Kuinka ruokin lamaa? Köyhän kosto
Kun työtöntä nyt potkitaan, niin kerätäänpä vinkkejä vastaiskuun. Itse en osta mitään muuta kuin ihan välttämättömimmän. Auto huolletaan ja pestään itse. Ruoka ostetaan punalapulla ja tilataan hävikkikaupoista. Suositaan ulkomaalaista ruokaa. Tänä kesänä ei syödä jäätelöä. Ei edes kaupasta ostettua. Metsämarjat ja alemaidosta tehty jogurtti saavat riittää. Kahvin juonti loppui tänään. Kuusenkerkkiä kerään valtion mailta luvatta. Alkukesästä haetaan Ruotsista bensaa ja loppukesän auto on seisonnassa. Skootterilla käydään asiat hoitamassa ja kalassa. Kaikki kasvikset viljellään ja vaihdetaan muiden viljelijöiden kanssa. Viinan keitän itse. Vaatteet jätetään ostamatta. Uimassa käydään päivittäin, niin ei tarvita edes shampoota. No siinä vähän alkuun.
Kommentit (10)
Nostat kaikki rahasi pankista, niin kukaan ei pääse käyttämään niitä.
Vaatteet kirppikseltä tai onkimalla Uffin laatikosta. Polttopuut voi hakea UPM:n kasasta. Nalle maksaa ne.
Me tehdään kimppatilaukset töissä matsmartista ym. niin saa ilmaisen kuljetuksen vähälläkin ostoilla.
Temutan kaiken, jopa farkut. Ruokaa haen hyväntekeväisyydestä ja narisen sukulaisilta.
Älä osta mitään, oikeasti köyhältä sen pitäisi onnistua muutenkin aika helposti.
Kerää muoviroskaa, jos on puulämmitys. Myös jäteöljy antaa lämpöä. Sen voi sekoittaa sahanpuruun tai imeytetään superloniin. Isot roskat poltetaan pihassa tai viedään kaatopaikan portin lähelle.
Mekin temutetaan kyllä, mutta koitetaan olla oikeasti kuluttamatta yhtään. Jonkin verran myös dyykataan, mutta ei ruokaa kuitenkaan. Jos jotain konetta tarttee, niin ostetaan kirpparilta ja myydään eteenpäin kun ei enää tarvitse. AP
Mahdollisimman omavarainen riippumaton talous.
Nykyisellä eliitillä ei ole mandaattia, koska itse rikkovat perustuslakia ja toimivat sitä vastaan.
Maataloutta omavaraisuuksineen on systemaattisesti ajettu alas Ahon valapattohallituksesta lähtien.
"Valapatto. Valansa rikkojaa kutsutaan valapatoksi. Valapattoutta on monissa kulttuureissa pidetty yhtenä alhaisimmista teoista, mihin ihminen voi syyllistyä."
https://fi.wikipedia.org wiki Vala
Kannattaa muistaa erityisesti kartella K-kauppaa, jos pitää sinne markettiin mennä tuhlaamaan. Jätä kaikki palvelut ostamatta ja suosi pelkästään ulkomaalaisia tuotteita. Vaatteita toki voi ostaa mutta mielellään nettikaupasta ei-suomalaisista liikkeistä. Näin meillä tehdään.