Miksi miehet ei saisi kirjoitella vauva.fi sivustolla
Paljon on katkeruutta siitä että miehet kirjoittavat ja puolustavat sukupuoltaan, isyyttään ja oikeuksiaan täällä.
Niitä sitten alapeukutetaan ja ilmoitellaan asiattomaksi.
Miksi näin? Eikö miehillä ole oikeutta kertoa omia mielipiteitään? Vai johtuuko se siitä että tämä oli ennen 99.9% naisten saitti ja nyt ei päästäkkään piolueettomasti haukkumaan kun täällä on myös miehiä mukana.
Missä on tasa-arvo naiset?
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Ketju on hyvä esimerkki siitä, miten käy kun antaa naisten voimaantua. Pieni kuritus on aina paikallaan, kun on kyse naisista.
Mies53v
Kappas vaan, palstan tyhjä arpa taas yrittää tehdä itseään tykö. Tyyppiesimerkki ihmisestä, jolla ei ole mitään vaikutusvaltaa oikeassa elämässä. Elät voimafantasiaasi Vauvalla. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät ihan hyvin, miten naisiin suhtaudutaan "miesten palstoilla" kuten yliksellä ja 4chanissa. Niistä haukutaan, trollataan, vihataan ja uhkaillaan naiset ulos. Mutta voi nyyh kun naiset haluavat jonkun palstan itselleen ja nyyh, alapeukuttavat miesten kommentteja ja sanovat miehille vastaan! On se väärin :(
Mutta luonnollisestikaan et ikinä ole miettinyt mistä tämmöinen käytös voisi johtua? Vai väitätkö seuraavaksi, että se on synnynnäistä?
Toinen saa pitää turvatilansa, toisten antaessa hymyssä suin vallan "tunkeutujille"? Hivenen epäreilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät ihan hyvin, miten naisiin suhtaudutaan "miesten palstoilla" kuten yliksellä ja 4chanissa. Niistä haukutaan, trollataan, vihataan ja uhkaillaan naiset ulos. Mutta voi nyyh kun naiset haluavat jonkun palstan itselleen ja nyyh, alapeukuttavat miesten kommentteja ja sanovat miehille vastaan! On se väärin :(
Mutta luonnollisestikaan et ikinä ole miettinyt mistä tämmöinen käytös voisi johtua? Vai väitätkö seuraavaksi, että se on synnynnäistä?
Sivusta: ei tietenkään naisv*ha ole synnynnäistä, se opitaan toisilta miehiltä ja vaihtelee hieman muotoaan yhteiskunnasta toiseen. Valmiina opitut ajatukset vaikuttavat merkittävästi siihen, miten ihminen tulkitsee asiat ja jopa ajattelee tuntevansa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vapaasti mutta kun se seksin vonkaaminen ja naisten syyllistäminen kun ei saa. Se tympii. Ihan kuin naiset olisi jotain velkaa heille?
Vain mieleltään järkkyneet vonkaavat AV-palstalta seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat ilman muuta tervetulleita kirjoittelemaan kunhan kirjoittelevat asiallisesti ja asiallisista jutuista.
Käsitäkseni sivulla ei ole yläpidon puolesta määritelty kuka tänne saa kirjoitta ja kuka ei? Mistä tiedätte vaikka nainen on pervo ja kirjoitaa tänne miehenä?
Palsta on miehille ja naisille. Yhtälainen oikeus täällä olla ja mielipidettään esittää. Tämä pitäisi jokaisen ymmärtää, kaikkihan aikuisia olemme, eikös?
Jos kokee voivansa niin pahoin, että tämä menee tunteisiin ja tänne mieltään purkaa menneiden kokemusten vuoksi, niin silloin ovat asiat jääneet käsittelemättä. Palstalla kun annettaisiin arvoa asiallisille miehille niin voisi korvaavia kokemuksia syntyä. Tätähän kaikki tavoittelevat, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Ihan vapaasti mutta kun se seksin vonkaaminen ja naisten syyllistäminen kun ei saa. Se tympii. Ihan kuin naiset olisi jotain velkaa heille?
Juu. Kaikki miehet vaan vonkaa ja syyllistää, kun eivät saa?
Tämä on kuitenkin vauva-forum, joten voisi olettaa, että ainakin jonkinlaista kanssakäymistä on harrastettu, joten olkiukkosi ei nyt ihan toimi.
Miesten ei tarvitsisi kirjoitella tänne laisinkaan. Vauva sivusto on vauvoille ja äideille, heidän kokemuksilleen niin iloissa kuin suruissakin. Miehet pysykööt poissa.
Olisi tosi hienoa saada lisää miehiä kirjoittamaan palstalle henkilökohtaisista kokemuksistaan. Minä-muotoisia kokemuksia, kysymyksiä, ongelmia ja onnistumisia. Valitettavasti 90 % (myönnän, prosentit on hihasta heitetty) kommenteista on tyyliä "nainen haluaa itseään korkeampi tasoisen miehen" - eikä meillä ole aavistustakaan, kenestä naisesta nyt puhutaan. Tai "kaikki naiset ovat lokkeja" - no siitäpä on sitten turha yrittää keskustelua jatkaa. Jos noin on, niin silloin riittää, että joko toteaa "ok" tai ei edes sitä, ja antaa aloittajan elää oman ajatusmaailmansa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei saa kertoa totuuksia, mistään. Vain oikeanlaiset mielipiteet tietyistä asioista sallitaan ilman poistattamista.
Totuus on aika vahva sana. Jokatapauksessa moderaattorithan niistä päättää mitä jätetään ja mitä ei.
Ei vaan mainostajat. Ja he alkavat ilmeisesti saada tarpeekseen, päätellen siitä tahdista, miten tänään on ketjuja poistettu. Ihan muistutukseksi, että kenen leipää syöt, sen lauluja laulat. Siinä kohtaa, kun mainostajat lähtevät, loppuu palsta. Eikös kaks plus jo loppunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro ihmeessä meille, mistä se johtuu!
eri
Vierailija kirjoitti:
Miehet ja Jonnet vauvalla:
- ”Naisena…”
- Kaikki naiset aina…
- Miksi en kelpaa / saa prsettä
- 55+ nuorekas mies…
- Kaikki naiset haluaa lihaksikkaan, laatikkoleukaisen lentäjäkirurgin
- Me kiltimmätkin pojat…
- Haittaako, jos nainen/naisella…niin?
- Keisarinleikkaus ei ole oikea synnytys
- Yli kaksikymppiset naiset ovat rupsahtaneita/ mahoja jne.Tämän päälle kaikki persuöyhötys ja rokote/maskivastaisuus + trollaaminen ja nimimerkin mies53v. mielenvikaiset hourailut.
Noi, on jo niin nähty. Jos oli jotain muuta asiaa, niin kirjoittele vapaasti. Jos noi on tekemiäsi aloituksia, niin pysy laudalla.
Tässähän se juuri on pähkinänkuoressa se miesten anti tälle palstalle. Henkilökohtaisesti toivon, että miehet olisivat pysyneet poissa täältä. Nyt pysyn lähinnä itse. Teinipoikia on kotona ihan tarpeeksi, ei tarvitse lukea henkisesti teinipoikien juttuja täältä.
Vierailija kirjoitti:
Kappas vaan, palstan tyhjä arpa taas yrittää tehdä itseään tykö. Tyyppiesimerkki ihmisestä, jolla ei ole mitään vaikutusvaltaa oikeassa elämässä. Elät voimafantasiaasi Vauvalla. Säälittävää.
Ja sinä lainasit ja levitit kommenttia, joka taisi alkuperäisenä jo poistua (koska joku tajusi ilmoittaa asiattomaksi), mutta sinun ansiostasi jäi näkyviin palstalle. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hear, hear!
Itse olen huomannut saman. Palsta on ERITTÄIN miesvastainen.
Itseänikin on haukuttu vain ja ainoastaan sen takia, kun olen puolustanut miehiä. Tai sitten suominaiset vain vihaa meitä japanilaistaustaisia. N21
Sanopa jotain japaniksi?
私は小柄な21歳の女性です
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ja Jonnet vauvalla:
- ”Naisena…”
- Kaikki naiset aina…
- Miksi en kelpaa / saa prsettä
- 55+ nuorekas mies…
- Kaikki naiset haluaa lihaksikkaan, laatikkoleukaisen lentäjäkirurgin
- Me kiltimmätkin pojat…
- Haittaako, jos nainen/naisella…niin?
- Keisarinleikkaus ei ole oikea synnytys
- Yli kaksikymppiset naiset ovat rupsahtaneita/ mahoja jne.Tämän päälle kaikki persuöyhötys ja rokote/maskivastaisuus + trollaaminen ja nimimerkin mies53v. mielenvikaiset hourailut.
Noi, on jo niin nähty. Jos oli jotain muuta asiaa, niin kirjoittele vapaasti. Jos noi on tekemiäsi aloituksia, niin pysy laudalla.
Tässähän se juuri on pähkinänkuoressa se miesten anti tälle palstalle. Henkilökohtaisesti toivon, että miehet olisivat pysyneet poissa täältä. Nyt pysyn lähinnä itse. Teinipoikia on kotona ihan tarpeeksi, ei tarvitse lukea henkisesti teinipoikien juttuja täältä.
Mutta jos tuo niin kovasti häiritsee, mikset ITSE lähde täältä? Eikun, ainiin, sitten et voisi valittaa kuvitteellisesta n a i s v i h a s t a :/ ottaahan se koville.
Jos luit viestin niin sanoin, että lähinnä pysynkin poissa. Miesvihaa en tunne, mutta ennen sentään jutut täällä olivat selvästi aikuisten (naisten) kynästä. Nyt tuntuu kuin olisi jollain essojonnepalstalla. Ennen tämä oli vertaistukea ja hauskanpitoa ja mielenkiintoisia keskusteluja, nyt lähinnö miesten pätemistä, provoamista ja öyhöttämistä.
Vierailija kirjoitti:
Hear, hear!
Itseänikin on haukuttu vain ja ainoastaan sen takia, kun olen puolustanut miehiä. Tai sitten suominaiset vain vihaa meitä japanilaistaustaisia. N21
Siinä tulikin kaikki kliseet samassa setissä. Keksi parempi u lilaudan trollipoika :)
Minusta miehet saavat ihan vapaasti kirjoittaa täällä, mutta heidän pitää sitten hyväksyä, että kaikki naiset eivät ehkä olekaan samaa mieltä, ja alapeukuttavat ja arvostelevat miehiä.
Täällä on useampi mies, jotka tulevat keskusteluihin vain haukkumaan naisia, tai aloittelevat jatkuvasti ketjuja siitä, miten kukaan tyttö ei tykännyt heistä kouluiässä. Ei niitä kukaan loputtomiin jaksa lukea.
Ihan samalla tavalla täältä katoavat myös naispuolisten trollien ja riitelijöiden keskustelut. Esimerkkinä sukunimihullu, joka tulee tänne vain haukkumaan miehiä ja niitä naisia, jotka ottavat miehen sukunimen. Jos tämä olisi joku miestenvihauspalsta, niin sellaisia juttuja ei poistettaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hear, hear!
Sanopa jotain japaniksi?
私は小柄な21歳の女性です
"I'm a petite 21 year old female" google translate kovassa käytössä?;) tämä on tämä sama äijä joka trollailee ulkkisnaisena täällä, haukkuu suomalaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukku, tuo voimaantuneen ja itsenäisen naisen ainoa ase :D
Ei se totuus poistattamalla katoa, mode-kulta :3
Tässä taas aikuisen miehen taidonnäyte aikuisesta viestinnästä tällä palstalla. Eikö yhtään mietitytä, että onko tämä nyt aikuisen miehen hommaa? Voisko tehdä jotain rakentavampaa kuin miettiä peukutuksia vauvapalstalla?