Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä ihmisestä jolla ei ole harrastuksia?

Vierailija
14.11.2021 |

?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up up

Vierailija
42/45 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kun joskus oli piinallista keksiä "CV-kelpoisia" harrastuksia juurikin siihen CV:hen. "Ulkoilu ja lukeminen", ehh. Eli jonkinlainen sosiaalinen normi kai harrastaminen on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilen jonkun verran ja kai sitäkin voisi nimittää harrastamiseksi. Käyn myös ohjatuilla tunneilla, mutta mitään erityisen tavoitteellista treenailuni ei ole. Itse ajattelen harrastamisen olevan jotain, jota tehdään silkasta tekemisen ilosta ja jota oikein odottaa ja jossa haluaa oppia uusia asioita. Mulle liikunta on enemmänkin samaa ”pakko sitä nyt on tehdä ettei turmio ja rappio ja sairaudet kohtaa” - velvollisuudentuntoista puuhastelua kuin esim. hampaiden pesu.

Eli vaikka liikum 4-5 kertaa viikossa, en ajattele, että minulla edes on harrastuksia.

Vierailija
44/45 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vain tiedä, miksi mulla pitäisi olla joku harrastus. Mun työ on äärimmäisen monipuolinen ja mielenkiintoinen (vrt. esiintyvä artisti), ja koen ihan mielettömiä asioita säännöllisesti. Päivät ovat pitkiä ja mielenkiintoisia, en enää vähäisellä vapaa-ajalla halua lähteä yhtään mihinkään. Haluan olla kotona, tehdä ruokaa, pestä pyykkiä, olla perheen kanssa. Harrastus olisi kuormitus. 

Vierailija
45/45 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain sellaisia vain ei ole. Minäkin pelasin lapsena lentopalloa ja jalkapalloa ja kävin viulutunneilla. Vihasin kaikkea noita. Nyt olen aikuinen eikä ole mitään harrastuksia ruuanlaiton lisäksi.

N24

Etkö katsoa elokuvia, kuuntele musiikkia, lue kirjoja, käy kävelylenkillä tai muuta vastaavaa?