Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treenattu peppu n40 ja mustasukkainen mies

Pakarat
15.11.2021 |

Olen aktiivisesti n. 5v ja n. 3-4krt viikossa käynyt urheilemassa ja tehnyt pakara treenit aina. Nyt tulokset niistä alkavat toden teolla näkyä. Olentällä hetkellä todella hyvässä fyysisessä kunnossa ja painotan vielä että treeneissä keskityn n. 20% ajasta pakara ja jalka treeneihin.

Olen alkanut viimeisen 2v aikana pukeuduta todella tiukkoihin housuihin jossa pakarat näkyvät mahdollisimman selkeästi. Nautin miesten katseista ja tunteesta kun miesten päät kääntyy 180 astetta perääni.

Nyt olen alkanut seurustella ihanan mutta ei niin urheilullisen miehen kanssa ja hän sanoi viikonloppuna minulle että käyttäisin väljempiä housuja kun olin lähdössä kauppaan. Asumme Hki keskustassa joten aina ihmiset ovat pääsiassa tuntemattomia. Johtuuko tämä mustasukkaisuudesta vai mistä?

Kumppanini on sängyssä aina himoissaan pepustani ja se on saanut paljon kehuja ja huomiota aiemminkin. Viheltelyäkin on iltaisin tullut ravintolojen terasseilta.

Kysyin asiasta ja mies sanoi että häntä häiritsee kun miehet tuijottavat. Kysyin miten se häiritsee niin ei osannut selittää.

Onko tämä mustasukkaisuutta vai kokeeko mies olevansa ulkonäöllisesti selkeästi alempiarvoinen? Vai kokeeko miehuus kolauksen jostain?

Luulisi olevan ylpeä että hänen naisensa pitää itsestään hyvää huolta ja näyttää sen myös muille. Enkä tarkoita pukeutumistani mitenkään lutkamaisuudella.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvinkin olla mustasukkaisuutta, mutta voi olla kyse myös siitä, että kaikki ei pidä kireästä muotoja nuolevasta vaatetuksesta. 

Varmasti näin, mutta jos mies ei pidä minun vaatteista, niin mitä sitten. Tottakai saan valita vaatteet, jotka tuottavat nautintoa ympäristössäni ja sitä kautta myös minussa. 

Vierailija
22/28 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan syystäkin saattaa olla mustasukkainen. Tiedän tapauksen, jossa naimissa oleva nainen treenasi itselleen ison ja kiinteän pepun. Ei kulunut kauaakaan kun, nainen ei antanut omalle miehelleen. Sen sijaan nainen harrasti seksiä lähes joka viikonloppu bilettäessään. Hän ei kuitenkaan varsinaisesti pettänyt kertaakaan, sillä hänet otettiin joka kerta väkisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä määrä vässyköitä täällä. Miehet ryhdistäytykää ja antakaa naisten olla mitä ovat.

Arvostelu veks!

M50+

Vierailija
24/28 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapset. Eiköhän suljeta kännykkä tunnilla.

Vierailija
25/28 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Voitko laitta kuvan sittä peppusta niin voidan arvioida objektivisesti onko miehelläsi syttä olla mustasukainen

Vierailija
26/28 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika samankaltaisessa tilanteessa. Olen n. 40v kaunis blondi ja treenannut perseen, josta mieheni on mustasukkainen. Hän luulee, että yritän tehdä vaikutuksen isoihin mustiin miehiin.

Vierailija
27/28 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti treenatut perseenne eivät ole mallia "Kardashian". Ne luonnottoman näköiset ghettoblasterit on NIIN nähty. Mietin aina sellaisen nähdessäni, että kuinka monta mg sildenafiilia pitää ottaa, että sellaisen taakse asettuessaan joku itseään kunnioittava mies saa edes puoliheijaria aikaan. 🤔 Varmasti monta! 😅

Vierailija
28/28 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvälle, että nainen pitää itsestään huolta tuossa iässä. Miehesi reaktio lienee ensisijaisesti mustasukkaisuus kertomassasi tilanteessa.

Eniten minua kuitenkin kiinnostaa oletko käynyt aina salilla vai aloititko vasta muutama vuosi sitten? Pakarat on päätreenin kohde, miksi? Halutaanko huomiota ensisijaisesti muilta miehiltä vai omalta?

Tämä. Itseäkin kyllä häiritsisi, jos vaimoni pukeutuisi seksikkäästi muita miehiä varten. Saa pukeutua kauniisti, ja seksikkäästi, kunhan sen tarkoitus ei ole saada muut miehet kiinnostumaan. En minäkään miehenä lähde kauppaan, ja valitse housuja sen mukaan, että etumus pullottaisi mahdollisimman paljon. Harvoin pukeudun hyvin, mutta kun pukeudun, teen sen vaimon vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi