Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Illallisella työkaverin kanssa

Vierailija
14.11.2021 |

Olin pe kolmen ruokalajin vähän hienommallla illallisella vastakkaista sukupuolta olevan työkaverin kanssa ja tämän jälkeen muutamilla pubissa. Lähdettiin molemmat omiin koteihimme, mies halasi hyvästiksi. Olin postannut illalliselta instastoryn johon olin tägännyt työkaverini. Olemme molemmat tahoillamme parisuhteessa. Nyt oon saanut tutuilta tän instastoryn johdosta kommenttia, että miksi olen ollut treffeillä. Onko tosiaan näin, että jonkun mielestä vastakkaista sukupuolta olevat työkaverit ei voi käydä viattomasti illallisella ilman haloota? Vai onkohan tässä jomman kumman puolelta jotain muuta kun kaveruutta niin, että en edes itse sitä käsitä?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis korjataan, että en tiedä missä kaveri on kumppanilleen sanonut olleensa, mutta siis oletan hänen puhuneen asiasta ihan avoimesti. Ap

Vierailija
42/47 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varma, että mies on kiinnostunut. Ei kukaan kutsu työkaveriaan luokseen tekemään ruokaa ja juomaan viiniä vaan kaverimielessä. Nyt lopetatte tuon ennen kuin johonkin sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan mies kuluta sinuun turhaan omaa aikaansa ellei ole jotain vailla..

Vierailija
44/47 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten haluaa seksiä, mut jotain outoa tuossa on.

Vierailija
45/47 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siinä muka jotain väärää? Eikö mies ja nainen voi oikeasti olla vaan ystäviä vuonna 2021? Ap

Kyllä voi. Ja itsekin olen. Mutta - ja iso mutta.

Se on poikkeuksellista. Tuo oikeasti herättää epäilyä. Ensiksi: sinulle kyse saattaa olla aivan viattomasta. Mutta tälle työkaverillesi välttämättä ei. Ja luulen, että jotain taka-ajatuksia hänellä on mielessään.

Vierailija
46/47 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko ap, että ihan täysin kaverillisilla fiiliksillä ollut mies olisi vielä halannut tuollaisen illan jälkeen?

Vierailija
47/47 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin halailen myös vastakkaista sukupuolta olevia kavereita. Vai meinaako av:läiset, että se ei oo ok 🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi