Sohva haisee perseeltä, miten puhdistan?
Kangassohva, päällistä ei saa irti. Saako jotenkin putsattua tai raikastettua vai tuikkaanko suoraan tuleen?
Kommentit (524)
Ei jumalauta!nuuhkaisin sohvaa kohdasta missä mies aina istuu ja haisihan se!perseeltä!nyt haettava talja Ikeasta.yök,mikä sika!
Repesin tälle persekeskustelulle,mutta ap:n ongelma taitaa olla todellinen.Itse kokeilisin kangassohvaan pyykinpesuainetta? Tai sitten tuikkaat sohvan tuleen ja hankit tilalle nahkasohvan,se on helpompi puhdistaa.Ja käsket miehen hankkia jonkin muun harrastuksen kuin pelata tuntikausia perse hiessä,yök mikä mielikuva! :D
Soodaa minäkin suosittelen. Se poistaa pahat hajut jääkaapista, joten miksei myös sohvasta. Ripottelet sitä sohvalle, annat vaikuttaa vaikka yön yli ja sitten imuroit soodan pois.
Näitä, kun lukee, niin olen onnellinen, ettei ole miestä...
Laita kulhoon vettä ja fairyä. Vatkaa nii että siitä tulee vaahto. Ota vaahtoa rättiin tai pesusieneen ja hinkkaa sitä persehaju kohtaan...sohvalle (voit toki mieheenkin koettaa). Huuhtele kostealla rätillä.
On vähän vastaavaa kuin vaahtopesu kaupasta.
Muutama tujaus hajuvettä sohvaan niin hajut peittyy. Hajuvesissähän on usein ureaa, kyllä hajustettu kusi paskan hajun peittää. :)
Pieremisestä se haju siihen sohvaan yleensä tarttuu. Ei tarvi olla edes paskaset kalsari tai housut. Mutsi aina haisteli kotona sohvaa ja nalkutti faijalle ettei pierrä. Kerran haistoin minäkin ja totesin että ahaa haisee. Nyt istun samalla sohvalla kotona, tällä ikää jo 38 vuotta. En oo enää haistellu. keskityn oikeisiin ongelmiin.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 21:31"]
Hyi vittu. En katselisi mitään videopeliä monta tuntia hakkaavaa paskanhajuista urpoa päivääkään :D Siivotkoon itse sotkunsa. Miehelle joku alusta siihen sohvalle.
[/quote]
kyllä se sunkin perse haisee, kokeile vaikka.
Tekstiilipesurilla. Saa kemikaalisista pesulpista vuokrattya. Tulloo hyvää jälkee. T:taksiautoilija, joka putsaa sillä asiakkaiden oksennukset.
Mun miehen urheiluhousut saattavat haista persehieltä pesukoneesta noston jälkeenkin. Nykyään käytän aina esipesua, ja ongelma on aika lailla selätetty.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 11:47"]Eli haiseeko sohva perseeltä vai perse sohvalta? Jos on saanut tartunnan naapurin sohvasta.
[/quote]
Naapurissa kannattaa harkita mihin istuu. Pikkusen vaikeata kyläreissulla alkaa nuuhkimaan sohvan päällystettä....
Meillä ei mies pääse sohvalle. Ei hajua.
Älä piere siihe sohvaas .. saattaa jopa helpottaa tilannetta
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 14:12"]Meillä ei mies pääse sohvalle. Ei hajua.
[/quote]
haha :D
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 14:31"]Älä piere siihe sohvaas .. saattaa jopa helpottaa tilannetta
[/quote] ei helvetti. Nauran vedet silmissä näolle jutuille. Ap käskee miekkosen laittaa vaipat nii ei varmaan haise puhtaitten housujen läpi. Kulkeeko ap muutenkin nenä kiinni sohvassa ku haisee. Ei se yleensä haise jos istuu normaalisti
Jos ihmisen omistama sohva haisee nykyaikana perseelle, neuvoisin huoletta tuikkaamaan sohvan tuleen. Jatkossa voi sitten istua paskalta haisevalla perseellä maalattialla luolassa.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:22"]Näitä, kun lukee, niin olen onnellinen, ettei ole miestä...
[/quote]Taitaa sinunkin yksinäisyytesi johtua hiekkapillusta.
Hyi yök, ilman housujako mies siinä sohvalla istuu? Mä en tykkää, että meillä istutaan/maataan sohvilla alushousut jalassakaan. Eikö miehesi voi pitää jotain kotihousuja/collegehousuja jalassaan?