Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nukut yksin

Vierailija
02.02.2015 |

Jos nukut yksin, uskallatko antaa käden riippua sängyn reunan yli? Sängyn alta saattaa joku tarttua siihen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän noloa ehkä, mutta pakko nukkua keskellä sänkyä, mahdollisimman kaukana reunoista. Ja kun menen sammuttamaan valot niin juoksen täysillä takaisin ja hyppään sänkyyn peiton alle. En ole päässyt yli tästä tavasta :D

Vierailija
2/10 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, joskus lepuutan pitkää penistäni riiputtamalla sitä sängyn reunan yli. Vaimo on ainut, kuka siihen on tähän asti tarttunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 21:14"]

Kyllä, joskus lepuutan pitkää penistäni riiputtamalla sitä sängyn reunan yli. Vaimo on ainut, kuka siihen on tähän asti tarttunut.

[/quote]

Ikävää että vaimosi on sängyn alla ja sinä joudut nukkumaan yksin.

Vierailija
4/10 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähes aina nukkunut yksin. Sänkyni on niin matala, että sen alle ei mahdu mitään. Voin rauhassa roikottaa mitä vain ruumiinosaa vaikka lattialla asti. Siis suosittelen tätä minun sänkyäni: Dux. Aivan unelma. On palvellut unieni kehtona jo pari vuosikymmentä. 

Vierailija
5/10 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko pitää kädet ja jalat peiton alla. Samoin jos yöllä pitää nousta käymään vaikka vessassa, niin en voi laskea jalkoja sängynreunan viereen vaan loikkaan suoraan kauemmas ettei kukaan nappaa nilkoista. Sama kun tulen takaisin sänkyyn niin pitää loikata vähän kauempaa. Jos nukun kasvot seinään päin ja herään keskellä yötä, en voi kääntyä kasvot huoneeseen päin koska joku saattaa tuijottaa parinkymmenen sentin päässä.

Vierailija
6/10 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 21:14"]

[/quote]

Ikävää että vaimosi on sängyn alla ja sinä joudut nukkumaan yksin.
[/quote]

You get the point ;)

Vierailija
7/10 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo sänkyä. :( mulla on vaan patjat lattialla. Yksin nukkuessani halaan pehmolelua.

Vierailija
8/10 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes ajatellut tuollaista. Olen asunut lähes ikäni omakotitalossa ja en ole oppinut pelkäämään mitään örrejä, pimeyttä, ukkosta tai vastaavia. :)

Vierailija
9/10 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nössöjä tääl piipittää, kannattaskohan hakeutua hoitoon, jos alkaa päässä vippaamaan ja pikku-ukkoja ym...näkemään.

Vierailija
10/10 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä sivulla on tietty leipäpöytä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan