Tunnettu laulu, jonka sanat ovat aina jotenkin ällöttäneet teitä?
Aloitan:
-Kuningaskobra: "Kobra vanha valkoinen nousee pystyyn huojuen..." Tulee mieleen jonkun vanhan kuivahtaneen ukon seisokki tms. Muutenkin outo tunnelma biisissä.
-Ikkunaprinsessa (Rauli Badding Somerjoki): "Hän on naisista kaunein minkä tiedän / myös pienet rinnat prinsessallani siedän". Kunnon juntti-iskelmää huh.
-Rafaelin Enkeli. Ei liene tarvetta selittää.
Kommentit (1208)
Kaksi lensi yli käenpesän.
"Oltiin itsenäisii, oltiin toisissa kii
ja me _napojamme tutkittiin ja kosketeltiin_."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkupedoilut setien laulamana.
"Girl you'll be a woman soon"
"Nään eessäin neidon kuusitoista vuotiaan, kai nyt suukon antaa saan"
"I'll do anything with my sweet sexteen"USAssa 16 vuotias tuli/tulee aikuiseksi. Ajokortti, saa mennä töihin jne. Kulttuurieroista johtuen sanoitukset ymmärretään väärin Suomessa.
Aikuinen on vasta kun usassa saa ostaa alkoholia, ja olla juovuksissa. Ikäraja tuohonhan ei ole 16 vuotta. . .
Vierailija kirjoitti:
Kaksi lensi yli käenpesän.
"Oltiin itsenäisii, oltiin toisissa kii
ja me _napojamme tutkittiin ja kosketeltiin_."
Hector ei kehdannut laulaa ulostustaan joten lykkäsi Frimanille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
baddingin paratiisi. iloinen laulu joka äkkiä tuntuu harmittomalta mutta kun hieman kuuntelee niin tajuaa sen kertovat ihmisistä jotka kuksii kuin kanit kuuysissä rannalla.
Mistä tuo 69 tuohon repäistiin?
Niin, sehän liittyy jalkapalloon.
Musti ja mirri ja pikkuinen pirri, joululaulu tämä. Miten kukaan ei sano näistä pojat on poikii, paukuttaa pallei jutuista mitään?
Vierailija kirjoitti:
Eric Claptonin Wonderful tonight. Naisen tehtävä on näyttää hyvältä, ajaa päänsärkyinen äijä himaan juhlista miehen autolla, laittaa mies nukkumaan ja kuunnella sen suusta ennen sammumista, että kultsi olit tosi ihku tänään.
Layla on vielä nolompi.
Vierailija kirjoitti:
.. Maa kal-lis I-SI-EN.
Entä äidit?
Kaikki kansallislaulut saisi kirjoittaa ja varsinkin säveltää uusiksi, eniten ärsyttää jo 50 luvulla kuollut sotilaskomppi näissä kaikissa.
Isänmaa ja äidinkieli. Älä lähde muuttamaan kansallislauluja!!
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta Suomi:
"Kun toiset nukkuu vuoteessaan,
Mä usvaa putkeen panen vaan.
Kumi laulaa, ääni on se työn."Tulee mieleen Usva-niminen ihminen.
Kun toiset nukkuu vuoteessaan mä melaa mekkoon paan! kumi laulaa, ääni on se työn.
Tämä on ilotytön työstä kertova laulu. Kumi laulaa, onneksi käytetään kortonkia.
Juicen Panomies on toinen versio samasta aiheesta.
Jääkärimarssi, ällöttävä ylistysrenkutus lahtreiden murhatöille ja homoherra Kalle-Kustaa Eemeli Mannerheimille. YÄK !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eric Claptonin Wonderful tonight. Naisen tehtävä on näyttää hyvältä, ajaa päänsärkyinen äijä himaan juhlista miehen autolla, laittaa mies nukkumaan ja kuunnella sen suusta ennen sammumista, että kultsi olit tosi ihku tänään.
Layla on vielä nolompi.
Pillunkipeän Ericin ruikutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jolene. Yyh, eukko ruikuttaa kaunottarelle, että älä vie mun miestä vaikka voitkin. Kaikki osapuolet on tässä laulussa niin perseestä. Jolene on varmaankin tään naisen kaveri ja vokottelee kaverinsa miestä, nainen joka ruikuttaa ja anelee ja mies joka haluu Jolenen. Bye bye semmonen äijä, joka kuolaa kaveria ja kaveri joka haluu huvikseen kaverinsa miehen 🙄
Tää vois olla ruikutusta kenen tahansa muun laulamana paitsi Dolly Partonin, joka on yksi upeimpia koskaan eläneitä naisia, enkä puhu pelkästä ulkonäöstä. Tätä kuunnellessa vaan miettii että millainen nainen muka pystyisi viemään Dolly Partonilta miehen.
Kertoi jossakin haastattelussa, että laulun Jolene oli kaupan kassa, josta hänen miehensä kovasti tykkäsi. Siis oikein mukava nainen ja tuo laulu on tehty vähän kieli poskessa.
Ja keskiyön aikaan mä vihdoin koin sen.
Rakastella naista, alusta loppuun mutta erityisesti tämä:
"Ei halulla muulla
Vaan ainoa oikea lause suulla
Mitä naisesi voi sietää
rakastellessasi saat sen tietää"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..pienet rinnat prinsessallani siedän..
Älä välitä, silikoni on keksitty!
Kauneimmat rinnat ovat silikonia.
Levoton prinssi täällä odottaa...
Pääsisi yli ja antaisi olla. Ahdistavaa että tyyppi vaan odottaa ja vonkuu vaikka toista ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ja keskiyön aikaan mä vihdoin koin sen.
"...sain keskiyön aikaan." Vaari-ikäistä Markku Aroa ei ole kehdattu laittaa Elämäni Biisissä laulamaan tätä.
Ateenalaisten laulu. Ns. 2paremman väen" ( kok) propagandaa rahvaalle innostamaan kurjalistoa kuolemaan heidän rahapussiensa puolesta. " Oii.. kuink ihanaa itsens uhrates... kunhan sen sen tekee joku muu." ( kok )
"Kobra vanha valkoinen nousee pystyyn huojuen..." Tulee mieleen jonkun vanhan kuivahtaneen ukon seisokki tms.
😂
Vierailija kirjoitti:
Maarit Hurmerinnan Jäätelökesä. Vaikka ihan kauniskin luritus, niin kertoo mun mielestä suuseksistä.
"Mua järkytti kieles, en vielä tuntenut sua.."
"Sun jäätelösuukkos se kasteli mua, mua järkytti kieles, en vielä tuntenut sua." Kertoo kielisuudelmasta!
Kun toiset nukkuu vuoteessaan mä melaa mekkoon saan! kumi laulaa, ääni on se työn.
Tämä on ilotytön työstä kertova laulu. Kumi laulaa, onneksi käytetään kortonkia.
🇺🇦🇮🇱