Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies täysin pilalla jos on kerran elämässään käynyt maksullisella?

Vierailija
14.11.2021 |

Kelpaako enää parisuhteeseen?

Kommentit (1597)

Vierailija
1101/1597 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihmettelen, miten tunnetuimmat moraalifilosofian klassikot on miehiä. Tuntuu tämänkin ketjun pohjalta, että mikään ei vois olla vähempää niiden vahvuusaluetta.

Vierailija
1102/1597 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas sillä shemalellä seisoo pannessaan asiakastaan? Eikö muka nauti hänkin? Missä se hyväksikäyttö, mitä häh?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/1597 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilalla on.

Vierailija
1104/1597 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotte mitä sanotte, sinkkuna nautin elämästä ja jatkan maksullisilla käyntejä. Suck My Dick 😛

Vierailija
1105/1597 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkas sillä shemalellä seisoo pannessaan asiakastaan? Eikö muka nauti hänkin? Missä se hyväksikäyttö, mitä häh?

Niin kuinka se on hyväksikäytetty jos se haluaa asiakastaan? Erektio ei tule ilman kiihottumista, naisille tiedoksi.

Vierailija
1106/1597 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotte mitä sanotte, sinkkuna nautin elämästä ja jatkan maksullisilla käyntejä. Suck My Dick 😛

No thanks.

Vierailija
1107/1597 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäbät on siirtyneet kerskumaan valehtelullaan. Mihinkähän pohjamutiin ehtivät klo 23 mennessä?

Odotan kiinnostuksella. Puuttuu vaikka mitä kuten kerskuminen alaikäisillä ostomorsiamilla vai sanottiinko se jo?

On se vähän rivien välistä kuulunut. Mutta eiköhän sen kohta joku rykäise suoraan ilmoille, jahka ilta etenee. Miehet on sillai ennalta-arvattavia 😉.

Se on semmoista! Ihan normaalia!!

Jep, ja pian taan noustaan nuoren naisen päälle mätisäkkiruhoisena haisemaan ja nylkyttämään…

Miten musta tuntuu että tässä ketjussa roikkuu samat mimmit kuin ’insinööri ja kiire’-ketjussa? :D

Vierailija
1108/1597 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuului: onko mies täysin pilalla jos on käynyt kerran elämässään maksullisissa.

Aloittaja kysyi ja me vastaamme ja siksi on ihan turhaa inttää että joku vastaus on väärä.

Olisi tosin ollut hyvä jos aloittaja olisi täsmentänyt haluaako kuulla vastaukset naisilta tai miehiltä.

Minä olen nainen ja sanon omana mielipiteenäni, että minulle on täydellinen turn off jos mies on käynyt tai tulee käymään maksullisissa.

Joten kyllä, minulle sellainen mies on kaikkea muuta kuin mies.

Vierailija
1109/1597 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Ei.

Vierailija
1110/1597 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No thanks.

Vielä sitä tulet imemään.

Vierailija
1111/1597 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä edes mitään merkitystä jos naisille kelpaamaton mies käy maksullisella vaikkapa silloin kun täyttää 30v? Tuskin yksikään nainen olisi miehestä sen enempää kiinnostunut vaikka olisi jättänyt käymättä maksullisella.

Ja tokkopa tuota maksullisella käyntiä yksikään mies mitenkään mainostaa naisilleen, että ihan hyvin todennäköistä on, että se ihana pikkuperheen iskä on aikoinaan maksanut yhdynnästä jollekin vaikka ette sitä tiedäkään.

Terveisin Naispelko28

Vierailija
1112/1597 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kuinka se on hyväksikäytetty jos se haluaa asiakastaan? Erektio ei tule ilman kiihottumista, naisille tiedoksi.

Ensinnäkin kuka tahansa mies voi kertoa, että välillä seisoo ilman kiihotustakin. Kuten myös raiskatut miehet. Erektio on fyysinen reaktio.

Toisekseen, et ole kuullut erektiolääkkeistä?

Vierailija
1113/1597 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on täynnä miesvihaa. Olen tajunnut tätä lukiessani, että maksullisilla käynti on helpoin ja paras tapa tyydyttää seksuaaliset tarpeensa. Maksullinen ei moralisoi, hän ei tuomitse. Tämä palsta on paha.

Vierailija
1114/1597 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin kuka tahansa mies voi kertoa, että välillä seisoo ilman kiihotustakin. Kuten myös raiskatut miehet. Erektio on fyysinen reaktio.

Lisäksi, voin luvata 100% ettei se ladyboy halua sinua, vaan ne rahat. Sen takia se siinä on ja pyytää sitä rahaa. Kyseiseen ammattiin kuuluu olennaisena osana kiinnostuksen ja halukkuuden näytteleminen.

Vierailija
1115/1597 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet selvästi nainen etkö ymmärrä miehen erektiosta yhtään mitään. Erektiolääkkeet eivät auta jos ei ole kiihottunut. Nainen joka on naimisisda, tai vaikka tuhat miestä olisi ollut. Ei siitä huolimatta tiedä omakohtaisesti miltä erektio tuntuu. Ihan sama vaikka olisit lääkäri, et tiedä jos sinulla ei ole penistä. Se on kuin polkupyörällä ajo. Voit katsella opetusfilmejä, lukea kirjallisuudesta kuinka ajetaan pyörällä, katsella kuinka muut ajavat. Mutta jos sinulla ei ole pyörää, etkä ole koskaan kokenut miltä se ajaminen tuntuu, niin et oikeasti tiedä. Sinulla on vain teorioita silloin, ei käytännön kokemusta. Miehenä minä tiedän, mikä saa aikaan erektion, ja minulla on käytännön kokemusta transnaisista, ladyboysta, shemalesta tai miksi ikinä heitä kutsutkin. Minulla on enemmän kokemuksia naisista, ja olen ollut naimisissa. En ole mikään teinipoika. Enkä todellakaan tarvitse sinulta neuvoja seksiin.

Vierailija
1116/1597 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ikinä maksaisi siitä että saan, ei tarvitse :D Näin oletan myös miehen kohdalla.

Vierailija
1117/1597 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en lähtisi yhden kerran perusteella sokkona arvioimaan koska elämä ei ole mustavalkoista. vaikuttaisi paljon missä iässä ja elämäntilanteessa tuo olisi tapahtunut ja miten se vaikuttaisi sen miehen sen hetkiseen elämään, jossa tuo tieto minut tavottaisi (oletuksena tietysti se, että olisin kuvatunlaisen miehen kanssa aloittamassa tapailua tai muuta suhdetta - random mihet tehkööt mitä tekevät jos lakia noudattavat). Ja tietysti vakuttaisi myös olisiko kerta jäänyt todella siihen yhteen kertaan. Jos mies vertailisi minua tai meidän välistä seksiä siihen maksulliseen kokemukseensa, haikailisi ihannoiden sen perään tai muuten vaikuttaisi että se pyörisi mielessä jotenkin liikaa niin silloin asia olisi luonnollisesti ongelma jota en jäisi katselemaan tarkemmin. Samoin se, jos mies meidän suhteen aikana kävisi maksullisessa tai haaveilisi siitä/kyselisi mahdollisuutta käydä uudelleen tms. niin ei kiitos.

Lähtökohtaisesti yksi käynti joskus hamassa menneisyydessä ei minua juurikaan haittaisi, jos siihen ei liity rikollista toimintaa ja ehkäisystä on huolehdittu ja tilanne tapahtunut sellaisessa tilanteessa jossa voi olla ainakin lähes satavarma että ei ole ostanut palveluja ihmis- tai lapsikaupan uhrilta tmsp.

Useampi maksullisissa käynti taas voisi olla liikaa. Sekin riippuu tilanteesta. Ymmärrys laajenee jos kyse olisi vaikka 30-40 vuotta täysin sinkkuna olleesta miehestä joka pari kertaa olisi käynyt maksullisessa koska ei ole muuten seuraa saanut. toki ensimmäinen vaihtoehto ko. tyyppinen mies ei tietysti olisi mutta joskus rakastuminen ei katso sellaisia seikkoja. jotkuthan tapaavat puolison vasta vaikka siinä 40-50 vuotiaana.

Eli ei, sanoisi että ei mies yhdestä kerrasta ole pilalla. Toki jos on tosi tiukat moraaliset rajat niin monelle muulle voi se niin ollakin.

Vierailija
1118/1597 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksulliset naiset on parasta mitä saa. Ei tunteita tms, voi tyydyttää seksuaaliset halut huippu seksikkäiden naisten avulla. T. Mies 26 muutenkin pillua tulee muttei maksa vaivaa kun menee maksulliselle ei turhia lätinöitä

Vierailija
1119/1597 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ikinä maksaisi siitä että saan, ei tarvitse :D Näin oletan myös miehen kohdalla.

Muista nuo sanasi, kun olet 70 vuotias, miehesi on delannut ja olet itse ryppyinen yksinäinen ämmä, joka haluaa seksiä vielä, muttei sitä saa.

Vierailija
1120/1597 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No thanks.

Vielä sitä tulet imemään.

Vain unelmissasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi