Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ehdotin vaimolle 2m+n kimppaa

Vierailija
02.02.2015 |

itseäni kiihottaisi kovasti nähdä naiseni toisen miehen käsittelyssä. syynä on se, että haluaisin hänen nauttivan oikein kunnolla ja huutavan nautinnosta :)

nyt otin härkää sarvista (tai rouvaa pepusta) ja ehdotin asiaa. tietenkäänhän vastaus oli "en mä halua ketään muuta, sinä riität. tai oikeastaan olet joskus jopa vähän liikaa" koitin myydä asiaa mahdollisuudella saada isompaa, mutta ei halua :(

tiedän, että minun pitäisi olla vain tyytyväinen ja ylpeä vastauksesta, mutta kun itseä himottaa,  niin minkä voi?

olisiko teillä kokemuksia miten vaimoa kannattaisi pehmittää asiasta. ihan absoluuttinen tuskin asian suhteen on, koska seksi pienen juttelun jälkeen oli poikkeuksellisen halukasta ja hän valui lakanat aivan märiksi. eli jotain himotusta saattaa kuitenkin asiaan olla :D

Kommentit (603)

Vierailija
21/603 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 09:33"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 08:45"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 08:36"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:24"] Itse haluaisin vaikka viisi miestä. Kiihottaa ajatus siitä, että joka puolella ympärilläni olisi kikkeleitä. Ei minulta kuntokaan hyytyisi, olen pohjaton kuilu ja aina nälkäinen. Oma mies katselisi vierestä kuinka hänen narttunsa saisi kerrankin tarpeeksi patukkaa. Miehen ehdotus tämä aluksi oli (tosin vain yksi vieras mies, mutta minä olen enemmän kiinnostunut ryhmästä), miehelle siis täysin ok. Mies ei koskaan saisi samaa käsittelyä naisilta, minä en urostani jaa ja tämäkin miehelle ihan ok, ei haluaisikaan. Hän fantasioi vain minun jakamisestani. Harkitsemme toteuttamista vakavasti. Miehellä kantti kyllä kestää, omaani vielä vähän epäilen. N31 [/quote] Taidatkin olla se sama "narttu" jolle tuolla toisessa keskustelussa jo totesinkin, että timanttihan sinä tosiaankin olet ;-) M41Tre [/quote] Sama olen;-) Käyttelen tuota nimimerkkiä tällä palstalla. N31

[/quote]

Olisi tosi mukava pysyä ns. ajan hermolla eli kuinka se teidän "miesten haku" tässä ajan myötä etenee...

Tällaista "vanhaa" gubbea, kun te ette kuitenkaan mukaan huoli? :(

M41Tre
[/quote]

Voin välistä päivitellä miten sujuu. Kunhan ensin pääsen itse täydelliseen varmuuteen siitä, että oma kanttini kestää loppuun asti.

Et ole kyllä vielä liian vanha minun ikäiselle:) Mutta olen kallistumassa tuttujen miesten puoleen. Myös mieheni uskoo kokemuksen olevan minulle antoisampi, jos tunnen miehet jo entuudestaan. Sekä miehellä tietenkin turvallisempi olo antaa vaimo kavereiden käsittelyyn. Näin varmaan ainakin alkuun. Jos kokemus on miellyttävä, harkitsemme vieraitakin.

N31

Vierailija
22/603 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 10:33"]

Voin välistä päivitellä miten sujuu. Kunhan ensin pääsen itse täydelliseen varmuuteen siitä, että oma kanttini kestää loppuun asti. Et ole kyllä vielä liian vanha minun ikäiselle:) Mutta olen kallistumassa tuttujen miesten puoleen. Myös mieheni uskoo kokemuksen olevan minulle antoisampi, jos tunnen miehet jo entuudestaan. Sekä miehellä tietenkin turvallisempi olo antaa vaimo kavereiden käsittelyyn. Näin varmaan ainakin alkuun. Jos kokemus on miellyttävä, harkitsemme vieraitakin. N31

[/quote]

Oikein kiva juttu. Ja olen aivan varma, että kyllä sun narttukanttis kestää ;)

Taidatkin pitää hieman itseäsi vanhemmista miehistä siis? :-)

Niimpä... tuo on varmasti hieman kaksipiippuinen juttu, että onko ne miehet sitten tuttuja vaiko vieraampia... koska molemmissahan on tietyt hyvät ja huonot puolensa... oli miten oli, sitä tiettyä kemiaa pitää kuitenkin ihmisten välillä olla?

Ja menköön vaan kuinka toiston puolelle niin timanttihan sinä tosiaankin olet ;-)

M41Tre

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/603 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 12:31"]

kyllä, onneksi pystytään puhumaan näistä.

itselläni on muutama vastaava (parinvaihtoa, 2+1 ja 1+2) kokemus aiemmasta suhteestani ja siksi olen hyvin varma, että pystyn käsittemään asian ilman ongelmia. osittain juuri siksi, että olen kokenut miten huipulle naisen voi viedä, haluaisin tarjota kokemuksen myös vaimolleni.

mielummin vieraan ottaisin mukaan, vaikka tosin tiedän tutuistakin löytyvän asian kokeneita miehiä :)

[/quote]

Sunhan täällä sitten pitäisi olla muita neuvomassa, eikä kyselemässä. :D

Mutta eiköhän se sieltä tule omalla painollaan, jos naisellasi ajatus on jäänyt kytemään ja (tukahdutettuja) haluja löytyy. Yks vaihtoehto madaltaa kynnystä voisi olla kekkerit samanhenkisille. Mikään pakko ei ole tehdä mitään, mutta voi kokeilla josko juttuun pääsee ja mahdollisesti natsaa. Olikohan se Jyväskylässä kun joku näitä järkkäsi kerran tai pari vuodessa?

-Niksu

Vierailija
24/603 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 10:56"]

Mä haluisin olla kahden tai jopa mieluiten kolmen miehen kanssa, mies ei suostu. Ajattelen sitä sitten vain aina seksin aikana omassa mielessäni. Meillä se on muutenkin mies joka on estyneempi kokeilemaan uutta ja loukkaantuu ja suuttuu jos ehdotan.

[/quote]

No suostuisitko siihen että sinä ja kaksi naista nussisitte miestä? Jos et niin olet kaksinaismoralisti

Vierailija
25/603 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 12:03"]

Ei munkaan mies suostu, vaikka ehdotin mukaan toista naista. Puheet tyyliin "sinä riität" eivät tässä asiayhteydessä kostuta. Kysehän on mielestäni ihan muusta kuin kahdenkeskisestä toiminnosta.

[/quote]

Yleensä noi kimppaseksit tuhoaa suhteen kokonaan. Siinä on lähes mahdotonta erottaa tunteita vaan jompi kumpi rupeaa tuntemaan sito kolmatta kohtaan tunteita. Toinen vaihtoehto on se että mies rupeaa vertaamaan sinua ja sitä toista naista ja tulee siihen lopputulokseen että sinua parempaakin voi saada

Vierailija
26/603 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 12:03"]

Ei munkaan mies suostu, vaikka ehdotin mukaan toista naista. Puheet tyyliin "sinä riität" eivät tässä asiayhteydessä kostuta. Kysehän on mielestäni ihan muusta kuin kahdenkeskisestä toiminnosta.

[/quote]

Yleensä noi kimppaseksit tuhoaa suhteen kokonaan. Siinä on lähes mahdotonta erottaa tunteita vaan jompi kumpi rupeaa tuntemaan sito kolmatta kohtaan tunteita. Toinen vaihtoehto on se että mies rupeaa vertaamaan sinua ja sitä toista naista ja tulee siihen lopputulokseen että sinua parempaakin voi saada
[/quote]

Noista vertaamisasioista sen verran... Meillä sekä mies että minä saamme ehdotuksia muilta ja kumpaakin lähestyy myös niitä erityisen viehättäviä ihmisiä. Viiimeksi viimeviikolla mies sai eräältä kollegaltaan puhelinnumeron kovan flirtin kera. Minä puolestani voisin olla hyvin varakkaissa naimisissa niin halutessani. Yhdessä oleminen on valinta. Vuosia sitten valitsimme toisemme ja tavallaan valitsemme aina uudelleen kieltäytymällä muista. Se valinta perustuu rakkauteen ja luottamukseen sekä omaan haluun olla juuri sen oman kumppanin kanssa.

Tietenkin muitakin olisi tarjolla, tämä selvä asia ilman ryhmäseksiäkin useimmille ihmisille. Ihmisillä on monia haluja seksiin liittyen ja on totta, että joillakin suhde kärsii odottamattomista tunteista näitä toteuttaessa. Tästä voidaankin ehkä päätellä, että kimpat sopivat vain hyvin vakaissa ja henkisesti avoimissa suhteissa eläville. Missä ihan kaikista tunteista voidaan puhua täysin avoimesti.

N31

Vierailija
27/603 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 11:03"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 10:33"]

Voin välistä päivitellä miten sujuu. Kunhan ensin pääsen itse täydelliseen varmuuteen siitä, että oma kanttini kestää loppuun asti. Et ole kyllä vielä liian vanha minun ikäiselle:) Mutta olen kallistumassa tuttujen miesten puoleen. Myös mieheni uskoo kokemuksen olevan minulle antoisampi, jos tunnen miehet jo entuudestaan. Sekä miehellä tietenkin turvallisempi olo antaa vaimo kavereiden käsittelyyn. Näin varmaan ainakin alkuun. Jos kokemus on miellyttävä, harkitsemme vieraitakin. N31

[/quote]

Oikein kiva juttu. Ja olen aivan varma, että kyllä sun narttukanttis kestää ;)

Taidatkin pitää hieman itseäsi vanhemmista miehistä siis? :-)

Niimpä... tuo on varmasti hieman kaksipiippuinen juttu, että onko ne miehet sitten tuttuja vaiko vieraampia... koska molemmissahan on tietyt hyvät ja huonot puolensa... oli miten oli, sitä tiettyä kemiaa pitää kuitenkin ihmisten välillä olla?

Ja menköön vaan kuinka toiston puolelle niin timanttihan sinä tosiaankin olet ;-)

M41Tre
[/quote]

Kiitos kohteliaisuudesta:) Seksuaalisesti olen viehättynyt tällähetkellä noin 20-40 vuotiaista. Aika laaja haarukka siis. Niin monen miehen kanssa voi löytyä jotakin kipinää sen verran, että makuuhuoneessa voisi sujua. On se sitten yhteiset kiinnostuksen kohteet tai jotain alkukantaisempaa vaistoa. Ikä ei oikeastaan kovin paljon tähän vaikuta.

Varmasti vieraissa miehissäkin on puolensa ja hivenen lisää jännitystä, mutta tunnen itseni niin hyvin, että tiedän rentoutuvani paremmin tuttujen kanssa. Ja silloin on tietysti myös oma nautintoni suurempaa. Mieskin saa kiksinsä juuri siitä, että minä nautin tilanteesta mahdollisimman paljon.

N31

Vierailija
28/603 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos mä naisena ehdotan toista naista kuvioon mukaan, niin vastuu on tavallaan mulla. Otan hienoisen riskin. Mies saa luvan panna toista naista. Joo, voi niin käydä kyllä muutenkin jos on käydäkseen. ketään ei voi omistaa.

Vierailija
29/603 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 12:40"]

Kiitos kohteliaisuudesta:) Seksuaalisesti olen viehättynyt tällähetkellä noin 20-40 vuotiaista. Aika laaja haarukka siis. Niin monen miehen kanssa voi löytyä jotakin kipinää sen verran, että makuuhuoneessa voisi sujua. On se sitten yhteiset kiinnostuksen kohteet tai jotain alkukantaisempaa vaistoa. Ikä ei oikeastaan kovin paljon tähän vaikuta. Varmasti vieraissa miehissäkin on puolensa ja hivenen lisää jännitystä, mutta tunnen itseni niin hyvin, että tiedän rentoutuvani paremmin tuttujen kanssa. Ja silloin on tietysti myös oma nautintoni suurempaa. Mieskin saa kiksinsä juuri siitä, että minä nautin tilanteesta mahdollisimman paljon. N31

[/quote]

Ollos hyvä vaan, olet sen ansainnut ;)

Juuri tätä tiettyä kipinää/kemiaa tarkoitinkin... en sitä että sen pitäisi olla sitä kaikkein syvällisintä laatua, että se voisi johtaa jopa parisuhteeseen asti (kun aivan kaikki natsaa niin ajatusmaailmat, halut seksinsaralla jne.), koska sinullahan jo on mies, ja mitä ilmeisemmin juuri sellainen mies jonka haluat (tuosta aikaisemmasta kirjoituksestasi(kin)) päätellen? :)

Ja totta on tuokin, ettei tuo ikä tosiaankaan ole se kaikkein ratkaisevin tekijä...

Kuin myöskin se, että sen tilanteen ilmapiirin pitää kuitenkin olla sopivan rento, jotta homma voisi millään muotoa toimia... ja että kaikki osapuolet siitä myös nauttisivat ;-) Mutta voihan se tätä olla myös hieman vieraampien miesten kanssa... kun en nyt kuitenkaan tarkoita sitä, että valitsisitte miehet kanssasi nauttimaan suoraan jostain kadunkulmasta vaan kuitenkin pienoisen tutustumisen kautta edeten...

Olipas toikin taas "vaikeasti" sanottu? :)

Joka tapauksessa, tämä että haluat(te) ainakin ensi alkuun tutumpia miehiä, on tietysti hieman "huonompi" juttu sitten taas mun kannaltani...

M41Tre

Vierailija
30/603 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 11:41"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 12:31"]

kyllä, onneksi pystytään puhumaan näistä.

itselläni on muutama vastaava (parinvaihtoa, 2+1 ja 1+2) kokemus aiemmasta suhteestani ja siksi olen hyvin varma, että pystyn käsittemään asian ilman ongelmia. osittain juuri siksi, että olen kokenut miten huipulle naisen voi viedä, haluaisin tarjota kokemuksen myös vaimolleni.

mielummin vieraan ottaisin mukaan, vaikka tosin tiedän tutuistakin löytyvän asian kokeneita miehiä :)

[/quote]

Sunhan täällä sitten pitäisi olla muita neuvomassa, eikä kyselemässä. :D

Mutta eiköhän se sieltä tule omalla painollaan, jos naisellasi ajatus on jäänyt kytemään ja (tukahdutettuja) haluja löytyy. Yks vaihtoehto madaltaa kynnystä voisi olla kekkerit samanhenkisille. Mikään pakko ei ole tehdä mitään, mutta voi kokeilla josko juttuun pääsee ja mahdollisesti natsaa. Olikohan se Jyväskylässä kun joku näitä järkkäsi kerran tai pari vuodessa?

-Niksu

[/quote]

Tossa vielä linkki jonkinlaiseen keskusteluun em. jutusta:

http://www.vauva.fi/keskustelu/3895059/ketju/vaimoni_oli_kolmen_kanssa

-Niksu

Vierailija
31/603 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne oli silloin hieman eri kun toinenkin osapuoli halusi (uskalsi myöntää haluavansa) samoja juttuja :)

eli sehän tässä eniten vaikeuttaa kun tiedän sen olevan minulle aivan ok, mutta vaimo pitäisi saada jotennin innostumaan. eli tässä tapauksessa kaikki riskit ovat minulla. tiedän etten saa mustasukkaisuuskohtausta mutta vaimon tunteiden heräämisestä toiseen ei koskaan voi olla 100% varma.

-AP-

Vierailija
32/603 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 12:40"]

Kiitos kohteliaisuudesta:) Seksuaalisesti olen viehättynyt tällähetkellä noin 20-40 vuotiaista. Aika laaja haarukka siis. Niin monen miehen kanssa voi löytyä jotakin kipinää sen verran, että makuuhuoneessa voisi sujua. On se sitten yhteiset kiinnostuksen kohteet tai jotain alkukantaisempaa vaistoa. Ikä ei oikeastaan kovin paljon tähän vaikuta. Varmasti vieraissa miehissäkin on puolensa ja hivenen lisää jännitystä, mutta tunnen itseni niin hyvin, että tiedän rentoutuvani paremmin tuttujen kanssa. Ja silloin on tietysti myös oma nautintoni suurempaa. Mieskin saa kiksinsä juuri siitä, että minä nautin tilanteesta mahdollisimman paljon. N31

[/quote]

Ollos hyvä vaan, olet sen ansainnut ;)

Juuri tätä tiettyä kipinää/kemiaa tarkoitinkin... en sitä että sen pitäisi olla sitä kaikkein syvällisintä laatua, että se voisi johtaa jopa parisuhteeseen asti (kun aivan kaikki natsaa niin ajatusmaailmat, halut seksinsaralla jne.), koska sinullahan jo on mies, ja mitä ilmeisemmin juuri sellainen mies jonka haluat (tuosta aikaisemmasta kirjoituksestasi(kin)) päätellen? :)

Ja totta on tuokin, ettei tuo ikä tosiaankaan ole se kaikkein ratkaisevin tekijä...

Kuin myöskin se, että sen tilanteen ilmapiirin pitää kuitenkin olla sopivan rento, jotta homma voisi millään muotoa toimia... ja että kaikki osapuolet siitä myös nauttisivat ;-) Mutta voihan se tätä olla myös hieman vieraampien miesten kanssa... kun en nyt kuitenkaan tarkoita sitä, että valitsisitte miehet kanssasi nauttimaan suoraan jostain kadunkulmasta vaan kuitenkin pienoisen tutustumisen kautta edeten...

Olipas toikin taas "vaikeasti" sanottu? :)

Joka tapauksessa, tämä että haluat(te) ainakin ensi alkuun tutumpia miehiä, on tietysti hieman "huonompi" juttu sitten taas mun kannaltani...

M41Tre
[/quote]

Kyllä, mieheni on minulle juuri täydellinen ja olemme loistava tiimi. Mieheni hyväksyy minut kaikkine piirteineni niin hyvänä kuin huononakin päivänä ja minä hänet. En ikinä tekisi mitään, mikä loukkaisi omaa miestäni.

Miehelläni on ollut tavatessamme paljon seksuaalisia patoumia ja eräs hyvin tabuna pidetty fetissi. Minun kanssa näitä asioita hän on voinut avata ja toteuttaa fantasioitaan ja sitä kautta on muodostunut varsin terve seksuaalisuus. Mitä se sitten tarkoittaakaan:) Mutta nämä kaikki kokemukset, sekä tietenkin myös yhteisen perheen perustaminen, ovat hitsanneet meidät niin vahvasti yhteen, että en hetkeäkään epäile kimppaseksin vahingoittavan suhdettamme mitenkään.

Olisit kyllä ilmeisen halukas minua pökkäämään;) Eikö yhtään häiritsisi se, että mieheni katselee? Ei siihenkään meinaan ihan kaikista ole.

Antoisaa keskustelua, kiitos siitä:)

N31

Vierailija
33/603 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 15:55"]

Kyllä, mieheni on minulle juuri täydellinen ja olemme loistava tiimi. Mieheni hyväksyy minut kaikkine piirteineni niin hyvänä kuin huononakin päivänä ja minä hänet. En ikinä tekisi mitään, mikä loukkaisi omaa miestäni. Miehelläni on ollut tavatessamme paljon seksuaalisia patoumia ja eräs hyvin tabuna pidetty fetissi. Minun kanssa näitä asioita hän on voinut avata ja toteuttaa fantasioitaan ja sitä kautta on muodostunut varsin terve seksuaalisuus. Mitä se sitten tarkoittaakaan:) Mutta nämä kaikki kokemukset, sekä tietenkin myös yhteisen perheen perustaminen, ovat hitsanneet meidät niin vahvasti yhteen, että en hetkeäkään epäile kimppaseksin vahingoittavan suhdettamme mitenkään. Olisit kyllä ilmeisen halukas minua pökkäämään;) Eikö yhtään häiritsisi se, että mieheni katselee? Ei siihenkään meinaan ihan kaikista ole. Antoisaa keskustelua, kiitos siitä:) N31

[/quote]

Kuten sanottua niin te vaikutatte tosiaankin kuin luoduilta toisillenne ja parisuhteenne tuntuu olevan enemmän kuin vakaalla pohjalla ellei jopa suomalaisen peruskallion vakaalla... ;)

Mutta niinhän sen pitää ja tuleekin olla, josko mietteissä ja ajatuksissa on kolmen ja/tai useamman kimppaa harrastaa... vaikka ihan sitenkin, että miehesi ei osallistuisi laisinkaan vaan katselisi kun sinä saat useammalta mieheltä, ollen heille sen hetken se kiimainen Narttu ;-)

Tuohan on aivan fantastista kuulla, että olet saanut miehesi seksin(kin) saralla avautumaan ja saanut hänestä kaivettua esiin sen uinuvan seksipedon... sellaisen miehen joka ei näe siinä mitään "ongelmaa", että hänen Naisensa antaisi herkkuaan ajoittain myös muille... Eihän tämä nyt ollut mitenkään liian "törsysti" kirjoitettu?

Mikähän tuo voisi olla...? Et varmaankaan tuosta miehesi tabuna pidetystä fetissistä enempää kerro...? Ymmärrän kyllä toki, ei oo mikään pakko... :)

Terve (tai normaali) seksuaalisuushan on juuri sellainen miksi itsekukin sen kokee ja käsittää... ei ole olemassa vain jotain yhtä muottia siitä, että millainen se on... joku juttu joka on ihan normaali jollekin toiselle, voi toiselle olla aivan liian irstasta, pervoa ja perverssiä...? ;) Hyvänä esimerkkinä juurikin tämä Naisensa "jakaminen" toisille miehille...

Tämän kirjoituksesi perusteella kuulostaa tosi vahvasti tosiaankin siltä, että myös sinä voisit olla valmis, ollen varma, että josko ei muuta niin se vain vahvistaisi teidän keskinäistä parisuhdettanne...?

Mistähän sinä nyt tuollaisen käsityksen olet saanut, että olisin ilmeisen halukas sinua pökkäämään??? ;-) Siis totta kait olisin valmis, josko sitä sopivaa pientä kipinää välillämme löytyisi ja olisi josko kohtaisimme...

Tämä siksi, että olisi mukavaa hieman virkistää "vanhoja" muistoja... olen muutamaan kertaan ollut aikoinaan ns. kolmantena pyöränä pariskunnalla (toki tässähän puhutaan hieman isommasta ryhmästä...) eikä se miehen sivusta seuraaminen itseäni sen kummemmin häirinnyt, ehkäpä vain kiihotti enemmän... ja kun sitten miehen kanssa pidimme Naista yhtä aikaa hyvänä niin ainahan ne emännät menivät aivan kiimasta sekaisin... ;)

M41Tre

Vierailija
34/603 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^ Mieheni fetissin voin kyllä paljastaakin, vaikka aina on se riski, että joku tuomitsee. Hän kiihottuu vorarefiliasta. Sitä on eri muotoja ja toisia vore ihmisiä kiihottavat aivan toiset asiat kuin toisia. Eli termi on aika rankka yleisnimitys. Asia piinasi alkuun kamalana häpeänä ja salaisuutena. Moni nainen varmasti olisikin juossut karkuun:D Tämä fetissi on kuitenkin laantunut sen myötä, että on saanut hyväksyntää ja toteuttaa fantasioitaan.

Minua kiinnostaa sinun kokemuksesi kimpasta. Oliko nämä parit suunnilleen oman ikäisiäsi? Tunsitko heidät entuudestaan vai menitkö vieraana mukaan? Kuinka naiset suhtautuivat, oliko ujoutta tai mitään häveliäisyyttä? Ja vielä sellainen, että touhusitko myös miehen kanssa vai pelkästään naisen? Ei ole toki pakko vastata, jos utelen liikaa:) Kiinnostaa tietysti, kun alkaa olla ajankohtainen aihe.

N31

Vierailija
35/603 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 10:07"]

^^ Mieheni fetissin voin kyllä paljastaakin, vaikka aina on se riski, että joku tuomitsee. Hän kiihottuu vorarefiliasta. Sitä on eri muotoja ja toisia vore ihmisiä kiihottavat aivan toiset asiat kuin toisia. Eli termi on aika rankka yleisnimitys. Asia piinasi alkuun kamalana häpeänä ja salaisuutena. Moni nainen varmasti olisikin juossut karkuun:D Tämä fetissi on kuitenkin laantunut sen myötä, että on saanut hyväksyntää ja toteuttaa fantasioitaan. Minua kiinnostaa sinun kokemuksesi kimpasta. Oliko nämä parit suunnilleen oman ikäisiäsi? Tunsitko heidät entuudestaan vai menitkö vieraana mukaan? Kuinka naiset suhtautuivat, oliko ujoutta tai mitään häveliäisyyttä? Ja vielä sellainen, että touhusitko myös miehen kanssa vai pelkästään naisen? Ei ole toki pakko vastata, jos utelen liikaa:) Kiinnostaa tietysti, kun alkaa olla ajankohtainen aihe. N31

[/quote]

Täytyy kyllä heti näin alkuunsa myöntää, että tämä kyseinen fetissi oli (ja on) mulle aivan outo, en ollut tällaisesta kuullutkaan, mutta aivan varmastihan niitä on monia muitakin fetissejä joista en ole kuullutkaan... Enkä siis tällä mitenkään tietenkään tuomitse ;)

Ehkäpä moni muu nainen, mutta et sinä, koska tunnut tosiaankin olevan seksuaalisesti jokseenkin vapautunut, vai miten sen paremmin sanoisi? :-) Ja siis tietenkin sinä sen paremman puoliskosi fantasioita (muitakin) hyväksyt ja mahdollisuuksien mukaan toteutatkin... sitä en epäile yhtään.

Ai sua kiinnostaisi mun kokemukset kimpasta? ;-) Tottahan toki voin niitä tässä hieman selventää... vaikka mieluummin niistä kertoilisin ehkäpä hieman privaatimmassa yhteydessä, josko saisimme toisiimme jotenkin sellaisen yhteyden...?

No joka tapauksessa siis... Ensinnäkin, olen ollut (aikoinaan siis, siinä kolmenkympin tietämillä...) kahdella eri pariskunnalla kolmantena pyörärä. Molemmat pariskunnat (sekä mies että nainen molemmissa) olivat mua vanhempia, sellaiset 10-15 vuotta. Ehkäpä tämän vuoksi haluaisinkin nyt tällä erää itseäni nuorempaa pariskuntaseuraa ;) vaikka se ikä on pelkkiä numeroita edelleenkin...

En tuntenut kumpaakaan paria entuudestaan vaan tälleen netin kautta tapasimme, toinen pari vastaili mun ilmoitukseen ja itse vastailin toisen parin ilmoitukseen... Kummassakin tapauksessa tapasimme ihan ensin ns. neutraalilla maaperällä, kahvikupposen lomassa, ja tunnustelimme kemioita ja kipinöitä, ja kumpaisenkin kanssa päädyimme hyvinkin pian siihen että sellaisia on olemassa ja aloimme suunnittelemaan sopivaa ajankohtaa varsinaiselle ensimmäiselle tapaamiselle...

Ensimmäisen pariskunnan naisella ei sitten varsinaisessa tapaamisessa ollut mistään ujoudesta/häviäisyydestä tietoakaan vaan iski ns. heti kiinni kun sain istuuduttua olohuoneen sohvalle ;) Otti siis siinä heti ensitöikseen multa suihin ja siitähän se rento ilta sitten mukavasti lähtikin...

Toisen parin nainen oli hieman ehkäpä ujompi mutta ei häveliäs ensi alkuun, mutta nopeasti saimme hänet miehensä kanssa ns. sulatettua ja myös hänestäkin paljastui todellinen kyltymätön kiimapakkaus =)

Ensimmäisen pariskunnan kohdalla tuli hieman myös tuota bi-juttua mukaan eli miehen kanssa touhuttua... mutta siitä sitten enemmän mahdollisessa privaatimmassa yhteydessä :-)

Ainahan sitä tietenkin kysyä saa (tai udella ;))

M41Tre

Vierailija
36/603 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^ Mielelläni laittaisin sähköpostini sinulle, mutta mies on kieltänyt. Sitä on pyydetty minulta useasti. Uskon, että kokee jotenkin menettävänsä tietynlaisen kontrollin, jos paljastan itsestäni ns. "liikaa". Tästä ollaan keskusteltu joskus, kun olisin mielelläni kirjoitellut muutamankin miehen kanssa. Minun on kunnioitettava hänen mielipidettään asiasta. Pahoittelen:(

Olisin NIIN mielelläni kuullut lisää kokemuksistasi... erityisesti niistä bi kokemuksista. Niitä kun ei ole meillä luvassa. Olen kyllä kertonut, että minua kiihottaa ajatus miehestäni läheisissä väleissä toisen miehen kanssa. Toistaiseksi kuitenkin tämä saa jäädä vain fantasiaksi. Sääli sinäänsä ettei mieheni ole ihan yhtä avoin kuin minä.

N31

Vierailija
37/603 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 17:33"]

^^ Mielelläni laittaisin sähköpostini sinulle, mutta mies on kieltänyt. Sitä on pyydetty minulta useasti. Uskon, että kokee jotenkin menettävänsä tietynlaisen kontrollin, jos paljastan itsestäni ns. "liikaa". Tästä ollaan keskusteltu joskus, kun olisin mielelläni kirjoitellut muutamankin miehen kanssa. Minun on kunnioitettava hänen mielipidettään asiasta. Pahoittelen:( Olisin NIIN mielelläni kuullut lisää kokemuksistasi... erityisesti niistä bi kokemuksista. Niitä kun ei ole meillä luvassa. Olen kyllä kertonut, että minua kiihottaa ajatus miehestäni läheisissä väleissä toisen miehen kanssa. Toistaiseksi kuitenkin tämä saa jäädä vain fantasiaksi. Sääli sinäänsä ettei mieheni ole ihan yhtä avoin kuin minä. N31

[/quote]

Sinänsä harmillista, mutta toisaaltas ymmärrän kyllä miestäsikin... ja totta kait häntä tässä(kin) asiassa kunnioitat, ellette sitten kehitä uutta mailiosoitetta ihan vain tällaista tarkoitusta varten, ja luette/kirjoittelette maileja ihan kimpassa? Kunhan nyt tuli tällainen ehdotus mieleeni... ;) Joka tapauksessa, kunnioitan parisuhdettanne ja päätöstänne tässäkin asiassa...

Kait mä nyt sit tietysti voisin hieman noista bi-kokemuksistakin enemmän kertoa... ei niitä nyt kuitenkaan ihan liiemmin ole... eritoten josko ne sua nyt noin paljon kerran kiinnostaisi ;-) ja sellainen(kin) sinua kiihottaa =)

Ihan ensimmäiseksi on tältä saralta todettava, että varsinainen hellyys (suutelut yms.) eivät mua miehen kanssa kiinnosta...

No joka tapauksessa... tän ensimmäisen pariskunnan kanssa tapahtui (ei samalla kertaa vaan eri tapaamisilla) esim. sellainen, että makailin sängyllä (side silmillä) ja pariskunta otti yksissä tuumin (siis molemmat) multa suihin... vuorotellen ja yhtä aikaa, toinen nuoli vartta ja toinen terskaa... tämä ei tietenkään tullut mulle mitenkään "yllätyksenä" vaan tästäkin asiasta oli etukäteen sovittu... Annoin miehen sitten myös muina kertoina ottaa suihin :) mutta itse en häneltä suihinottanut...

Hieman enemmän bi-puolen juttuja tapahtuikin sitten vain yhden kerran... Haluatkos siitä kuulla lisää? :-)

M41Tre

Vierailija
38/603 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^No nyt olen ihan märkä... Kertoisitko lisää, kiitos? Voih, toivottavasti omakin mieheni joskus vielä syttyisi miehen kanssa peuhaamaan:)

Kaksi erittäin hyvää ystävääni (yhtä horoperseitä kuin minäkin) ovat lupautuneet miehiään meille lainaamaan. Viikonloppuna saunotaan tyttöjen kanssa ja sovitaan ehdoista ja rajoituksista heidän kannalta. Tiesin, että oli hyvä veto törkkiä miespuoliset ystäväni yhteen naispuolisten ystävieni kanssa;) Vähän jänskättää...

N31

Vierailija
39/603 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 11:49"]

^^No nyt olen ihan märkä... Kertoisitko lisää, kiitos? Voih, toivottavasti omakin mieheni joskus vielä syttyisi miehen kanssa peuhaamaan:)

Kaksi erittäin hyvää ystävääni (yhtä horoperseitä kuin minäkin) ovat lupautuneet miehiään meille lainaamaan. Viikonloppuna saunotaan tyttöjen kanssa ja sovitaan ehdoista ja rajoituksista heidän kannalta. Tiesin, että oli hyvä veto törkkiä miespuoliset ystäväni yhteen naispuolisten ystävieni kanssa;) Vähän jänskättää...

N31

[/quote]

Ai niinkö... ;) Vai sain mä sut tuolla kertomallani ihan märäksi...? Ja lisää pyydät... ok.

Eli tämä toinen juttu... kuten todettua, en pidä itseäni siinä mielessä bi-suuntautuneena, että haluaisin miehen kanssa hellyyttä, saati seurustelua, vaan se on enemmänkin seksipainotteista...

Joka tapauksessa... yhdellä tapaamiskertaa tämän ensimmäisen pariskunnan kanssa ilta eteni kuten aiemminkin, normaalisti, kunnes siinä yhdessä vaiheessa, miehen ottaessa multa juurikin suihin, emäntä kysyi jokseenkin vakavissaan mutta kuitenkin pilke silmäkulmassa, että olisikohan mitenkään mahdollista nähdä, kuinka hänen miehensä naisi mua peppuun... Olin ensi alkuun jokseenkin ihmeissäni ja hämilläni, mutta niin vain se kiima vei mennessään ja tähän suostuin...
No, mieshän lopetti samantein suihinoton ja pyysi mua menemään sängylle kontilleni... halusi ihan perinteisesti takaapäin, vaikka mulla ihka ensimmäinen kerta tällaiseen. Ja mähän tietysti sit menin, kuten pyydetty. Mies liukasti kalunsa ja peppuani, painoi hieman sormeaan peppuuni kunnes alkoi kaluaan hellästi sisääni painamaan, eikä aikaakaan kun se luiskahtikin sisääni... sinänsä ihme ja kumma ettei se sen enempää edes sattunut... Hetken aikaa paikoillaan oltuaan, kun peppuni oli kaluunsa tottunut, alkoikin sitten varsinaisesti naimaan. Kyyti olikin melkoista ja olisin aivan varmasti muutoinkin lauennut, mutta jostain väliköstä tää emäntä kankesi vielä itsensä meidän allemme ja alkoi ottamaan multa suihin siinä samalla... no, sitä ei sitten enää tämä poika kestänytkään vaan laukesin voimakkaasti emännän suuhun, eikä aikaakaan kun mieskin sai, vetäen kalunsa pepustani ja heittäen mällit emännän kasvoille...

Että tällaisia... miltäs kuullostaa? ;-) Vaikka tuo voikin kuullostaa jokseenkin uskomattomalta niin on ihan tosi kuin vesi...

Mut joo, ethän sä voi tietenkään miestäsi mihinkään miesten väliseen pakottaa, mutta aina voit tietenkin toivoa ja kertoa kuinka jotain sellaista haluaisit nähdä...

Vai on sulla yhtä horoperseisiä (kaikella lämmöllä sanottuna tietenkin...) naisystäviäkin kuin mitä sä itse oot? ;)
Täytyy kyllä myöntää, että nyt sä sait mut sit tosi kateelliSeksi josko teillä se ns. H-hetki voisikin olla jo noin liki... että saisit(te) naisystäviesi miehiä hieman lainaan jahka pääsette tietyistä ehdoista ja rajoituksista sopuun, mutta empä usko että siitä mitään ongelmaa tulee :) Eritoten kun oot toiminut aikoinaan heille Cupidonakin...
Aivan ehdottomasti haluun kuulla sit "kaiken" ;-)

M41Tre

Vierailija
40/603 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan tulikin nyt jostain syystä tällä kertaa kaikki kirjoitus aivan yhteen pötköön... toivottavasti saat siitä kuitenkin selvää...

M41Tre

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä