Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, mikä minulla on ikenessä/leukaluussa?

Vierailija
02.02.2015 |

Ihmettelin eilen kipeitä ikeniä. Minulla ei ole koskaan ollut mitään suu- tai ienvaivoja, joten kipu tuntui oudolta. Nyt kun katsoin tarkemmin, alakulmassa, hampaan juuren päällä ikenessä on kipeä valkoinen piste. Ei nyt patti, mutta pieni "näppylä". Mikä ihme se voi olla ja miksi koko ikenen ja hampaan alue voi olla kipeä? Tuntemus ei siis ole vain ihossa.

Olen aina pelännyt suusyöpää ja lopettanutkin päivittäisen tupakoinnin kymmenisen vuotta sitten. Pari vuotta sitten olen kuitenkin alkanut biletupakoimaan, ensin harvemmin mutta välillä (ja etenkin tänä viikonloppuna) olen polttanut todella paljon. Pelottaa. Voivatko nämä asiat liittyä toisiinsa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afta?

Vierailija
2/3 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fisteli, lähtöisin joko hampaan juuresta tai syvemmältä ientaskusta. Mene hammaslääkäriin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on tismalleen samassa kohtaa ja samanlainen juttu kuin sulla, pieni valkoinen piste. Ja kipeä on. mitä luultavimmin afta, hänelle tuli ekat joitakin kuukausia sitten. Nyt oli pitkä väli ettei ollut mitään ja muutama päivä sitten huomasi pienen valkoisen pisteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme