Oliko teillä yläasteella tällaisia teinidraamoja suom. koulukiusaamista:
Seurustelevat teinipojat saattoivat kiusaamismielessä olla niin ällöjä, että "seurustelustaan" huolimatta koittivat iskeä kiusattuja rumia, tai muuten vaan hyljeksittyjä tyttöjä, kertoilivat miten olivat pa**eet heitä ja ties mitä valetta. Likat silmät raivosta kiiltäen sitten lisäkiusasivat jo ennestään kiusattuja tyttöjä tämän vuoksi. Oletteko "petetyt" entiset tytöt koskaan tulleet ajatelleeksi tätä. Olisi kannattanut ottaa pää pers**stä eikä sokeasti uskoa kaikkea.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Oli ja pisti vihaksi, niitä poikia kohtaan. Olin se ruma kiusattu tyttö. Jätin peruskoulun kesken tuon takia.
Saanko kysyä missäpäin?
Miksi aloitusta alapeukutettu? Eikö tuo kuvatunlainen toiminta teidän mielestä ole kiusaamista?
Vierailija kirjoitti:
Miksi aloitusta alapeukutettu? Eikö tuo kuvatunlainen toiminta teidän mielestä ole kiusaamista?
Mikä hitto noiden peukkujen idea on ja kuka hitto niitä edes seuraa? Eli tekstin sisällöstä, eli kiusaamisesta pitäisi nyt siis tykätä ja antaa yläpeukku?
Ei ollut, kyllä sitä draamaa riitti ihan tehtyjen tekojen myötä....
Luuletko että ne kiusatut tytöt eivät ole olleet seksuaalisia olentoja ja ihan oikeasti voineet antaa pojille?
Mun nuoruudessa sitä pantiin suurinpiirtein kaikkea mikä liikkuu. Kännissä joku kuitenkin meni sänkyyn vaikka sen kiusatun keharin kanssa. Ja näille jutuille vaan naurettiin jälkeenpäin.
En ollut ruma enkä kiusattu, mutta silti minusta levitettiin juoruja että olin pannut ties kenen kanssa. Oikeasti olin neitsyt 19v asti.
Vierailija kirjoitti:
Mun nuoruudessa sitä pantiin suurinpiirtein kaikkea mikä liikkuu. Kännissä joku kuitenkin meni sänkyyn vaikka sen kiusatun keharin kanssa. Ja näille jutuille vaan naurettiin jälkeenpäin.
🖕
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että ne kiusatut tytöt eivät ole olleet seksuaalisia olentoja ja ihan oikeasti voineet antaa pojille?
En luule. Minä en kuitenkaan kenellekään heille "antanut", mutta siltikin juoruiltiin että se ja se on pa**ut minua. Muiden puolesta en voi sanoa mitään. Tarkoitatko siis, että ihan jokaisesta tytöstä ketkä nyt sitten antaneet, pitäisi juoruta ja se olisi ok, vai vain niistä kiusatuista, jotka antaneet, heistä vain pitäisi juoruta.
Oletteko "petetyt" entiset tytöt koskaan tulleet ajatelleeksi tätä. Olisi kannattanut ottaa pää pers**stä eikä sokeasti uskoa kaikkea.
Eli "petetyn" olisi pitänyt katsoa läpi sormien kiusaamista ja jatkaa kiusaajalle pillun antamista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hitto noiden peukkujen idea on ja kuka hitto niitä edes seuraa? Eli tekstin sisällöstä, eli kiusaamisesta pitäisi nyt siis tykätä ja antaa yläpeukku?
Et siis ymmärtänyt aloitusta ollenkaan. Siinähän tuomittiin kiusaaminen ja sitä nyt sitten alapeukutetaan, eli voisi ymmärtää että alapeukuttajat hyväksyvät kiusaaminen. Vai tulkitsitko aloituksen olevan kiusaamista? Kenen kiusaamista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis ymmärtänyt aloitusta ollenkaan. Siinähän tuomittiin kiusaaminen ja sitä nyt sitten alapeukutetaan, eli voisi ymmärtää että alapeukuttajat hyväksyvät kiusaaminen. Vai tulkitsitko aloituksen olevan kiusaamista? Kenen kiusaamista?
Ymmärsin aloituksen, mutta en ymmärrä noita nuolia. Aloituksen sisältö on minusta negatiivista, eli alanuoli.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko "petetyt" entiset tytöt koskaan tulleet ajatelleeksi tätä. Olisi kannattanut ottaa pää pers**stä eikä sokeasti uskoa kaikkea.
Eli "petetyn" olisi pitänyt katsoa läpi sormien kiusaamista ja jatkaa kiusaajalle pillun antamista?
Miten voitkin tulkita asian ihan päinvastoin kuin aloituksessa on. Nämä "petetyt" alkoivat myös kiusaamaan jo ennestään kiusattua, eivät siis mitenkään katsoneet sormien läpi kiusaamista. Ja kyllä, jatkoivat pi**un antamista poikkiksilleen, kiusaajille.
Ihmisellä on syntyjään mahdollisuus pahaan. Lähtökohtaisesti olemme saalistava ja killpaileva petolaji, joka tappaa omaa lajiaan, mitä läheskään kaikki pedotkaan eivät tee. Yläaste on hengissä selviämisen taistelu. Vahvat voittaa, heikot häviää.
pitäähän niiden rumienkin saada joskus.
ei tarvi mieltänsä pahoittaa joka asiasta.
Kyllä otettiin kaikilta joilta lohkesi.
Vierailija kirjoitti:
En ollut ruma enkä kiusattu, mutta silti minusta levitettiin juoruja että olin pannut ties kenen kanssa. Oikeasti olin neitsyt 19v asti.
Mäkin harrastin kahden kimppaa viikonloppuna jolloin en ollut edes kaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisellä on syntyjään mahdollisuus pahaan. Lähtökohtaisesti olemme saalistava ja killpaileva petolaji, joka tappaa omaa lajiaan, mitä läheskään kaikki pedotkaan eivät tee. Yläaste on hengissä selviämisen taistelu. Vahvat voittaa, heikot häviää.
Joo se oli sitä porukkaa joiden elämän parasta aikaa oli yläaste. Sen jälkeen onkin sitten ollut heillä pelkkää alamäkeä. Samaan aikaan yläasteella kiusatut ovat alkaneet kukoistaa ja saaneet hyvän elämän.
Oli ja pisti vihaksi, niitä poikia kohtaan. Olin se ruma kiusattu tyttö. Jätin peruskoulun kesken tuon takia.