Miksi miehet ei saisi kirjoitella vauva.fi sivustolla
Paljon on katkeruutta siitä että miehet kirjoittavat ja puolustavat sukupuoltaan, isyyttään ja oikeuksiaan täällä.
Niitä sitten alapeukutetaan ja ilmoitellaan asiattomaksi.
Miksi näin? Eikö miehillä ole oikeutta kertoa omia mielipiteitään? Vai johtuuko se siitä että tämä oli ennen 99.9% naisten saitti ja nyt ei päästäkkään piolueettomasti haukkumaan kun täällä on myös miehiä mukana.
Missä on tasa-arvo naiset?
Kommentit (105)
Miehet ovat ihania ja tuovat keskuteluihin jotenkin enemmän sisältöä kuin naiset. Minusta foorumi on parantunut miesten lisäöntyessä ❤️
Damiano David-ketju kertoo korutonta kieltään siitä, mistä naiseudessa on kyse.
Ei tee mieli tutustua noihin naisiin ja naisoletettuihin.
Täällä on edelleenkin sellainen hassu olettama, että tänne kirjoittaa vain naiset, vaikka varmaan lähelle puolet on jo miehiä. Ehkä alkuaikoina, kun tämä oli oikeasti vauvafoorumi, tänne kirjoitti pääasiassa naisia, mutta nythän tämä on yleisfoorumi, jonne kirjoittaa runsaasti miehiä. Kuten itse.
Kristiina xx kirjoitti:
Mie ainakin haluan, että miehet kirjoittavat tänne.
Ottakaa modet sitten se ilmiantonappi pois käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Isyyden puolustaminen on järkevää, samoin tasa-arvon edistäminen armeijassa.
Kiitos mm. palstamiesten armeijaa ehdotetaan pakolliseksi myös naisille. Järkevää maassa, jolla on valtava uhka rajan takana ja miehillä on valtavasti ylipainoa.
Seksihörhöilyistä kannattaa kirjoittaa Seksi-palstalla, niin täysin loputtomat rynkytysviestit eivät katoa.
Eipä ne naisetkaan suomessa hoikkia/normaalipainoisia ole.
Mutta jos tarkoitus oli sanoa että saadaan korvattua osa miehistä naisilla niin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Koska palstanaiset vihaa miehiä.
En.
Palsta oli aiemmin loistava keino pitkän työpäivän jälkeen, kun tänne sai kirjoittaa myös yöllä, jolloin olin virkeimmilläni. Teräviä, nokkelia ja hauskoja tekstejä oli mukavaa lukea.
Kiitos seksijankkaajapastamiesten (täysin loputonta jorinaa, ajatelkaa vaihteeksi aivoillanne) ja anaaliseksijonnejen aukioloaikoja oli pakko rajoittaa.
Itse arvostan sitä ettei palsta ole enään sellainen naisten hömppäpalsta jossa joka toinen threadi keskittyi puolison haukkumiseen.
Miesten mukana olo on hyvä asia ja näin naisena arvostan miesten näkemyksiä ja heidän kokemaa epätasa-arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hear, hear!
Itse olen huomannut saman. Palsta on ERITTÄIN miesvastainen.
Itseänikin on haukuttu vain ja ainoastaan sen takia, kun olen puolustanut miehiä. Tai sitten suominaiset vain vihaa meitä japanilaistaustaisia. N21
Sanopa jotain japaniksi?
においがたわごとを聞く
-違う
Vierailija kirjoitti:
Hear, hear!
Itse olen huomannut saman. Palsta on ERITTÄIN miesvastainen.
Itseänikin on haukuttu vain ja ainoastaan sen takia, kun olen puolustanut miehiä. Tai sitten suominaiset vain vihaa meitä japanilaistaustaisia. N21
Kiitos N21, olen mies ja huomannut että puhut myös meidän puolestamme. Olet oikeassa että miehiäkin vastaan hyökätään mm. täälläkin aiheetta ja epäreilusti. Kiitos siis että puolustat myös meitä jotka olemme aina syyllisiä kaikkeen pahaan ja vääryyteen maailmassa. 😊
Emme me toki täydellisiä ole ja useimmiten ihan aiheestakin valitetaan, mutta tehdään se edes tasa-arvoisesti, ja suosimatta sukupuolia tai muutakaan. Vauva-palstalle pitäisi voida kirjoitella ihan yhtä lailla äitien kuin isien, ja niiden kenellä ei lapsia välttämättä ole. Puolustetaan siis jatkossakin toisiamme kun näemme että toista vastaan käydään epäreilusti. 😇
Vierailija kirjoitti:
Kiitos seksijankkaajapastamiesten (täysin loputonta jorinaa, ajatelkaa vaihteeksi aivoillanne) ja anaaliseksijonnejen aukioloaikoja oli pakko rajoittaa.
Edelleenkin: niin kauan kuin täällä ei ole minkäänlaista sukupuolipohjaista tunnistautumista, te ETTE pysty mitenkään todistamaan kenenkään kirjoittajan todellista sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvo kuuluu naisille, ei miehille. Miehet ovat raiskanneet ja pitäneet naiset hellan ja nyrkin välissä satoja vuosia, nyt on aika kostaa.
Mitä. Jos syntyy vaikutusvaltaiseen sukuun niin naisella on ollut valtaa paljon verrattuna miehiin.
Tai sitten nainen on saanut itsensä vaikutusvaltaiseen asemaan ilman sukua.
Mielestäni palsta ei ole mitenkään erityisen "miesvastainen", mutta se on aika voimakkaiden stereotypioiden vallassa. Se taas kertoo naisista. Ei sen puoleen, perinteisillä miesfoorumeilla on ihan yhtä vajaata keskustelua päinvastoin.
Miehet ja Jonnet vauvalla:
- ”Naisena…”
- Kaikki naiset aina…
- Miksi en kelpaa / saa prsettä
- 55+ nuorekas mies…
- Kaikki naiset haluaa lihaksikkaan, laatikkoleukaisen lentäjäkirurgin
- Me kiltimmätkin pojat…
- Haittaako, jos nainen/naisella…niin?
- Keisarinleikkaus ei ole oikea synnytys
- Yli kaksikymppiset naiset ovat rupsahtaneita/ mahoja jne.
Tämän päälle kaikki persuöyhötys ja rokote/maskivastaisuus + trollaaminen ja nimimerkin mies53v. mielenvikaiset hourailut.
Noi, on jo niin nähty. Jos oli jotain muuta asiaa, niin kirjoittele vapaasti. Jos noi on tekemiäsi aloituksia, niin pysy laudalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin: niin kauan kuin täällä ei ole minkäänlaista sukupuolipohjaista tunnistautumista, te ETTE pysty mitenkään todistamaan kenenkään kirjoittajan todellista sukupuolta.
Kyllä me pystymme.
Ymmärrät varmaan, että meillä kaikilla on arki, jota elämme.
Jo bussimatkat tai keskustelut työpaikoilla riittävät kertomaan riittävästi sukupuolien tavasta toimia.
Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat ihania ja tuovat keskuteluihin jotenkin enemmän sisältöä kuin naiset. Minusta foorumi on parantunut miesten lisäöntyessä ❤️
Olen kyllä innokkaasti yrittänyt lisääntyä sohvalla muiden pleikkarimiesten kanssa, joka asennossa, mutta emme vaan tule raskaaksi vaikka, seuraammekin innolla sivun raskaus- ja ovulaatiolaskureita parhaan ajankohdan määrittämiseksi :/ se on jotenkin niin naisten juttuja :/ maha kyllä kasvaa, mutta muuten emme tule raskaiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me pystymme.
Ymmärrät varmaan, että meillä kaikilla on arki, jota elämme.
Jo bussimatkat tai keskustelut työpaikoilla riittävät kertomaan riittävästi sukupuolien tavasta toimia.
Valitettavasti.
Luulet taas vähän liikoja itsestäsi. Eipä yllätä.
Samalla tavallahan miehetkin ovat olleet vauvoja. Vaikka tämä ei olekaan mikään vauvapalsta vaan yleinen ja avoin keskustelupalsta, jossa aihe ja keskustelu ei ole vapaata
Vierailija kirjoitti:
Nostaa liikaa tasoa, olis kiva lukea mitä yksinkertaiset ihmiset ajattelevat.
Nostavat tasoa? :D
Yliksellä, muiden henkisesti 11-vuotiaiden tasolla, sinua pidetään älykkönä, palstamies-/palstajonneoletettu.
Unohdetaan sana oletettu.
Miksi eivät saisi? Ihan yhtäläiset oikeudet kaikilla tänne on kirjoitella. En ymmärrä, jos joku näkee tämän ongelmana, tai sellaisen tästä luo. Mielestäni on vain hyvä, että täältä pääsee lukemaan miesten ajatuksia, kokemuksia jne. Kyllä täällä kaikille tilaa on. Enemmän pohdin itse sitä, että kuinka valitettavan yleistä on vastakkaisen sukupuolen nimittelyt, haukkumiset, arvon alentamiset tms. Se ei kenenkään mieltä takuulla kohenna, tai sitten on korvien välissä vika. Yleistäminen on myös huono tapa, harjoittavat tätä sitten miehet tai naiset. Yhtälailla tuomitsen. Se ei kenestäkään ylevää tee tai anna fiksua kuvaa. Huomattavan hankalaa tuntuu monille erilaisten näkökulmien hyväksyminen olla, ei niitä tarvitse jakaa, ne voi vaan hyväksyä ja antaa olla.
Täällä tämä ilmapiiri ja anonyymiys taitaa vaan (valitettavasti) vetää puoleensa näitä asiattomia ihmisiä paikalle, jotka saavat äänensä kuuluviin. Silloinkin kun olisi parempi vain olla hiljaa ja pitää suu kiinni. Katkeroituminen ei tee kenestäkään viehättävää eikä asioita muuta, ainakaan parempaan.
Mie ainakin haluan, että miehet kirjoittavat tänne.