Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Illallisella työkaverin kanssa

Vierailija
14.11.2021 |

Olin pe kolmen ruokalajin vähän hienommallla illallisella vastakkaista sukupuolta olevan työkaverin kanssa ja tämän jälkeen muutamilla pubissa. Lähdettiin molemmat omiin koteihimme, mies halasi hyvästiksi. Olin postannut illalliselta instastoryn johon olin tägännyt työkaverini. Olemme molemmat tahoillamme parisuhteessa. Nyt oon saanut tutuilta tän instastoryn johdosta kommenttia, että miksi olen ollut treffeillä. Onko tosiaan näin, että jonkun mielestä vastakkaista sukupuolta olevat työkaverit ei voi käydä viattomasti illallisella ilman haloota? Vai onkohan tässä jomman kumman puolelta jotain muuta kun kaveruutta niin, että en edes itse sitä käsitä?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä usko jos et halua, mutta provo tää ei ollut. Ehkä joillekin on vaan liikaa, että ollaan kavereita.

Vierailija
22/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella tää on susta provo tai että oon yksinkertainen? Ihan aidosti hämmästelen tilannetta.

Kyllä olet. Itselläni on hyvinä ystävinä miehiä. Olen heidän kanssaan käynyt syömässä, lenkillä ym. Tähän ei ole missään vaiheessa vaikuttanut se olenko minä parisuhteessa vai ovatko he jonkun naisen kanssa parisuhteessa vai olemmeko sinkkuja. Ystävyys on pysynyt samanlaisena koko ajan. Kysymys on pitkäaikaisista ystävyyssuhteista meidän välillä.

Mutta, jos joku työkaverimies alkaisi yhtä äkkiä ehdottelemaan luoksensa tuloa ym. niin ihmettelisin asiaa hyvin hyvin vahvasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tällä hetkellä vanhempainvapaalla, ollut kohta vuoden. Joten ei nähdä niin usein nyt ennen kuin palaan töihin. En kyllä usko, että tässä on kummankaan puolelta kehittymässä mitään tunteita. Ehkä vain vähän säikähdin ihmisten reaktioita näistä ”treffeistä”. Ap

Et tosissasi voi olla noin naivi, että ihmisten reaktiot tulivat sinulle yllätyksenä! Nyt vähän valoja päälle.

Vierailija
24/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, ainakin pitäisi voida. Kiinnostusta ihmisten kesken voi olla muutenkin kuin pano ja parisuhdemielessä. Keskusteltavaa (ruoka?)harrastuksesta työstä mistä vain,  ja vaikka olisi täysin erilainen ihminen niin vaikka siksi,  mikseipä viettäisi aikaa syöden ja juoden.  Täsmennys tapaamisen laadusta on paikallaan jos jompikumpi on sinkku tai jotain aavistelua, silloin voi torpata kahdenkeskiset jos ei halua asioiden kehittymistä siihen suuntaan. Ihan sivistymätöntä viedä kaikki tapaamiset yksioikoisesti suhteeseen.  Ei tuossa ole mitään selittelyn velkaa kellekään.

Vierailija
25/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alunperin oli ajatus olla hänen luonaan ja kokata sekä juoda viiniä (tämä oli hänen ehdotus), mutta itse ehdotin, että jos mentäisiinkin johonkin ravintolaan. Ap

No hyvä ettette hänen kotonaan kahdestaan olleet. Ennen äitiyslomalta palaamista "pääsin työkaverin luokse kylään" melkoisen outo, ellette tehneet vastaavaa ennen äitiyslomaasi.

Mies voi yrittää päästä jälkiliukkaille ja lämmitellä uuteen äitiyslomaan ennen töihin palaamistasi.

Hienoa, jos miehen pokka piti tai rohkeus ei riittänyt ja kävitte vaan syömässä.

Vierailija
26/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon tällä hetkellä vanhempainvapaalla, ollut kohta vuoden. Joten ei nähdä niin usein nyt ennen kuin palaan töihin. En kyllä usko, että tässä on kummankaan puolelta kehittymässä mitään tunteita. Ehkä vain vähän säikähdin ihmisten reaktioita näistä ”treffeistä”. Ap

Et tosissasi voi olla noin naivi, että ihmisten reaktiot tulivat sinulle yllätyksenä! Nyt vähän valoja päälle.

Kyllä voi. Ihmettelen vain enemmän sitä miestä, joka haluaa viettää vapaa-aikaansa,  jonkun naisen kanssa, ilman taka-ajatuksia.

mies53v

Vierailija
27/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satutäti 🤣🤣

Vierailija
28/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä näiden ihmisten alapeukutuksista. Ovat sairaita ja/tai epävarmoja ihmisiä. Ystävät voivat ihan hyvin käydä vaikka viikon ulkomaan matkoilla kahdestaan vaikka olisivat tahoillaan parisuhteessa.

Vierailija
29/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin heti mikäli P pyytää😊

Vierailija
30/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla feikkialoitus. Jos ei ole niin jos miettii onko työkaveri ihastunut tai ei, niin seuraavan kerran kun pyytää ulos niin kysyy, että voiko mieheni tulla mukaan. Jos ei niin siitä voi päätellä jotain. Ei varattu nainen yleensä mene illalliselle miestyökaverin kanssa. Miksi ei muita työkavereita mukana.

Vierailija
31/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kyllähän minullakin on naispuolinen työkaveri. Ollaan halattu kun ollaan nähty. Myös minun luonakin ollaan oltu. Ei minulla tulisi mieleenkään rikkoa hänen suhdetta vaikka tykkäämme toisistamme. Ymmärrän että tuollainen toiminta voi joissakin ihmisissä aiheuttaa reaktioita ja pohdintaa. 

Vierailija
32/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kumppaniparat..olivatko he tietoisia teidän illasta ja mikä heidän mielipide oli asiaan?

Sanoisinpa,että jokainen rakastava kumppani olisi aika äimänä teidän " kaverillisesta" illallisesta.

Miksi ette menneet nelistään kumppaneiden kera syömään,jos olette niin kavereita vaan.

tuollainen salakähmyily parisuhreessa on vaan niin perseestä. Pettämisen alkua sanon minä...

Vierailija
33/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoitteko omat ruokanne vai maksoiko jompi kumpi kaiken?

Vierailija
34/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto että täällä on kujalla olevaa porukkaa… herätkää on vuosi 2021. Eihän sitä tiedä nykyään minkälaisia pervoiluja ne miesten illatkin on… miettikääpä sitä.

Vierailija
35/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kumppaniparat..olivatko he tietoisia teidän illasta ja mikä heidän mielipide oli asiaan?

Sanoisinpa,että jokainen rakastava kumppani olisi aika äimänä teidän " kaverillisesta" illallisesta.

Miksi ette menneet nelistään kumppaneiden kera syömään,jos olette niin kavereita vaan.

tuollainen salakähmyily parisuhreessa on vaan niin perseestä. Pettämisen alkua sanon minä...

Onko kyseessä salakähmyily jos on instastoryyn laittanut illasta? Jos ap on työkaverin kanssa iltaa viettämässä niin pitääkö sinne rahdata kumppanit jotka ei ole kavereita keskenään tai edes pidä toisistaan. 

Vierailija
36/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksoitteko omat ruokanne vai maksoiko jompi kumpi kaiken?

Mitä väliä sillä on? Saatan usein maksaa kaverin tai joskus koko seurueen laskun toisinaan se on joku muu jne.

Vierailija
37/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juuri näin, ei tässä mitään salaamista ole ollut. Molempien kumppanit tiesi kyllä missä ollaan. Ja ihan itse maksettiin omat ruokamme. Viihdytään toistemme seurassa ja tiedän, että tunne on molemminpuolinen, mutta oon 99% varma, että myös hänen tunteet on täysin kaverilliset. Ap

Vierailija
38/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti käynyt illallisella, baarissa, elokuvissa, pelaamassa biljardia, kahvilassa ja jopa kyläilemässä ym. miespuolisten ystävieni kanssa, vaikka olen nainen ja onnellisesti naimisissa. Samoin teen naispuolisten ystävieni kanssa. Jutellaan tavallisista asioista ja vietetään aikaa yhdessä, mitään sutinaa ja kiehnäämistä ei näihin tapaamisiin tai ystävyyssuhteisiin kuulu. Halataan lähtiessä kun kumpikin suuntaa omaan kotiinsa. Miehelleni asia on täysin ok, ja hänellä on samat oikeudet viettää aikaa omien ystäviensä kanssa.

Ystävyyssuhteeni ovat kestäviä, osan kanssa olen ollut ystävä jo lapsuudesta tai nuoruudesta saakka, joihinkin olen tutustunut esim. työpaikalla.

Moni ulkopuolinen tätä ihmettelee, mutta samapa se minulle, ei kiinnosta koska kaikille asianosaisille tämä on ok. Miestäni en ole kertaakaan pettänyt yli 20 vuotta kestäneen parisuhteemme aikana.

Vierailija
39/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kun olen biseksuaali, niin saanko käydä ikinä kenenkään muun kuin puolisoni kanssa syömässä?

Tsiisus. Vaikka provo onkin niin olette kyllä ihan tajuttoman konservatiivisia ihmisiä kaikki tässä ketjussa.

Vierailija
40/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites kun olen biseksuaali, niin saanko käydä ikinä kenenkään muun kuin puolisoni kanssa syömässä?

Tsiisus. Vaikka provo onkin niin olette kyllä ihan tajuttoman konservatiivisia ihmisiä kaikki tässä ketjussa.

Ei olla naiveja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi