Onko mies täysin pilalla jos on kerran elämässään käynyt maksullisella?
Kommentit (1597)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pillua kerran jos toisenkin kerran myynyt nainen taysin pilalla ja kelpaamaton suhteeseen?
Saat ihan itse päättää mielipiteesi. Samalla tavalla jokaisella on oikeus päättää, mitä mieltä on maksullisia seksipalveluita käyttävästä miehestä ja hyväksyykö sen.
Nainen, joka tuomitsee miehen yhden maksullisen seksitapahtuman perusteella kelpaapattomaksi parisuhteeseen osoittaa vain omaa pikkusieluisuuttaan ja elämänkokemattomuutaan. Parisuhteessa ei pikkusieluisuudella ja niuhottamisella pärjää. Tämä pätee muutenkin elämässä, joka on epätäydellinen ja raihnainen moni eri tavoin. Ikäkään ei itsessään tuo elämänkokemusta, jos elämä on jäänyt elämättä. Näille naisille, jotka elävät omassa pikkutäydellisessä maailmassaan suosittelen elämän avartamista vaikka matkustelun kautta.
Kuinka monelle palstan miehistä on ok, että nainen on harrastanut seksiä mustaihoisen kanssa? Ei kai yhden seksitapahtuman perusteella pitäisi muuttua kelpaamattomaksi?
Erittäin hyvä vastakysymys! Jään mielenkiinnolla odottamaan vastauksia.
:D LOL. Mikä vastakysymys tuo on? Silloin aloituskysymys olisi ollut vastaava. Hyväksytkö miehen jolla ollut tumman naisen kanssa kokemus. As simple as that. Missä perähikiällä oikein asut? Jos tuo on eksotiikkaa kumminkaan päin.
M43
LOL vaan sinnekin. Unohdin että ollaan palstalla jossa tunnetusti viilataan pilkkua, sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, täälläpä seksiä myyvä nainen, hei.
Itse en seksin myymisestäni huolimatta haua parisuhteeseen seksinostajan kanssa. Olen nuo ostajaressukat nähnyt niin läpikotaisin, reppanoita, ei vakavaa ainesta. Kumppaniksi kelpaa vain seksiä ostamaton mies.
Ja kuten täällä on todettukin, heitä kyllä onneksi riittää (ja ovat kauttaaltaan monella mittarilla laadukkaampia kuin keskimääräinen asiakas). Seksin ostajilta haluan vain yhden asian: rahat. That's it.
N29
Hah hah. Nyt kyllä repesin. Maksullinen nainen moralisoi asiakkaitaan. Tällaiseen sekopäähän ei onneksi tarvitse tässä elämässä tutustua.
Katkera much? Minäkin olen onnellinen, ettei tarvitse sinuun tutustua. Nämä ovat minun kumppanikriteerini, sulla voi sitten olla omasi. Itse tiedän olevani todella paljon asiakkaitani tasokkaampi, ja tietenkin varsinaisen kumppanin haku menee sen mukaan. En tiedä onko se nyt sitten moralisointia, jos ei halua asiakkailtaan muuta kuin sen asiakassuhteen. Sehän on ihan normaalia. Ei se hotellisiivoojakaan tulisi sun kotiin sun pytystä pskarantuja pesemään, vaikka työkseen sitä tekeekin.
Voi tuota miehistä egoa.
N29
N29: Kyllä sulla vaan on pallo pahasti hukassa, etkä ymmärrä sitä itsekään.
No, voit ihan vapaasti ajatella niin, jos se sinua helpottaa :D
Näin nyt vain toimin omassa elämässäni, ja se siitä. Ei paljoa vaikuta, jos jollain palstaäijällä tekee vaikeaa hyväksyä ajatus siitä. Voi vaikka hankkia oman elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pillua kerran jos toisenkin kerran myynyt nainen taysin pilalla ja kelpaamaton suhteeseen?
Saat ihan itse päättää mielipiteesi. Samalla tavalla jokaisella on oikeus päättää, mitä mieltä on maksullisia seksipalveluita käyttävästä miehestä ja hyväksyykö sen.
Nainen, joka tuomitsee miehen yhden maksullisen seksitapahtuman perusteella kelpaapattomaksi parisuhteeseen osoittaa vain omaa pikkusieluisuuttaan ja elämänkokemattomuutaan. Parisuhteessa ei pikkusieluisuudella ja niuhottamisella pärjää. Tämä pätee muutenkin elämässä, joka on epätäydellinen ja raihnainen moni eri tavoin. Ikäkään ei itsessään tuo elämänkokemusta, jos elämä on jäänyt elämättä. Näille naisille, jotka elävät omassa pikkutäydellisessä maailmassaan suosittelen elämän avartamista vaikka matkustelun kautta.
Kuinka monelle palstan miehistä on ok, että nainen on harrastanut seksiä mustaihoisen kanssa? Ei kai yhden seksitapahtuman perusteella pitäisi muuttua kelpaamattomaksi?
Pitäisi olla sitten myös maksua vastaan, jotta vertailukelpoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuttanut, kun annoin luvan. Mies kävi thaiherojalla kaksi kertaa ja tiedättehän että hieronnan päätteeksi "hierotaan" penis. Sitten kävi dominalla kerran. Pitäähän sitä saada kokemuksia niin ei jää vaivaamaan, että millaista se on tai olisi. Kun sai nuo tehtyä ei ole enää halunnut mennä.
Yhdessä olemme olleet yli 20 vuotta ja seksi pelittää. Olen tavallista suvaitsevampi, tiedän, mutta en menettänyt mitään kun sallin eikä tarvinnut salaa käydä.
"Seksi pelittää" ahahaha. Jäit kiinni. Olet mies. Noloa. Kukaan nainen, ei yksikään käytä tuollaista termiä. Koko kirjoituksesi on perusjampan.
Miksi päättelet tuollaista? Nainen olen ja neljän lapsen äiti ja seitsemän lapsenlapsen isoäiti.
Käytän erilaisia termejä mitä mieleen tulee ja jos sanoisin ikäni hämmästyisit vielä enemmän.
Mies on toinen mies elämässäni, eikä meillä ole yhteisiä lapsia. Puhuttu paljon ja avoimesti seksistä aina ja niiden pohjalta lupa kokeilla tuli. En kadu lainkaan. Olen tosiaan avarakatseinen ja suvaitsevainen. Suosittelen muillekin.
Ne seksityöntekijät, joiden kanssa itse olen jutellut ja asioinut, ovat tehneet työtään itsenäisinä yrittäjinä ja omasta halustaan ja meillä on ollut oikein mukava hetki yhdessä. Tilannetta on leimannut molemminpuolinen arvostus toista kohtaan ja puolin ja toisin on pysytty sovituissa puitteissa. Usein ollaan vielä jääty juttelemaan session jälkeen ja esim juotu teetä. Lähtiessä on halattu eteisessä.
Minä ymmärrän, että he ovat tehneet vain työtään eikä asiaan liity sen suurempia tunteita tai sitoumuksia siitä lyhyttä hetkeä lukuunottamatta. He ymmärtävät, miksi olen tullut paikalle / he ovat tulleet luokseni ja rahaa vastaan hän tekee / minä saan tehdä yhdessä sovittuja juttuja.
Onko se niin paljon kummempaa kuin esim parturissa tai hierojalla käynti?
Mitä väliä sillä on, liittyykö siihen tunteita? Eihän niitä tunteita ole silloinkaan, kun on löydetty panoseuraa tinderistä tai ravintolasta.
No niin alapeukuttajat, alkakaa klikkailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla sitten myös maksua vastaan, jotta vertailukelpoinen.
Kyllä sitä omaa avarakatseisuuttaan voi oikein hyvin pohtia myös tuon kysymyksen kautta, siitähän tuossa oli kysymys. Vai koskeeko se avarakatseisuuden vaatimus pelkästään naisia? Mies siis voi tehdä mitä tahansa ja kaikki pitää katsoa läpi sormien, kun miehellä itsellään on samaan aikaan tiukat säännöt mitä nainen saa tehdä ja mitä ei.
Vierailija kirjoitti:
Jos maksullisten hinta olisi sanotaanko vaikka 5 euroa/kerta, olisi mielenkiintoista nähdä millainen osuus sinkkumiehistä maksullisissa kävisi.
Ei ole todellista. Mikään hinta ei ole syytä valintaan käyttää tai olla käyttämättä toista ihmistä kauppatavarana.
On selvää että olet pikkukylän reppanamies. Olet vastuussa omasta elämästäsi vaikka sinulta olisi puuttuneet terveen miehen malli.
Älykäs ja itsensä kanssa sinut oleva aikuinen ihminen, mies - ei tulisi edes mieleen käyttää toista ihmistä, eikä ole koskaan tullut.
Kasva sinäkin mieheksi.
M43, 2 tyttären isä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuttanut, kun annoin luvan. Mies kävi thaiherojalla kaksi kertaa ja tiedättehän että hieronnan päätteeksi "hierotaan" penis. Sitten kävi dominalla kerran. Pitäähän sitä saada kokemuksia niin ei jää vaivaamaan, että millaista se on tai olisi. Kun sai nuo tehtyä ei ole enää halunnut mennä.
Yhdessä olemme olleet yli 20 vuotta ja seksi pelittää. Olen tavallista suvaitsevampi, tiedän, mutta en menettänyt mitään kun sallin eikä tarvinnut salaa käydä.
"Seksi pelittää" ahahaha. Jäit kiinni. Olet mies. Noloa. Kukaan nainen, ei yksikään käytä tuollaista termiä. Koko kirjoituksesi on perusjampan.
Miksi päättelet tuollaista? Nainen olen ja neljän lapsen äiti ja seitsemän lapsenlapsen isoäiti.
Käytän erilaisia termejä mitä mieleen tulee ja jos sanoisin ikäni hämmästyisit vielä enemmän.
Mies on toinen mies elämässäni, eikä meillä ole yhteisiä lapsia. Puhuttu paljon ja avoimesti seksistä aina ja niiden pohjalta lupa kokeilla tuli. En kadu lainkaan. Olen tosiaan avarakatseinen ja suvaitsevainen. Suosittelen muillekin.
No on täällä toinenkin jolle tuli vahvasti vaikutelma että olet oikeasti maksullisissa käynyt mies. Ja se vaikutelma ei muuttunut tämänkään viestisi jälkeen. Itse asiassa se vain vahvistui tuon viestin lopun myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihanan holhoavaa. Ihan matkustelun ja ulkomailla asuttujen vuosien myötä asenteeni prostituutiota kohtaan on tiukentunut. Vaikea nähdä miten kukaan eettisesti ajatteleva ihminen voi ihan vaan pallien paineiden takia tukea sitä systeemiä ja ajattelua suhteessa naisiin ja etenkin tyttöihin.
Vierailija kirjoitti:
Mies, joka ostaa pubiruusulle muutama siiderin ja panee sitten on pilalla?
Verottaja hyväksyy, jos maksaa toisen puolesta laskuja tai antaa jotain lahjaksi. Jos antaa rahana, tulee melko pian verollisuuden raja vastaan.
Miehet voi miettiä sitä, meneekö nainen pilalle, jos hän on yhden kerran myynyt seksiä rahasta. Ei tarvitse vastata, kyllä minä tiedän, mitä mieltä olette.
Vierailija kirjoitti:
Ne seksityöntekijät, joiden kanssa itse olen jutellut ja asioinut, ovat tehneet työtään itsenäisinä yrittäjinä ja omasta halustaan ja meillä on ollut oikein mukava hetki yhdessä. Tilannetta on leimannut molemminpuolinen arvostus toista kohtaan ja puolin ja toisin on pysytty sovituissa puitteissa. Usein ollaan vielä jääty juttelemaan session jälkeen ja esim juotu teetä. Lähtiessä on halattu eteisessä.
Minä ymmärrän, että he ovat tehneet vain työtään eikä asiaan liity sen suurempia tunteita tai sitoumuksia siitä lyhyttä hetkeä lukuunottamatta. He ymmärtävät, miksi olen tullut paikalle / he ovat tulleet luokseni ja rahaa vastaan hän tekee / minä saan tehdä yhdessä sovittuja juttuja.
Onko se niin paljon kummempaa kuin esim parturissa tai hierojalla käynti?
Mitä väliä sillä on, liittyykö siihen tunteita? Eihän niitä tunteita ole silloinkaan, kun on löydetty panoseuraa tinderistä tai ravintolasta.
No niin alapeukuttajat, alkakaa klikkailla.
Kun sinun kaltainen mies menee parisuhteeseen ja sitten tulee aika, jolloin seksiä ei ole, esimerkiksi naisen sairastuminen tai lapsen syntymä, niin sinulle meno vieraisiin on yhtä arkipäiväistä kuin noutoruuan ostaminen. Varmaan sitten suhtaudut yhtä rauhallisesti siihen, jos vaimosi joskus lisärahan tarpeessa myy seksiä toisille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Kuka mies on niin tyhmä että mainostaa harrastavansa maksullisia. Vähän sama jos nainen mainostaisi miehille että käy etelässä naimassa paikallisia gigoloita pari kertaa vuodessa.
Monet tämän palstan daamit kuvittelevat oikeasti, että se oma ihana mies puhuu TIETENKIN totta kun kertoo ettei ole KOSKAAN käynyt maksullisissa eikä voisi kuvitellakaan käyvänsä. Eikä mies edes tiedä ketään kuka käy, korkeintaan kerran kuuli intissä että tupakaveri oli kuullut pikkuserkultaan että Kajaanissa joku kusipää joskus oli ehkä 70-luvulla käynyt.
Nainen uskoo juuri sitä mitä haluaa uskoa. Juu, ne joka kylässä olevat thaihieromot ja yksiöissään päivystävät lukemattomat neidot saavat asiakkaikseen hädin tuskin vain ja ainoastaan yksinäisiä luuserimiehiä, perheellisiä ja varattuja miehiähän ei ikinä voi asiakkaina olla! 😂. Bisnes kasvaa vuosi vuodelta eksponentiaalisesti ja kukoistaa vain muutaman luuserin ansiosta!
Herätkää nyt jo ja päästäkää kissa ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, täälläpä seksiä myyvä nainen, hei.
Itse en seksin myymisestäni huolimatta haua parisuhteeseen seksinostajan kanssa. Olen nuo ostajaressukat nähnyt niin läpikotaisin, reppanoita, ei vakavaa ainesta. Kumppaniksi kelpaa vain seksiä ostamaton mies.
Ja kuten täällä on todettukin, heitä kyllä onneksi riittää (ja ovat kauttaaltaan monella mittarilla laadukkaampia kuin keskimääräinen asiakas). Seksin ostajilta haluan vain yhden asian: rahat. That's it.
N29
Asiakkaasi ovat siis surkeita luusereita, mutta entäpä sinä, jota ne surkeat luuserit panee?
-Mielestäni olet niiden alapuolella? (Monellakin tapaa)
Niin, se on osa ammattitaitoani, että tarjoan miellyttävän kokemuksen, vaikka arjessa en asiakasta vilkaisisikaan. Se on ammattiylpeyttä. Voin arvostaa tasotontakin asiakasta siinä palvelutilanteessa ammattitaitoni mukaan, mutta kun maksettu aika on täynnä, se loppuu.
Näillä miehillä ei olisi varaa maksaa seurastani joka sekunti, enkä itse toisaalta tahdo olla koko ajan töissä. Siksi, ei suhdetta ostajan kanssa.
N29
Siis öööööh:D Hankkisin elantoni ennemmin vaikka lattioita nuolemalla kuin miettisin aamupalaa syödessäni, että keidenkähän Jamppojen ka *lut soutaa tänään mun sisällä, heh... Mutta joo... Sun viestiä lukiessani arvostan TODELLAKIN omaa koulutustani sekä sitä, että minulla on mielenkiintoinen ja koulutustani vastaava työ:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 50 kertaa olen rakastellut ulkomaalaisia maksullisia. Noin 100 suomalaista eri naista ilmaiseksi. Seksi maksullisen kanssa 1000 kertaa parempaa. Tai sit syy on vaan siinä et suomalaiset on lahnoja. En ikinä työntäisi itseäni suomalaiseen kehopositiiviseen maksullisen jälkeen. Ero on kuin yö ja päivä
Mutta ajattele mitä menetät! Et saa koskaan tilaisuutta maksella suomalaisen kehopositiivisen asuntoa ja laskuja, etkä saa kokea sitä tunnetta kun kehopositiivinen määrää mitä saat juoda ja minne mennä mihinkin aikaan.
Voi että. Aseella uhatenko ne naiset teitä tuohon pakottavat? Vai onko vaan liian mukavaa henkisesti laiskalle ihmiselle regressoitua naisen kanssa tahdottomaksi pikkulapseksi, jolle täytyy opettaa miten sanotaan ei?
Tiedätkö miksi kutsutaan miehiä, jotka sanovat näihin naisen kysymyksiin EI?
1) Muutetaanko yhteen?
2) Mennaankö naimisiin
3) Tehdäänkö lapsi?Kysymys ei ole aseella uhaten pakottamisesta, tiedät sen varsin hyvin itsekin. Mutta jotta keskivertomies saa parisuhteen ja säännöllistä seksiä edes jossain määrin, niin ainakin yhteen edellä mainituista kysymyksistä on ennen pitkää vastattava myöntävästi, todennäköisimmin useampaan kuin yhteen. Ja se tietää miehelle aina kahta asiaa: rahanmenoa ja oman elämän rajoittumista. Ja jos vastaa ei, niin jokainen tietää miten keskivertojampalle todennäköisesti käy.
Voi jeesus. Ajattelet sitten, että nainen on noissa asioissa vain saamapuolella ja mies maksajana? Kertoo tietysti lähinnä siitä, millaisiin naisiin sinulla on mahdollisuuksia ja kiinnostusta.
Veikkaan että varsinki Hollannissa ja Saksassa iso osa miehistä on käyny maksullisissa ku niissä maissa bordellitoiminta/prostituutio on niin helposti kuluttajan saatavilla. Suomessahan se on kuitenki semi-ug-toimintaa.
Mitä väliä sillä on, että mitä joku vauva-palstan nainen ajattelee asiasta? Jokaisella on omat mielipiteensä ja itselleen sopivan ihmisen joko löytää tai sitten ei, täältä sitä ei ainakaan löydä kun kyseessä ei ole mikään treffi-palsta.
Jokainen itseään kunnioittava mies käy edes kerran elämänsä aikana pattayalla
T: tuleva seksituristi
Varmaan sitten vain kerran seksiä myynyt nainen on vaimomatskua? Ellei, kyse on kaksinaismoralistisesta ällötyksestä, ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos maksullisten hinta olisi sanotaanko vaikka 5 euroa/kerta, olisi mielenkiintoista nähdä millainen osuus sinkkumiehistä maksullisissa kävisi.
Ei ole todellista. Mikään hinta ei ole syytä valintaan käyttää tai olla käyttämättä toista ihmistä kauppatavarana.
On selvää että olet pikkukylän reppanamies. Olet vastuussa omasta elämästäsi vaikka sinulta olisi puuttuneet terveen miehen malli.
Älykäs ja itsensä kanssa sinut oleva aikuinen ihminen, mies - ei tulisi edes mieleen käyttää toista ihmistä, eikä ole koskaan tullut.
Kasva sinäkin mieheksi.
M43, 2 tyttären isä
Taidat pitää itseäsi kovinkin älykkäänä?
Antti oikeesti, sä oot jo 40-vuotias ukko. Kasva aikuiseksi.