Sohva haisee perseeltä, miten puhdistan?
Kangassohva, päällistä ei saa irti. Saako jotenkin putsattua tai raikastettua vai tuikkaanko suoraan tuleen?
Kommentit (524)
Täytyi käydä haistamassa omaa sohvaa :D Onneksi ei haise.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:56"]
Voisko miehelle jatkossa hommata jonkun perseenalustan siihen sohvalle. Mun miehellä on nyt lampaantalja ja sitä kantaa mukanaan, kun muualla ei saa istua. Joutuu itse pesemään lumella jos haisee. Oppiipahan haisemaan perseeltä. Sika.
[/quote]
Ei helvetti, nyt kyllä lirahti.
[/quote]
Ei kai sohvalle? :D
Siis mitäääh? Päästääkö joku miehen tosiaan istumaan sohvalleen?? Meillä on ainakin erilliset sohvat. Se on aina ollut itsestäänselvää molemmille. Miehellä ei ole mitään asiaa mun sohvalle ja toisinpäin. Hyvin on toiminut tähän saakka.
Meille ostettiin uusi sohva, ei se haju lähtenyt vanhasta
Repesin :D meillä kans haisee miehen jäljiltä, mutta on onneksi nahkasohva, on siis helppo putsata. Pistä vähän tolua ja vettä, luulis tepsivän. Ite tehnyt noin kahdesti autonpenkille (kangas), kun kissa kussu autoon, haju lähti heti.
Hiero pimpillä, se neutraloi perseen hajun.
"Perseeltä", siis paskalta vai? Miehelle vaipat ja höyrypesu sohvaan.
Niitä on semmosia tekstiilinpesuaineita huonekalukaupoissa. Tai sappisaippua on halvempaa, auttaiskohan se?
No eikös perseen tuoksu sohvassa ole ihan normaalia? Outoa jos se haisisi vaikka korvavaikulle.
No perseeltä perseeltä, ja sukalta. On tässä hajussa mukana katsoa Salkkareita... Kaapissa on vain fairya ja yleisputsareita, uskaltaako niitä kokeilla?
Oi avioauvoa...
Kyllä mä oon yksinkertanen että voiki tällänen juttu naurattaa näin paljon!älä nyt ainaka polta mieti mikä lämmin pepun löyhkä siitä sitte irtoo.
Kannattaa vaihtaa sohvat riippumattoihin, jos ongelmat on tollasia. Ihme porukkaa.
Siis kuinka likaisia perseitä ihmisillä oikein on, jos se haju tosiaan tarttuu sohvaan?!
Mites olis auton verhoilun pesuun tarkoitettu vaahto?
Mitä jos istuisit itsekin sohvalla pepullasi etkä naamallasi. Mutta jos haju vaivaa, niin ehkä vaahtopesu auttaisi. Kun sohva on kuivunut, pane istuimelle tanakka peite, johon ukkosi - ja sinäki - saa piereskellä kaikessa rauhassa. Peite on helppo tuulettaa. Niin ja huolehdi siitä, että ukkosi oppii lopultakin pesemään peräpäänsä kunnolla. Ja sinä kans!
Hyi vittu. Sais oikeesti olla todella rakas mies että ei ärsyttäisi että paljasta persettä hierotaan sohvaan. Oksettaa :D
Voisko miehelle jatkossa hommata jonkun perseenalustan siihen sohvalle. Mun miehellä on nyt lampaantalja ja sitä kantaa mukanaan, kun muualla ei saa istua. Joutuu itse pesemään lumella jos haisee. Oppiipahan haisemaan perseeltä. Sika.
Itselläni esiintyy tuota hajuongelmaa aika usein koska en kykene hallitsemaan suoltani ja paskon alleni melko usein. Näistä ongelmista johtuen en yleensä käytä housuja lainkaan kotona. Sohvan olen päällystänyt jätesäkeillä.
T. Rappaaja