Onko mies täysin pilalla jos on kerran elämässään käynyt maksullisella?
Kommentit (1597)
ORANGIN NÄKÖINEN OSTAJA kirjoitti:
Vain KÖYHÄT lerppakulliset isomahaiset miehet ostavat seksiä tavallisen näköiseltä naiselta.
Nämä miehet ovat jo piloilla.
SIKSI he ostavat seksiä..kun eivät muuten saa.
Niin. Tuo lopulta kuvaa minua ihan kohtuullisesti. En koskaan onnistunut löytämään naista, joka olisi halunnut kanssani lapsia. Olen siksi lapseton. Olen kyllä nykyään naimisissa, mutta vaimoni oli jo hankkinut lapset eikä halua niitä lisää, ja olemme jo keski-ikäisiä. Parempi näin, kuin yksin, vaikka lapsia ei tullutkaan.
Fataalit vikani olivat ja ovat ujous ja lihavuus. Oma vika.
Vierailija kirjoitti:
Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset pakkaantuvat niille kaikkein komeinmille ja supliikeimmille niin onko se ihmekkään että seksibisnes kukoistaa?
Kyllä minun mielestäni yksinäisilläkin miehillä on oikeus kokea seksiä ja läheisyyttä; oli se sitten kuinka epäaitoa tahansa.
Oikeus kokea seksiä? Miten sulla voi olla oikeus johonkin, johon sä tarvitset toisen ihmisen kehoa? Sun oikeus loppuu tasan siihen mistä toisen ihmisen keho alkaa.
Tavallaan totta.
Mutta oikeuden alkamisen ja loppumisen raja siirtyy siinä vaiheessa kun raha vaihtaa omistajaa… ;)Ei suinkaan, lakipykälienkään mukaan. Maksu ei määritä sitä mikä on hyväksyttyä ja laillista.
Mikäli harrastaa maksullisia maassa, jossa prostituutio on laitonta, tämä ”moraalinen kynnys” on jo tavallaan ylitetty.
Vierailija kirjoitti:
Onko nainen pilalla jos valehtelee ehkäisystä?
EI, mutta sen valehtelijan miehen elämä on!
Vierailija kirjoitti:
Säälittää miehet, jotka eivät ole koskaan tunteneet molemminpuolista palavaa intohimoa ja kuvittelevat maksetun naisen palvelun millään lailla simuloivan sitä. Tyhjä sielu ja tyhjät kassit.
Olen kyllä tuntenut molemminpuolista intohimoa. Myönnän, että parhaimmillaan se on parempaa kuin ostettu seksi. Kuitenkin olen todennut, että jotta sitä molemminpuolista intohimoa pääsisi syntymään, pitää sietää monenlaisia ikävyyksiä ja tehdä aika isoja kompromisseja elämään.
Totesin, että se intohimon tuoma lisäys ei ole sen kaiken ikävän arvoista. Ammattilaisten kanssa seksi kuitenkin voittaa kertapanot mennen tullen.
Voi hyvänen aika. Ei mies ole pilalla yhdestä maksullisesta käynnistä. Tiedän monia fiksuja miehiä, jotka ovat esim. Amsterdamin reissulla nuoruudessaan sekoilleet, tai Pattayalla. Yksi maailman kiltein ja nykyään niin tavis-perheenisä kuin olla ja voi, meni 90-luvulla opiskelukaupunkinsa stripparipaikkaan private show -esitykseen, ja "kaiken nähnyt" kovaksi keitetty strippari ilahtui nuoresta maalaispojasta niin, että sanoi itse voivansa "vähän auttaa" samalla rahalla ja hoiteli pojan kädellä loppuun. Vaikka kokemus oli sinänsä hieno, niin tämäkään kundi ei jäänyt mitenkään koukkuun maksulliseen seksiin, aloitti kohtapuoliin normaalin parisuhteen ja oli uskollinen. Hän oli siis mun läheisin frendi opiskeluaikana, kertoi kaiken mulle.
Ei se mies nyt kerrasta pilalle mene, tai edes kahdesta. Jotain järkeä nyt näihin syytöksiin.
Ei kelpaa, limanuljaskat on ehdoton nou nou.
Ollaanpas täällä tiukkoja.
Itse ajattelen että virheitä sattuu ja niistä opitaan. Jos mies on käynyt maksullisella KERRAN, niin mitä ilmeisimmin itsekin ajattelee sen virheeksi.
Minulle ei olisi ongelma. Tärkeintä on molemminpuolinen luottamus suhteen aikana.
On pilalla. Minun miesmakuuni kuuluva mies saa seksiä ilmaiseksi. Lisäksi hän haluaa että seksissä kumpikin osapuoli nauttii ja on mukana silkasta intohimosta eikä vastikkeista.
Kertoo sen verta arvomaailmasta että ehdottomasti on pilalla!
Tosi kaukaa itsestä oleva aihe. Isäni halveksuu näitä maksullisissa kävijöitä, ja arvostaa naisia niin paljon ettei moiseen ryhtyisi. Mieheni, ja veljeni ajattelevat samoin. Kaikilla on aina riittänyt seksiä ilmaiseksikin joten ei ole kenenkäään tarvinnut pattaylla käydä hyväksikäyttämässä köyhiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Mielummin ottaisin seksityöntekijän vaimoksi kuin naisen joka joka viikonloppu jakaa baarissa
Aivan varmasti. 🤭🤥
No ei se ainakaan mikään turn on olisi.
Aika paljon pitäisi olla miehen muut asiat nostattamassa hänen mahdollisuuksia saada minut kiinnostumaan.
En ajattele kuitenkaan täysin mustavalkoisesti.
Kaikki teemme virheitä.
Silti, kun olen sinkkuna aina saanut miehiä helposti, miksi tyytyisin maksullisissa käyneeseen..
Voi mammat. Kunpa te tietäisitte, mitä ne teidän nykyään mallia "kiltti sohvaperuna" -miehenne ovat nuoruudessaan tehneet. Voisitte yllättyä. Nuoren miehen tärkein tavoite on päästä panemaan. Se saa aikaan tilanteita, joista ei sen kummemmin kiinnosta raportoida sille wife material -osastolle, johon mies alkaa jossain vaiheessa keskittyä. Maksullisessa käynti on monelle miehelle vähän niinku oma juttunsa, jota pitää joskus kokeilla, kun haetaan seikkailua ja uusia kokemuksia. Todella monelle se jää siihen yhteen kertaan, koska ei ne vosut olekaan niin hohdokkaita. Näin se menee. Ja jos mies on saanut nuoruudessaan kokeilla kaikenlaisia erikoisempiakin juttuja kunnolla, hänellä ei ole enää vakiintuneessa elämänvaiheessaan kiinnostusta lähteä sellaiseen mukaan. Minusta pahimpia ovat ne koko ikänsä ns kunnollisia olleet kiltit miehet, jotka sitten jossain kohtaa ja tilaisuuden tullen hairahtuvat ties mihin pöljään. Fakta.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika. Ei mies ole pilalla yhdestä maksullisesta käynnistä. Tiedän monia fiksuja miehiä, jotka ovat esim. Amsterdamin reissulla nuoruudessaan sekoilleet, tai Pattayalla. Yksi maailman kiltein ja nykyään niin tavis-perheenisä kuin olla ja voi, meni 90-luvulla opiskelukaupunkinsa stripparipaikkaan private show -esitykseen, ja "kaiken nähnyt" kovaksi keitetty strippari ilahtui nuoresta maalaispojasta niin, että sanoi itse voivansa "vähän auttaa" samalla rahalla ja hoiteli pojan kädellä loppuun. Vaikka kokemus oli sinänsä hieno, niin tämäkään kundi ei jäänyt mitenkään koukkuun maksulliseen seksiin, aloitti kohtapuoliin normaalin parisuhteen ja oli uskollinen. Hän oli siis mun läheisin frendi opiskeluaikana, kertoi kaiken mulle.
Ei se mies nyt kerrasta pilalle mene, tai edes kahdesta. Jotain järkeä nyt näihin syytöksiin.
Varmaan hyväksyisit, jos sinun alaikäistä tytärtäsi hyväksikäytettäisiin, kerta vielä kiellon päälle.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset maksavat jotain. Ei ole olemassa mitään pyyteetöntä ja ilmaista rakkautta eikä varsinkaan seksiä naisilta. Joten jos naiset vihaavat maksullisia, he vihaavat itseään.
Sinulle ei varmasti olekaan. Lienet onnellinen uskossasi, jolla blokkaat itseltäsi tunne-elämän. Mikäpä siinä, jos se sulle iloa tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän melkein puolet miehistä ole käynyt maksullisella.
Ei ole vaan pieni vähemmistö.
Elät utopisessa illuusiossa, mikäli näin kuvittelet :)
Ei, vaan sinun maailman- ja ihmiskuvasi on vääristynyt ja sen kertoo ihmisten arkikokemus ja kaikki tutkimukset.
Höpsistä.
Käytiin aikanaan kolleegion saunaillassa pieni gallup, ja 12 osallistujasta 10 myönsi käyneensä maksullisissa, heistä 9 useita kertoja.KAIKKIEN vaimot ovat autuaan tietämättömiä tästä… ;)
P.S. Ne 2 ”pyhimystä”, he ovat tiimin uusia tulokkaita, kyllä nekin ehtii vielä tavoille oppia
Tuossa tovi sitten mies vakuutteli, että ei heillä intiimiasioista puhuta töissä, mutta taisi ollakin joku trolli se?
Vierailija kirjoitti:
Voi mammat. Kunpa te tietäisitte, mitä ne teidän nykyään mallia "kiltti sohvaperuna" -miehenne ovat nuoruudessaan tehneet. Voisitte yllättyä. Nuoren miehen tärkein tavoite on päästä panemaan. Se saa aikaan tilanteita, joista ei sen kummemmin kiinnosta raportoida sille wife material -osastolle, johon mies alkaa jossain vaiheessa keskittyä. Maksullisessa käynti on monelle miehelle vähän niinku oma juttunsa, jota pitää joskus kokeilla, kun haetaan seikkailua ja uusia kokemuksia. Todella monelle se jää siihen yhteen kertaan, koska ei ne vosut olekaan niin hohdokkaita. Näin se menee. Ja jos mies on saanut nuoruudessaan kokeilla kaikenlaisia erikoisempiakin juttuja kunnolla, hänellä ei ole enää vakiintuneessa elämänvaiheessaan kiinnostusta lähteä sellaiseen mukaan. Minusta pahimpia ovat ne koko ikänsä ns kunnollisia olleet kiltit miehet, jotka sitten jossain kohtaa ja tilaisuuden tullen hairahtuvat ties mihin pöljään. Fakta.
Nimenomaan ne kiltit sohvaperunat ovatkin näitä asiakkaita koska eivät muuten saa :D Minun mieheni ja sukuni miehet eivät ole mitään lihavia sohvallamakaaji, huonolla koulutuksella ja heikolla itsetunnolla.
Ei silloin tarvitse käydä maksullisissa. Panemaan pääsee ihan vaikka joka ilta, jos vaan kiinnostaa. Miksi siis maksaisi siitä?
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni ei ole koskaan ollut mikään "kiltti sohvaperuna" ja suhtautuu ostoseksiin huomattavasti tiukemmin kuin minä itse. Se mitä hän näistä janttereista tuumaa ei menisi sensuurista läpi. Mieheni suhtautuu miesten typeryyksiin ja ilkeyksiin huomattavan tiukasti, kun taas itse suhtaudun naisten typeryyksiin tiukemmin hänen ollessa suvaitsevaisempi.
Tämänkin asian normalisointi kertoo tasan siitä millaisissa piireissä itse kukin on tottunut liikkumaan eli mikä on kenellekin normaalia ja mikä ei. Joka ainoa mies vanhemmistani alkaen pitää seksin ostamista ja varsinkin seksiturismia luokattoman törkeänä tekona ja tämä on itsellenikin normaali tulokulma asiaan.
Tuossa olet mielestäni ihan oikeassa.