Tunnettu laulu, jonka sanat ovat aina jotenkin ällöttäneet teitä?
Aloitan:
-Kuningaskobra: "Kobra vanha valkoinen nousee pystyyn huojuen..." Tulee mieleen jonkun vanhan kuivahtaneen ukon seisokki tms. Muutenkin outo tunnelma biisissä.
-Ikkunaprinsessa (Rauli Badding Somerjoki): "Hän on naisista kaunein minkä tiedän / myös pienet rinnat prinsessallani siedän". Kunnon juntti-iskelmää huh.
-Rafaelin Enkeli. Ei liene tarvetta selittää.
Kommentit (1208)
Vaikea valinta Jukkapojan Siideripissiksen ja Jukkapojan & Cheekin Jossun väliltä. Jossu voittaa kyllä kammottavuudessaan.
Kauko Röyhkän Pikkuenkeli. Karmea.
Rasittava ja verenpainetta nostattava on Anssi Kelan Milla
Suvi Teräsniskan Mummo ärsyttää. Kerran vuodessa mennään Mummon täyshoitoon jouluksi ja sitten jätetään Mummo taas yksin. Typerä biisi!
Se olikin "sain herkkuja sormiin" eikä "tikkuja".
Vierailija kirjoitti:
Arttu wiskarin Sirpa ja monet muutkin Wiskarin kappaleet. Niiden teemat eivät ole musiikkia korvilleni.
Wiskarilla on vain hyviä biisejä, Sirpa etunenässä.
"Ryyppäämään, ryyppäämään joka aamu sännätään ja kun päivä on nuori, niin lisää kännätään." Ym.juomalaulut. Nyytit-Spekti.
Vierailija kirjoitti:
Huono maku teillä useimmilla.
Luin eilen illalla tän ketjun läpi ja tässä on mainittu melkein kaikki mun lempibiisini :D
Tää on takuulla mainittu mut jo lapsena häiritsi se " Koskaan et muuttua saa..."
Jukka Pojan Mielihyvää. Kylmät väristykset tulee, en todellakaan päästäisi sellaista yli-imelää muikeilijaa antamaan mielihyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi lensi yli käenpesän.
"Oltiin itsenäisii, oltiin toisissa kii
ja me _napojamme tutkittiin ja kosketeltiin_."
Hyi helvetti! Sitten löit sä luukkusi kiiii....
Mä kuulin sen yhden kohdan aluksi, että "me rehvasteltiin, mitä vähän rakasteltiin."
Minua ällöttää se, että okkultismin harjoittajat laulavat hengellisiä joululauluja.
Rafaelin enkeli on ihan paska biisi. Yksi paskimpia, mitä olen kuullut.
"Hän rikkoi pölynimurin ja pelkäs että suuttuisin, sen piiloon vei..."
Ja muut vastaavat liian arkisia asioita kuvaavat laulunsanat. 70-luvulla vasinkin näitä tämmöisiä riitti.
En tiedä, lasketaanko tätä tunnetuksi biisiksi mutta Samu Haberin "Sä" pistää minut kiemurtelemaan. Jotenkin sellainen "piristät mun elämää, koska oot niin kömpelö ja nolo" -fiilis siinä.
Mikko Alatalon Rikoo on riskillä ruma