvästi lasketteli pelimiehenä luikuria kun selvisi, että Heliltä saattaisi lohjeta.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 23:30"]
Te ämmät olette noloja! Mies oli tässä tarinassa se pahantekijä! Haloo ... T: mies 34v
[/quote]
Voivoi, Vesa ei nyt tajuu..
Kun tämän ohjelman pointti ei ollenkaan ollut siinä, että se mies petti vaimoaan.
No jos ei vaimo vielä tiennyt niin nyt tietää. Yksityiskohdat oli sen verran tarkat.
Koska tulee katsomoon? Haluaisin nähdä, vaikuttaa sopivan kuohuttavalta
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 01:27"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 23:30"]
Te ämmät olette noloja! Mies oli tässä tarinassa se pahantekijä! Haloo ... T: mies 34v
[/quote]
Voivoi, Vesa ei nyt tajuu..
Kun tämän ohjelman pointti ei ollenkaan ollut siinä, että se mies petti vaimoaan.
[/quote]
Ikääkin jo 34 ja noin tyhmä, no mutta --mies
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 01:37"]
Koska tulee katsomoon? Haluaisin nähdä, vaikuttaa sopivan kuohuttavalta
[/quote]
Ei tule Katsomoon koska on Ylen ohjelma. On jo Areenassa katsottavissa.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 16:36"]
No jos ei vaimo vielä tiennyt niin nyt tietää. Yksityiskohdat oli sen verran tarkat.
[/quote]
Jep. Espoossa asuvat vaimot, joiden lasten isä oli v. 2009 yhtäkkiä kirkkovenesouduissa, kaivoivat varmasti luokkakuvia esiin.
Heli H muuten on vihdoin salannut lastensa kuvat aikajanaltaan.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 16:44"]
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 16:36"]
[/quote]
Jep. Espoossa asuvat vaimot, joiden lasten isä oli v. 2009 yhtäkkiä kirkkovenesouduissa, kaivoivat varmasti luokkakuvia esiin.
Heli H muuten on vihdoin salannut lastensa kuvat aikajanaltaan.
[/quote]
Ei tainnut heli itse asua tuolloin Espoossa vielä, kannattaa lähikunnissakin kyräillä nyt samanikäisiä aviomiehiä.
MODET! KETJU POISTOON!!!!!!!! Yksityisihmisen yksityisyys loukattu ketjussa. Tämän ketjun avulla itsekin päättelin henkilön nimen...
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 02:30"]
MODET! KETJU POISTOON!!!!!!!! Yksityisihmisen yksityisyys loukattu ketjussa. Tämän ketjun avulla itsekin päättelin henkilön nimen...
[/quote]
Eiköhän kuule ole yksityisihmisen yksityisyys mennyttä kun menee tälläiseen ohjelmaan mukaan. Sitä saa mitä tilaa :)
Ei kai oo fb-kamuna se mies?