Illallisella työkaverin kanssa
Olin pe kolmen ruokalajin vähän hienommallla illallisella vastakkaista sukupuolta olevan työkaverin kanssa ja tämän jälkeen muutamilla pubissa. Lähdettiin molemmat omiin koteihimme, mies halasi hyvästiksi. Olin postannut illalliselta instastoryn johon olin tägännyt työkaverini. Olemme molemmat tahoillamme parisuhteessa. Nyt oon saanut tutuilta tän instastoryn johdosta kommenttia, että miksi olen ollut treffeillä. Onko tosiaan näin, että jonkun mielestä vastakkaista sukupuolta olevat työkaverit ei voi käydä viattomasti illallisella ilman haloota? Vai onkohan tässä jomman kumman puolelta jotain muuta kun kaveruutta niin, että en edes itse sitä käsitä?
Kommentit (47)
Onko siinä muka jotain väärää? Eikö mies ja nainen voi oikeasti olla vaan ystäviä vuonna 2021? Ap
Tottakai voi käydä. En ymmärrä miksei. Pakkoko kaikkien on aina miettiä panemista?
Ehkä hieman outoa.. Okei, jos mies homo tai nainen.
Ystävyydestä monet jutut ovat alkaneet ja näette töissä 8 h joka päivä,tutustutte lisää toisiinne ja kipinä voi syntyä. Pahinta jos jomman kumman kotona alkaa elämä olla tylsää...
Hienoa jos olet löytänyt hyvän keskustelijan ja ehkö vaan sen ystävän,mutta kysy itseltäsi ajatteletko häntä työajan ulkopuolella,kumppanisi kanssa...silloin pitäisi hölytyskellot soida,että tunteita on kehittynyt.
Alkoholilla on tunnetusti aina ylilyöntejä lisäävä vaikutus voi tapahtua jotain...vaikka se hätäinen pusu...
Miksi muita työkavereita ei ollu mukana?
Oon tällä hetkellä vanhempainvapaalla, ollut kohta vuoden. Joten ei nähdä niin usein nyt ennen kuin palaan töihin. En kyllä usko, että tässä on kummankaan puolelta kehittymässä mitään tunteita. Ehkä vain vähän säikähdin ihmisten reaktioita näistä ”treffeistä”. Ap
Mulla on paljon miespuolisia kavereita mutta en käy heidän kanssaan kahden pitkän kaavan illallisilla. En ihmettele yhtään, että joku ymmärsi asian väärin. Työkaverin kanssa voisi olla parempi käväistä mutkattomasti parilla oluella.
Eri asia on työmatkat, asiakkaan kestitseminen yms.
Tämä mieskö pyysi illalliselke? Tuo halaaminen illan päätteeksi mietityttää. Eikö sinulla itsellä kello soi, että mies voisi olla ihastunut?
Alunperin oli ajatus olla hänen luonaan ja kokata sekä juoda viiniä (tämä oli hänen ehdotus), mutta itse ehdotin, että jos mentäisiinkin johonkin ravintolaan. Ap
Tietysti voit käydä.
Omat motiivithan ja seuralaisen siinä vain merkitsee, ei muiden typerät oletukset.
Vierailija kirjoitti:
Alunperin oli ajatus olla hänen luonaan ja kokata sekä juoda viiniä (tämä oli hänen ehdotus), mutta itse ehdotin, että jos mentäisiinkin johonkin ravintolaan. Ap
Selvä homma. Mies on ihastunut. Ei minun miespuoliset kaverit tuollaista ehdota.
Miksi kaikki tekemisensä täytyy nykyään kertoa somessa?
Tämä on provo, tai sitten ap on todella yksinkertainen.
Millä perusteella tää on susta provo tai että oon yksinkertainen? Ihan aidosti hämmästelen tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen on pakko olla provo. Ei kukaan ole oikeasti noin tyhmä.
Ehkä tutut olisivat halunneet mukaan tapaamiseen? Jos koet, että halusit pitää miehen itselläsi, voit miettiä miksi.
Totta kai ystävän näkeminen kahden kesken on normaalia, mutta veikkaan, että kahdestaan olo herätti kateutta. Etenkin elleivät kaverisi itse käy vastaavissa tapaamissa kuin treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella tää on susta provo tai että oon yksinkertainen? Ihan aidosti hämmästelen tilannetta.
En lähde tästä väittelemään, koska tämä on varmasti vain provo.
Aivan varmasti mies olisi halunnut pöksyihisi jälkiruokaa maistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on paljon miespuolisia kavereita mutta en käy heidän kanssaan kahden pitkän kaavan illallisilla. En ihmettele yhtään, että joku ymmärsi asian väärin. Työkaverin kanssa voisi olla parempi käväistä mutkattomasti parilla oluella.
Eri asia on työmatkat, asiakkaan kestitseminen yms.
Mulla sama juttu. En menisi kahdestaan miespuolisen heterokaverin kanssa syömään pitkän kaavan mukaan. Tuntuisi oudolta. Tuollain syödään oman kumppanin kanssa tai sitten seurueessa jossa on vähintään kolme ihmistä.
Miespuolisen kaverin kanssa kyllä ollaan istuttu pubissa lasillisilla ja siinä samalla syöty pubiruokaa.
Ihmiset saa niin helposti vääriä käsityksiä (tahallaan?), että en halua laittaa itseäni puheenaiheeksi.
Voi kuulostaa jonkun korviin vanhanaikaiselta. Mutta itselleni on luontevaa ajatella ja toimia näin.
Siis kolmen ruokalajin illallinen ja sen jälkeen vielä pubissa? Ja olet olevinasi toisaalla parisuhteessa?