Tunnettu laulu, jonka sanat ovat aina jotenkin ällöttäneet teitä?
Aloitan:
-Kuningaskobra: "Kobra vanha valkoinen nousee pystyyn huojuen..." Tulee mieleen jonkun vanhan kuivahtaneen ukon seisokki tms. Muutenkin outo tunnelma biisissä.
-Ikkunaprinsessa (Rauli Badding Somerjoki): "Hän on naisista kaunein minkä tiedän / myös pienet rinnat prinsessallani siedän". Kunnon juntti-iskelmää huh.
-Rafaelin Enkeli. Ei liene tarvetta selittää.
Kommentit (711)
Silloin kun korona puhkesi niin vitsailin itsekseni kun kehotettiin olemaan kättelemättä tai pitelemään kädestä niin varmaan nämäkin laulut joutuvat kieltolistalle kuten Kirkan Anna käsi tai toisaalta soi myös Duran Duranin Girls on Film päässä ja kohta "See them walking hand in hand across the bridge at midnight".
Vierailija kirjoitti:
Policen "Every breath you take". Tosi ahdistava.
Ja tuota sitten vielä jotkut haluavat kuunnella häissään. Suomalaisista kappaleista yhtä ahdistava on niinikään hääbiisinä suosittu Hectorin "Jos sä tahdot niin".
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tämä Mikko Alatalon, vai jonkun vastaavan:
"Vien jotakin mun johonkin sun, ja punastun"..
.Siis hyi ällötys mitkä "pikkutuhmaa" vihjailua nuo sanat, ihan kuin joku 9-vuotias yrittäisi kertoa kaverilleen että miten aikuiset harrastavat seksiasioita. Kaiken kukkuraksi esitettynä sellaisella mairean lapsekkaalla tavalla, puistatus. Kaiken kruunaa se lällällälläl-rallattelu lopuksi.
Kai Hyttisen Flirtaten. Kieltämättä aika siirappia tämä, mutta ei omia inhokkeja. Joskus on vahva korvamato niin pitää kuunnella tätäkin.
Laitan tänne kun on omanlaista musiikkitraumaa tämä. Nykyään tykkään vanhemmasta suomi-iskelmästä, mutta lapsena se oli vielä pakkopullaa kun äiti niitä samoja levyjä kuunteli päiväkausia. Yksi vahvasti traumatisoinut oli Tarja Ylitalo. Hänen kappaleita ja levyjä äiti kuunteli sen verran paljon. Nykyään tosin toisin, että pystyy hänenkin kappaleita kuuntelemaan. Toisaalta veli kohtalotovereita, tuosta noin 10 vuotta taaksepäin ja 70-luvulle. Hänelle vastaavaa aiheutti Erkki Liikanen. Taidettiin hänen levyjä silloin kuunnella ahkeraan perheessä.
Ihan lapsesta asti mua on ylitse kaiken ällöttänyt Frederikin biisit, kaikista eniten se "mä tahdon takoa sun markkinarakoa" 🤮.
Arttu Wiskarin "Kahvimaito"
Siis hyi v*ttu!
Tää yö me hengaillaan . Ärsyttävää . Kaikki missä mies vinkuu kiljuu kuin arabit siinailla moskeijassa. Iiiiii....iiäääiii. Riki sorsan joku oli ja Pepen helvetin aamujoiku . Pitää kai miehellä olla miehen ääni . Mikään budhamunkki Tiibetistä. Kiljuu ja kellot kilisee meditoidessa.
Jos totta puhutaan cat cat ja Päivi Paunu .
Vierailija kirjoitti:
Popeda: Matkalla Alabamaan.
"Pullat pystyyn taikina nousee
Beibi nyt leivotaan
Olen kaupungin tavoitelluin ukkomies
Heitän hiivat tosta vaanMunaa tarttee pullien päälle
Laittaa kun ne paistetaan
Mahtava tuoksu uunista nousee
Se ilmassa haistetaanHei tyttö olen matkalla Alabamaan
Mennään yhdessä leipomoon
Olen matkalla Alabamaan
Kas mestarileipuri oon, mestarileipuri oon
Jee jee jeeItse pidän makeista munkeista
Tule tyttö leipomaan
Olen kaupungin tavoitelluin ukkomies
Heitän hiivat tosta vaanVaivaan vaivaan taikinaa
Vain jauhot pöllähtää
Ja kuumassa uunissa aikansa muhii
Taikinamöykky tääPullat pystyyn, pullat pystyyn, pullat pystyyn.
Matkalla Alabamaan
Mennään yhdessä leipomoon
Olen matkalla Alabamaan
Kas mestarileipuri oon, mestarileipuri oonLähde: Musixmatch
Lauluntekijät: Vesa-pekka Hautamäki"
Junttien kansallislaulu.
Kopioit sitten jostakin ja et viitsinyt korjata
Miesten joiku . Kimittää että korvat halkeaa. Kasakka Klimenko loppukiljunta olen kuullut on kaupunki tuolla helluntaiseurakunnan teltassa siellä se Jumala tulee tuulen hyminässä luolaan niin . Järkyttävää vinkunaa inisee . Bee gees yhtyeen kiljunta samaa , Herra Jeesus mikä vinkunaa. Se on sitä joga koulun henkiä . Kiinan keltainen meri . Intian Ganges . Kaukana jordanilta . Jordan on arabiaa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkinainen olikin mainittu, kauhutunnelmainen sanoitus biisissä suorastaan.
Ja sitten se liehuva liekinvarsi, jossa metsässä makaa kuollut mies. En oikein ole päässyt kiinni, mistä siinä on kyse.
Siis mitä et ymmärrä liehuvasta liekinvarresta? Aika selkeä se tarina minusta on. Ei mikään iloinen tarina toki.
On se vähän outo olla varsi . Varsi liekille ? Liekin varsi kuin kynttilän naru mikä palaa vai vai palaako sen pää sitten ellei soihtua .
Vierailija kirjoitti:
.Siis hyi ällötys mitkä "pikkutuhmaa" vihjailua nuo sanat, ihan kuin joku 9-vuotias yrittäisi kertoa kaverilleen että miten aikuiset harrastavat seksiasioita. Kaiken kukkuraksi esitettynä sellaisella mairean lapsekkaalla tavalla, puistatus. Kaiken kruunaa se lällällälläl-rallattelu lopuksi.
Tämän ällötyksen esitti Gulliver eli Markku Laamanen, joka vanhemmalla iällään oli mukana Talent Suomessa ja sai suosiota esittämällään You Raise Me up -kappaleella. On poistunut jo tästä maailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän ällötyksen esitti Gulliver eli Markku Laamanen, joka vanhemmalla iällään oli mukana Talent Suomessa ja sai suosiota esittämällään You Raise Me up -kappaleella. On poistunut jo tästä maailmasta.
Ei kun apua muistin väärin, Kai Hyttinenhän se oli! Mutta Gulliverilla oli myös aika äklöjä kappaleita :-D
80-luvulla rakastin Bee Geesin laulua You win again. En kuunnellut sanoja kunnolla tai en viattomuuttani ymmärtänyt, mistä väkivallasta laulussa puhutaan.
Oh girl, oh no
Oh baby, I shake you from now on
I'm gonna break down your defenses, one by one
I'm gonna hit you from all sides, lay your fortress open wide
Nobody stops this body from taking you
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina inhonnut näitä teennäisesti esitettyjä lässyiskelmiä, joita lapsuudessa tuli radiosta. Yksi ärsyttävimpiä on tämä "Pojat", jonka tv-taltiointi on huvittava ajankuva.
Onko toi Laila yö muslimi näyttää kyllä Egyptistä tullut Kleopatra ??? Mistä johtuu että sössöttää s kirjainta . Miksi kuukaudet on kuu miksei aurinko kausia . Tammikuu olisi tammipäivä ?? Tai kesä aurinko . Miksi kuu.
Mikä Rafaelin enkelissä on vikana? Minä olen varmaan sitten jotenkin outo, koska se biisi saa minut tuntemaan itseni tosi seksikkääksi ja alkaa tehdä mieli. Ja nainen olen.
Toisaalta Eppujen vuonna-85 saa aikaan saman, joten ehkä olen vaan friikki.
Äidin pikku poika . Ei muuten mutta sanat käy hermoon.
Vierailija kirjoitti:
Mikä Rafaelin enkelissä on vikana? Minä olen varmaan sitten jotenkin outo, koska se biisi saa minut tuntemaan itseni tosi seksikkääksi ja alkaa tehdä mieli. Ja nainen olen.
Toisaalta Eppujen vuonna-85 saa aikaan saman, joten ehkä olen vaan friikki.
Rafael on Jumalan enkeli . Kuten Gabriel ja Mikael .
Vierailija kirjoitti:
Elviksen "You were always on my mind": just sellaista p*skapuhetta, mitä kenenkään ei pitäisi niellä. Jos olet jollekulle tärkeä ja aina hänen mielessään, niin kyllä se jossain näkyykin, prkl. Talk is cheap.
YouTube Elvis . El Vis . El tarkoittaa Jumala hebreaksi . Elvis veti gospel musiikkia . Olet aina mielessäni laulu . YouTube Elvis old rugget Gross. Tietysti on vääriä jeesuksia .
Ihan hirveä 🤣🤣🤣
En ollut kuunnellut mutta pakko oli. Tämä on ollut lasten levyllä vieläpä 🙈 Kunnon marttyyriysoppitunti.