Miksi miehet ei saisi kirjoitella vauva.fi sivustolla
Paljon on katkeruutta siitä että miehet kirjoittavat ja puolustavat sukupuoltaan, isyyttään ja oikeuksiaan täällä.
Niitä sitten alapeukutetaan ja ilmoitellaan asiattomaksi.
Miksi näin? Eikö miehillä ole oikeutta kertoa omia mielipiteitään? Vai johtuuko se siitä että tämä oli ennen 99.9% naisten saitti ja nyt ei päästäkkään piolueettomasti haukkumaan kun täällä on myös miehiä mukana.
Missä on tasa-arvo naiset?
Kommentit (105)
Kyllä minä ainakin saan kirjoittaa oman mielipiteeni, eikä kukaan sitä ilmoita asiattomaksi tai ala vittuilemaan, koska osaan keskustella asiallisesti, jopa internetissä.
Isyyden puolustaminen on järkevää, samoin tasa-arvon edistäminen armeijassa.
Kiitos mm. palstamiesten armeijaa ehdotetaan pakolliseksi myös naisille. Järkevää maassa, jolla on valtava uhka rajan takana ja miehillä on valtavasti ylipainoa.
Seksihörhöilyistä kannattaa kirjoittaa Seksi-palstalla, niin täysin loputtomat rynkytysviestit eivät katoa.
Vierailija kirjoitti:
M G T O W :)
Säkin voisit välillä vaihtaa levyä. Mitä jos vaikka osallistuisit keskusteluun omilla mielipiteilläsi etkä piiloutumalla jonkun höpöideologian taakse. :))))
Hear, hear!
Itse olen huomannut saman. Palsta on ERITTÄIN miesvastainen.
Itseänikin on haukuttu vain ja ainoastaan sen takia, kun olen puolustanut miehiä. Tai sitten suominaiset vain vihaa meitä japanilaistaustaisia. N21
Vierailija kirjoitti:
M G T O W :)
Suomen paras järjestö!
Miehet saavat nauttia kaltaistensa seurasta ja naiset saavat elää rauhassa. Kiitos! <3
Kuka kieltää? Oletko tossun alla?
Vierailija kirjoitti:
Hear, hear!
Itseänikin on haukuttu vain ja ainoastaan sen takia, kun olen puolustanut miehiä. Tai sitten suominaiset vain vihaa meitä japanilaistaustaisia. N21
Ai sulla on hyvä kielitaito. :) olet oppinut hienon terminkin.
.... jorma 55v
Minusta on ihan mukavaa, että miehet kirjoittavat tänne. En minä ainakaan ole mikään ajatusten lukija eikä minulla ole aavistustakaan, mitä mies miettii, jos hän ei sitä kerro. Ja ei - tämä ei tarkoita, että olen miesten kanssa samaa mieltä kaikesta, mutta se auttaa ymmärtämään heitä paremmin.
Antaa feminismin levitä vapaasti, koska naiset itse tulevat olemaan sen ensimmäiset uhrit.
Vierailija kirjoitti:
Hear, hear!
Miten japanilaistaustaisuutesi selviää viesteistäsi?
Vierailija kirjoitti:
Hear, hear!
Sanopa jotain japaniksi?
Miehet ovat ilman muuta tervetulleita kirjoittelemaan kunhan kirjoittelevat asiallisesti ja asiallisista jutuista.
Miesasialle oli ennen omat palstansa. Isimiehiä ja asiallisia miehiä täällä on ollut ennenkin, mutta te sheimaatte niitä a*sureiksi ja valkor*tareiksi ynnä muuksi ja ajatte pois. Teillä tulokkailla ei ole oikein tapoja.
Se on myös aika huvittavaa, kun niin moni palstalla kuvittelee tietävänsä kirjoittajien sukupuolet. Minua on lukemattomia kertoja sanottu naiseksi. Joillakin miehiä vihaavilla palstamammoilla on sellainen käsitys, että jos ei kirjoita niitä tasoteoria- ja muita laasaslaisia juttuja, niin on automaattisesti nainen.
Taas todiste miten nainen keksii tarpeen vaatiessa "faktoja" omasta päästään. Ja sitten valitetaan.
Ihan yhtälailla voisi sanoa, että ei tämä ole lapsettomien naisten palsta!
Koska palstanaiset vihaa miehiä.
Siitä vaan kirjoittelemaan, kunhan ei jankkaa ja provosoi. Asiallinen keskustelu keneltä tahansa on tervetullutta nostamaan palstan tasoa. Ja tottakai myös harmiton huumori joka ei pyri loukkaamaan.
Ihan vapaasti mutta kun se seksin vonkaaminen ja naisten syyllistäminen kun ei saa. Se tympii. Ihan kuin naiset olisi jotain velkaa heille?