Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ei saisi kirjoitella vauva.fi sivustolla

Vierailija
14.11.2021 |

Paljon on katkeruutta siitä että miehet kirjoittavat ja puolustavat sukupuoltaan, isyyttään ja oikeuksiaan täällä.

Niitä sitten alapeukutetaan ja ilmoitellaan asiattomaksi.

Miksi näin? Eikö miehillä ole oikeutta kertoa omia mielipiteitään? Vai johtuuko se siitä että tämä oli ennen 99.9% naisten saitti ja nyt ei päästäkkään piolueettomasti haukkumaan kun täällä on myös miehiä mukana.

Missä on tasa-arvo naiset?

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vapaasti mutta kun se seksin vonkaaminen ja naisten syyllistäminen kun ei saa. Se tympii. Ihan kuin naiset olisi jotain velkaa heille?

Vierailija
2/105 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin saan kirjoittaa oman mielipiteeni, eikä kukaan sitä ilmoita asiattomaksi tai ala vittuilemaan, koska osaan keskustella asiallisesti, jopa internetissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isyyden puolustaminen on järkevää, samoin tasa-arvon edistäminen armeijassa. 

Kiitos mm. palstamiesten armeijaa ehdotetaan pakolliseksi myös naisille. Järkevää maassa, jolla on valtava uhka rajan takana ja miehillä on valtavasti ylipainoa.

Seksihörhöilyistä kannattaa kirjoittaa Seksi-palstalla, niin täysin loputtomat rynkytysviestit eivät katoa.

Vierailija
4/105 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAISET peukutetaan tämä alas.

Vierailija
5/105 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M G T O W  :)

Säkin voisit välillä vaihtaa levyä. Mitä jos vaikka osallistuisit keskusteluun omilla mielipiteilläsi etkä piiloutumalla jonkun höpöideologian taakse. :))))

Vierailija
6/105 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hear, hear!

Itse olen huomannut saman. Palsta on ERITTÄIN miesvastainen.

Itseänikin on haukuttu vain ja ainoastaan sen takia, kun olen puolustanut miehiä. Tai sitten suominaiset vain vihaa meitä japanilaistaustaisia. N21

Vierailija
7/105 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M G T O W  :)

Suomen paras järjestö!

Miehet saavat nauttia kaltaistensa seurasta ja naiset saavat elää rauhassa. Kiitos! <3

Vierailija
8/105 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kieltää? Oletko tossun alla?

Vierailija
9/105 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hear, hear!

Itseänikin on haukuttu vain ja ainoastaan sen takia, kun olen puolustanut miehiä. Tai sitten suominaiset vain vihaa meitä japanilaistaustaisia. N21

Ai sulla on hyvä kielitaito. :) olet oppinut hienon terminkin.

.... jorma 55v

Vierailija
10/105 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan mukavaa, että miehet kirjoittavat tänne. En minä ainakaan ole mikään ajatusten lukija eikä minulla ole aavistustakaan, mitä mies miettii, jos hän ei sitä kerro. Ja ei - tämä ei tarkoita, että olen miesten kanssa samaa mieltä kaikesta, mutta se auttaa ymmärtämään heitä paremmin.

Vierailija
11/105 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa feminismin levitä vapaasti, koska naiset itse tulevat olemaan sen ensimmäiset uhrit.

Vierailija
12/105 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hear, hear!

Miten japanilaistaustaisuutesi selviää viesteistäsi?

Vierailija
13/105 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hear, hear!

Sanopa jotain japaniksi?

Vierailija
14/105 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat ilman muuta tervetulleita kirjoittelemaan kunhan kirjoittelevat asiallisesti ja asiallisista jutuista.

Vierailija
15/105 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesasialle oli ennen omat palstansa. Isimiehiä ja asiallisia miehiä täällä on ollut ennenkin, mutta te sheimaatte niitä a*sureiksi ja valkor*tareiksi ynnä muuksi ja ajatte pois. Teillä tulokkailla ei ole oikein tapoja.

Vierailija
16/105 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on myös aika huvittavaa, kun niin moni palstalla kuvittelee tietävänsä kirjoittajien sukupuolet. Minua on lukemattomia kertoja sanottu naiseksi. Joillakin miehiä vihaavilla palstamammoilla on sellainen käsitys, että jos ei kirjoita niitä tasoteoria- ja muita laasaslaisia juttuja, niin on automaattisesti nainen.

Vierailija
17/105 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas todiste miten nainen keksii tarpeen vaatiessa "faktoja" omasta päästään. Ja sitten valitetaan.

Vierailija
18/105 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtälailla voisi sanoa, että ei tämä ole lapsettomien naisten palsta!

Vierailija
19/105 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska palstanaiset vihaa miehiä.

Vierailija
20/105 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan kirjoittelemaan, kunhan ei jankkaa ja provosoi. Asiallinen keskustelu keneltä tahansa on tervetullutta nostamaan palstan tasoa. Ja tottakai myös harmiton huumori joka ei pyri loukkaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän