Miksi miehet ei saisi kirjoitella vauva.fi sivustolla
Paljon on katkeruutta siitä että miehet kirjoittavat ja puolustavat sukupuoltaan, isyyttään ja oikeuksiaan täällä.
Niitä sitten alapeukutetaan ja ilmoitellaan asiattomaksi.
Miksi näin? Eikö miehillä ole oikeutta kertoa omia mielipiteitään? Vai johtuuko se siitä että tämä oli ennen 99.9% naisten saitti ja nyt ei päästäkkään piolueettomasti haukkumaan kun täällä on myös miehiä mukana.
Missä on tasa-arvo naiset?
Kommentit (105)
En ihan ymmärrä mistä mielipiteesi muodostuu tai millaisista keskusteluista on kyse. Täällä ei kuitenkaan kenenkään sukupuolta näe, joten halutessasi pystyt melko sukupuolettomia vastauksia täällä antamaan, joka mielestäni on enemmän kuin suotavaa varsinkin, jos haluaa vaikuttaa asenteisiin ja vanhanaikaisiin mielipiteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Nostaa liikaa tasoa, olis kiva lukea mitä yksinkertaiset ihmiset ajattelevat.
Sitä varten on lauta ja homma. Sieltä löytyy se laarinpohja. Toisto hyvänä kolmosena.
"Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen"
Taas kerran ketju, jossa kerrotaan vain totuus asioista. Jotain henkilöä/henkilöitä tämä ei miellyttänyt, eli niinsanotusti osui ja upposi.
Vierailija kirjoitti:
M G T O W :)
M G T O W ---> Vauva.fi
Vauvapalstalla öyhöttävien miesten logiikka on monesti mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ja Jonnet vauvalla:
- ”Naisena…”
- Kaikki naiset aina…
- Miksi en kelpaa / saa prsettä
- 55+ nuorekas mies…
- Kaikki naiset haluaa lihaksikkaan, laatikkoleukaisen lentäjäkirurgin
- Me kiltimmätkin pojat…
- Haittaako, jos nainen/naisella…niin?
- Keisarinleikkaus ei ole oikea synnytys
- Yli kaksikymppiset naiset ovat rupsahtaneita/ mahoja jne.Tämän päälle kaikki persuöyhötys ja rokote/maskivastaisuus + trollaaminen ja nimimerkin mies53v. mielenvikaiset hourailut.
Noi, on jo niin nähty. Jos oli jotain muuta asiaa, niin kirjoittele vapaasti. Jos noi on tekemiäsi aloituksia, niin pysy laudalla.
Ja mistä sinä tiedät niiden kirjoittajien sukupuolen, jotka kirjoittavat ihan normaaleita ja täysipäisiä juttuja? Sinä vain oletat heidän olevan naisia, koska kuvittelet että kaikki maailman miehet ovat noita vajaaälyisiä trolleja.
Missä tynnyrissä oikein elät, jos et tunne oikeassa elämässä ainuttakaan miestä?
Naisten ja miesten väliset erot ovat suuret varsinkin ajattelutavoissa, arvoissa sekä tavoissa käyttäytyä.
Arvostan miesten suorasukaisuutta ja rehellistä tapaa kertoa asioita.
Naisissa on enemmä kyräilyä, toisen satuttamisen yrittämiatä, kiusaamista, vähättelyä yms. En arvosta naisten tapaa kirjoittaa ja haukkua.
Luulisin että suurempi osa sekä avauksista että kommenteista on täällä nykyisin miesten. Naiset varmaankin haluaisivat juuri keskustella ja kysyä neuvoa ongelmiin, kun taas miehet haluavat lähinnä huomiota, keinolla millä hyvänsä. Ja mistäkö tiedän? Siitä että olen mies. :D
Mutta kiva foorumi tämä on. Sekä naisissa että miehissä löytyy mukavaa variaatiota, ja toisin kuin usein näkee väitettävän, täällä käy myös erittäin älykkäitä yksilöitä kommentoimassa. Myös jotkut kieli poskessa kirjoitetut ketjut ovat laadukkaita.
Tämän palstan nimi pitäis vaihtaa. Ei täällä ole vauvoja
Vierailija kirjoitti:
Tämän palstan nimi pitäis vaihtaa. Ei täällä ole vauvoja
Ai ei ? Kyllä täällä päivittäin kuuluu pelkkää itkua ja kiukkuamista.
Täällä ei saa kertoa totuuksia, mistään. Vain oikeanlaiset mielipiteet tietyistä asioista sallitaan ilman poistattamista.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei saa kertoa totuuksia, mistään. Vain oikeanlaiset mielipiteet tietyistä asioista sallitaan ilman poistattamista.
Totuus on aika vahva sana. Jokatapauksessa moderaattorithan niistä päättää mitä jätetään ja mitä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ”Naisena…”
- Kaikki naiset aina…
- 55+ nuorekas mies…
- Me kiltimmätkin pojat…
- Yli kaksikymppiset naiset ovat rupsahtaneita/ mahoja jne.Tämän päälle kaikki persuöyhötys ja rokote/maskivastaisuus + trollaaminen ja nimimerkin mies53v. mielenvikaiset hourailut.
Noi, on jo niin nähty. Jos oli jotain muuta asiaa, niin kirjoittele vapaasti. Jos noi on tekemiäsi aloituksia, niin pysy laudalla.
Ja mistä sinä tiedät niiden kirjoittajien sukupuolen, jotka kirjoittavat ihan normaaleita ja täysipäisiä juttuja? Sinä vain oletat heidän olevan naisia, koska kuvittelet että kaikki maailman miehet ovat noita vajaaälyisiä trolleja.
Missä tynnyrissä oikein elät, jos et tunne oikeassa elämässä ainuttakaan miestä?
Tunnen oikeassa elämässä aika montakin miestä, koska työskentelen miesvaltaisella alalla, olen jopa naimisissa miehen kanssa. Ei minua haittaa normaalit ja täyspäiset jutut palstalla ja sanoinkin, että niitä voi kirjoitella vapaasti. Noiden mainitsemieni aloitusten tekijöiden älykkyysosamäärä vaan ei yllä edes yhteenlaskettuna normaalin miehen tasolle. Oliko joku omasi, kun noin loukkaannuit?
Miehetkin voi nykyisin synnyttää eli ala huutamaan suvaitsemattomuudesta, jos miestä ei kohdella tasa-arvoisena kaikessa vauvojen hoitamiseen liittyvässä. Ilmianna kaikki kielteiset viestit.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat ilman muuta tervetulleita kirjoittelemaan kunhan kirjoittelevat asiallisesti ja asiallisista jutuista.
Kauniisti sanottu, mutta käytännössä ei mene noin. Jos teen sukupuolettoman avauksen jostain mikä liittyy omaan henk koht elämääni, saan valtavasti tukea, kannustusta ja näkökulmia. Sitten jos tekisin täysin saman ketjun missä heti kerron olevani mies, epäillään kaikkea mitä kirjoitan ja minua pidetään lähtökohtaisesti jotenkin tosi hankalana tyyppinä. Saatan silti saada hyviäkin näkökulmia, mutta todella monelle olen pelkkä vihan kohde. Ja olen asiallinen tyyppi joka kirjoittaa asiallisia avauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ”Naisena…”
- Kaikki naiset aina…
- 55+ nuorekas mies…
- Me kiltimmätkin pojat…
Tunnen oikeassa elämässä aika montakin miestä, koska työskentelen miesvaltaisella alalla, olen jopa naimisissa miehen kanssa. Ei minua haittaa normaalit ja täyspäiset jutut palstalla ja sanoinkin, että niitä voi kirjoitella vapaasti. Noiden mainitsemieni aloitusten tekijöiden älykkyysosamäärä vaan ei yllä edes yhteenlaskettuna normaalin miehen tasolle. Oliko joku omasi, kun noin loukkaannuit?
En tiedä miksi vänkäät, kun se paskapuheesi on edelleen ihan kenen tahansa luettavissa, joten on aika älytöntä yrittää väittää, että sanoit jotain muuta kuin todellisuudessa sanoit.
En muuten ole loukkaantunut, vaan huvittunut. Sinä toki tunnut toivovan, että sinulla olisi valta loukata tuntemattomia ihmisiä netin hupipalstalla, mutta valitettavasti joudun tuottamaan pettymyksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos seksijankkaajapastamiesten (täysin loputonta jorinaa, ajatelkaa vaihteeksi aivoillanne) ja anaaliseksijonnejen aukioloaikoja oli pakko rajoittaa.
Edelleenkin: niin kauan kuin täällä ei ole minkäänlaista sukupuolipohjaista tunnistautumista, te ETTE pysty mitenkään todistamaan kenenkään kirjoittajan todellista sukupuolta.
Luulen, että ihan todennäköisyyksien valossa ei tarvitse hirveästi miettiä, millaiset kanssaihmiset näitä kakkosreikäprovoja tänne suoltavat. Sanon vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat ilman muuta tervetulleita kirjoittelemaan kunhan kirjoittelevat asiallisesti ja asiallisista jutuista.
Kauniisti sanottu, mutta käytännössä ei mene noin. Jos teen sukupuolettoman avauksen jostain mikä liittyy omaan henk koht elämääni, saan valtavasti tukea, kannustusta ja näkökulmia. Sitten jos tekisin täysin saman ketjun missä heti kerron olevani mies, epäillään kaikkea mitä kirjoitan ja minua pidetään lähtökohtaisesti jotenkin tosi hankalana tyyppinä. Saatan silti saada hyviäkin näkökulmia, mutta todella monelle olen pelkkä vihan kohde. Ja olen asiallinen tyyppi joka kirjoittaa asiallisia avauksia.
Ihan samalla tavalla täällä on ketjuja, joissa epäillään, etteivät naiset maksa itse vesilaskujaan asuessaan miehen kanssa jne.
Seksismi kohdistuu yhtälailla naisiin. Helpointa on olla tuomatta omaa sukupuolta ilmi aloituksessa, mikäli se on mitenkään mahdollista.
-eri
Tiedät ihan hyvin, miten naisiin suhtaudutaan "miesten palstoilla" kuten yliksellä ja 4chanissa. Niistä haukutaan, trollataan, vihataan ja uhkaillaan naiset ulos. Mutta voi nyyh kun naiset haluavat jonkun palstan itselleen ja nyyh, alapeukuttavat miesten kommentteja ja sanovat miehille vastaan! On se väärin :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ”Naisena…”
- Kaikki naiset aina…
- 55+ nuorekas mies…
- Me kiltimmätkin pojat…
En tiedä miksi vänkäät, kun se paskapuheesi on edelleen ihan kenen tahansa luettavissa, joten on aika älytöntä yrittää väittää, että sanoit jotain muuta kuin todellisuudessa sanoit.
En muuten ole loukkaantunut, vaan huvittunut. Sinä toki tunnut toivovan, että sinulla olisi valta loukata tuntemattomia ihmisiä netin hupipalstalla, mutta valitettavasti joudun tuottamaan pettymyksen.
No, siinähän se on luettavissa, mutta aukeaa selvästi vain niille, jotka ymmärtävät lukemaansa. Aika vahvasti vaikuttaa siltä, että kuulut mainitsemaani aloitteidentekijöiden ryhmään - monessakin mielessä :D
Vuoden Persu -palstalla keskustelu on persutasa-arvoista ja persuanalyyttistä.