Onko mies täysin pilalla jos on kerran elämässään käynyt maksullisella?
Kommentit (1597)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pillua kerran jos toisenkin kerran myynyt nainen taysin pilalla ja kelpaamaton suhteeseen?
Saat ihan itse päättää mielipiteesi. Samalla tavalla jokaisella on oikeus päättää, mitä mieltä on maksullisia seksipalveluita käyttävästä miehestä ja hyväksyykö sen.
Nainen, joka tuomitsee miehen yhden maksullisen seksitapahtuman perusteella kelpaapattomaksi parisuhteeseen osoittaa vain omaa pikkusieluisuuttaan ja elämänkokemattomuutaan. Parisuhteessa ei pikkusieluisuudella ja niuhottamisella pärjää. Tämä pätee muutenkin elämässä, joka on epätäydellinen ja raihnainen moni eri tavoin. Ikäkään ei itsessään tuo elämänkokemusta, jos elämä on jäänyt elämättä. Näille naisille, jotka elävät omassa pikkutäydellisessä maailmassaan suosittelen elämän avartamista vaikka matkustelun kautta.
Kuinka monelle palstan miehistä on ok, että nainen on harrastanut seksiä mustaihoisen kanssa? Ei kai yhden seksitapahtuman perusteella pitäisi muuttua kelpaamattomaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 50 kertaa olen rakastellut ulkomaalaisia maksullisia. Noin 100 suomalaista eri naista ilmaiseksi. Seksi maksullisen kanssa 1000 kertaa parempaa. Tai sit syy on vaan siinä et suomalaiset on lahnoja. En ikinä työntäisi itseäni suomalaiseen kehopositiiviseen maksullisen jälkeen. Ero on kuin yö ja päivä
Mutta ajattele mitä menetät! Et saa koskaan tilaisuutta maksella suomalaisen kehopositiivisen asuntoa ja laskuja, etkä saa kokea sitä tunnetta kun kehopositiivinen määrää mitä saat juoda ja minne mennä mihinkin aikaan.
Voi että. Aseella uhatenko ne naiset teitä tuohon pakottavat? Vai onko vaan liian mukavaa henkisesti laiskalle ihmiselle regressoitua naisen kanssa tahdottomaksi pikkulapseksi, jolle täytyy opettaa miten sanotaan ei?
Tiedätkö miksi kutsutaan miehiä, jotka sanovat näihin naisen kysymyksiin EI?
1) Muutetaanko yhteen?
2) Mennaankö naimisiin
3) Tehdäänkö lapsi?Kysymys ei ole aseella uhaten pakottamisesta, tiedät sen varsin hyvin itsekin. Mutta jotta keskivertomies saa parisuhteen ja säännöllistä seksiä edes jossain määrin, niin ainakin yhteen edellä mainituista kysymyksistä on ennen pitkää vastattava myöntävästi, todennäköisimmin useampaan kuin yhteen. Ja se tietää miehelle aina kahta asiaa: rahanmenoa ja oman elämän rajoittumista. Ja jos vastaa ei, niin jokainen tietää miten keskivertojampalle todennäköisesti käy.
Palstamiehet, nuo oman elämänsä objektit. Kyllä taas normaalit miehet häpeäisivät silmät päästään, jos tuon lukisivat.
Vierailija kirjoitti:
No, täälläpä seksiä myyvä nainen, hei.
Itse en seksin myymisestäni huolimatta haua parisuhteeseen seksinostajan kanssa. Olen nuo ostajaressukat nähnyt niin läpikotaisin, reppanoita, ei vakavaa ainesta. Kumppaniksi kelpaa vain seksiä ostamaton mies.
Ja kuten täällä on todettukin, heitä kyllä onneksi riittää (ja ovat kauttaaltaan monella mittarilla laadukkaampia kuin keskimääräinen asiakas). Seksin ostajilta haluan vain yhden asian: rahat. That's it.
N29
Hah hah. Nyt kyllä repesin. Maksullinen nainen moralisoi asiakkaitaan. Tällaiseen sekopäähän ei onneksi tarvitse tässä elämässä tutustua.
Miksi miehen, jonka pitää maksaa seksistä (kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa) pitäisi saada seksiä ilmaiseksi?
Jos taas naisen ei tarvitse maksaa seksistä (kysyntä ja tarjonta kohtaavat) miksipä huolisi ihmiskauppaulia?
Vierailija kirjoitti:
Onko pillua kerran jos toisenkin kerran myynyt nainen taysin pilalla ja kelpaamaton suhteeseen?
Kommentoin tähän naisena, joka ei halua parisuhteeseen seksiä ostaneen ihmisen kanssa (mies/nainen/muunsukupuolinen).
Uskon, että voisin hyvin olla suhteessa ihmisen (mies/nainen/muunsukupuolinen) kanssa, joka on aiemmin myynyt seksiä. En kuitenkaan usko, että voisin olla suhteessa, jos hän edelleen myisi seksiä. Haluan yksiavioisen suhteen. Lisäksi olisin huolissani taudeista, koska esimerkiksi herpes voi levitä kondomista huolimatta. Olisin myös huolissani kumppanin turvallisuudesta.
Kelpaa.
Voi opettaa myös opittuja taitoja eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat ihan itse päättää mielipiteesi. Samalla tavalla jokaisella on oikeus päättää, mitä mieltä on maksullisia seksipalveluita käyttävästä miehestä ja hyväksyykö sen.
Nainen, joka tuomitsee miehen yhden maksullisen seksitapahtuman perusteella kelpaapattomaksi parisuhteeseen osoittaa vain omaa pikkusieluisuuttaan ja elämänkokemattomuutaan. Parisuhteessa ei pikkusieluisuudella ja niuhottamisella pärjää. Tämä pätee muutenkin elämässä, joka on epätäydellinen ja raihnainen moni eri tavoin. Ikäkään ei itsessään tuo elämänkokemusta, jos elämä on jäänyt elämättä. Näille naisille, jotka elävät omassa pikkutäydellisessä maailmassaan suosittelen elämän avartamista vaikka matkustelun kautta.
Ei, vaan se osoittaa että hänellä on asian suhteen periaatteita. Se ei kuitenkaan tarkoita, että niuhottaisi joka ikisessä muussakin asiassa. Mies menköön sitten etsimään avarakatseisemman naisen, niitäkin on. Vai onko nyt taas niin että olisi pakko saada sellainen nainen jolle ei rehellisenä itsenään kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Itse en seksin myymisestäni huolimatta haua parisuhteeseen seksinostajan kanssa. Olen nuo ostajaressukat nähnyt niin läpikotaisin, reppanoita, ei vakavaa ainesta. Kumppaniksi kelpaa vain seksiä ostamaton mies.
Ja kuten täällä on todettukin, heitä kyllä onneksi riittää (ja ovat kauttaaltaan monella mittarilla laadukkaampia kuin keskimääräinen asiakas). Seksin ostajilta haluan vain yhden asian: rahat. That's it.
N29
Luulenpa ettei sinusta ole sitoutumaan parisuhteeseen. Suomessa pillun myynti osoittaa jo aikamoista moraalista rappeumaa. Ymmärrän tilanteen kehitysmaissa, joissa ei ole minkäänlaista sosiaaliturvaa, mutta Suomessa jos nainen alentuu myymään itseään, raha ei ole hyvä perustelu.
Vierailija kirjoitti:
N29
Asiakkaasi ovat siis surkeita luusereita, mutta entäpä sinä, jota ne surkeat luuserit panee?
-Mielestäni olet niiden alapuolella? (Monellakin tapaa)
No hyvin nuo näyttää kelvanneen, kun valtaosa miehistä on kuitenkin ko. palveluja käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monelle palstan miehistä on ok, että nainen on harrastanut seksiä mustaihoisen kanssa? Ei kai yhden seksitapahtuman perusteella pitäisi muuttua kelpaamattomaksi?
Erittäin hyvä vastakysymys! Jään mielenkiinnolla odottamaan vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuttanut, kun annoin luvan. Mies kävi thaiherojalla kaksi kertaa ja tiedättehän että hieronnan päätteeksi "hierotaan" penis. Sitten kävi dominalla kerran. Pitäähän sitä saada kokemuksia niin ei jää vaivaamaan, että millaista se on tai olisi. Kun sai nuo tehtyä ei ole enää halunnut mennä.
Yhdessä olemme olleet yli 20 vuotta ja seksi pelittää. Olen tavallista suvaitsevampi, tiedän, mutta en menettänyt mitään kun sallin eikä tarvinnut salaa käydä.
"Seksi pelittää" ahahaha. Jäit kiinni. Olet mies. Noloa. Kukaan nainen, ei yksikään käytä tuollaista termiä. Koko kirjoituksesi on perusjampan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N29
Hah hah. Nyt kyllä repesin. Maksullinen nainen moralisoi asiakkaitaan. Tällaiseen sekopäähän ei onneksi tarvitse tässä elämässä tutustua.
Katkera much? Minäkin olen onnellinen, ettei tarvitse sinuun tutustua. Nämä ovat minun kumppanikriteerini, sulla voi sitten olla omasi. Itse tiedän olevani todella paljon asiakkaitani tasokkaampi, ja tietenkin varsinaisen kumppanin haku menee sen mukaan. En tiedä onko se nyt sitten moralisointia, jos ei halua asiakkailtaan muuta kuin sen asiakassuhteen. Sehän on ihan normaalia. Ei se hotellisiivoojakaan tulisi sun kotiin sun pytystä pskarantuja pesemään, vaikka työkseen sitä tekeekin.
Voi tuota miehistä egoa.
N29
Maksullisella käyntiä ei siis ainakaan suomalaiselle naiselle kannata tunnustaa, jos näin on joskus toiminut. Parempi antaa suomalaisen naisen elää omassa illuusiossaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N29
Katkera much? Minäkin olen onnellinen, ettei tarvitse sinuun tutustua. Nämä ovat minun kumppanikriteerini, sulla voi sitten olla omasi. Itse tiedän olevani todella paljon asiakkaitani tasokkaampi, ja tietenkin varsinaisen kumppanin haku menee sen mukaan. En tiedä onko se nyt sitten moralisointia, jos ei halua asiakkailtaan muuta kuin sen asiakassuhteen. Sehän on ihan normaalia. Ei se hotellisiivoojakaan tulisi sun kotiin sun pytystä pskarantuja pesemään, vaikka työkseen sitä tekeekin.
Voi tuota miehistä egoa.
N29
N29: Kyllä sulla vaan on pallo pahasti hukassa, etkä ymmärrä sitä itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hyvä vastakysymys! Jään mielenkiinnolla odottamaan vastauksia.
:D LOL. Mikä vastakysymys tuo on? Silloin aloituskysymys olisi ollut vastaava. Hyväksytkö miehen jolla ollut tumman naisen kanssa kokemus. As simple as that. Missä perähikiällä oikein asut? Jos tuo on eksotiikkaa kumminkaan päin.
M43
Vierailija kirjoitti:
Maksullisella käyntiä ei siis ainakaan suomalaiselle naiselle kannata tunnustaa, jos näin on joskus toiminut. Parempi antaa suomalaisen naisen elää omassa illuusiossaan.
Tuosta on kyllä erittäin helppo olla samaa mieltä. Nainen siis olen enkä todellakaan haluaisi, että mieheni alkaisi avautua jostain aikoinaan tekemästään asiasta.
Mutta jos sinulta kysytään, niin ole suoraselkäinen ja vastaa joko rehellisesti tai sano, että et halua kommentoida asiaa. Niin itse vastaisin, jos minulta kysyttäisiin, monenko miehen kanssa olen harrastanut seksiä (vastaus: "asia on henkilökohtainen, en halua vastata").
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N29
Asiakkaasi ovat siis surkeita luusereita, mutta entäpä sinä, jota ne surkeat luuserit panee?
-Mielestäni olet niiden alapuolella? (Monellakin tapaa)
Niin, se on osa ammattitaitoani, että tarjoan miellyttävän kokemuksen, vaikka arjessa en asiakasta vilkaisisikaan. Se on ammattiylpeyttä. Voin arvostaa tasotontakin asiakasta siinä palvelutilanteessa ammattitaitoni mukaan, mutta kun maksettu aika on täynnä, se loppuu.
Näillä miehillä ei olisi varaa maksaa seurastani joka sekunti, enkä itse toisaalta tahdo olla koko ajan töissä. Siksi, ei suhdetta ostajan kanssa.
N29
Erittain hyvin ja osuvasti sanottu!