Tunnettu laulu, jonka sanat ovat aina jotenkin ällöttäneet teitä?
Aloitan:
-Kuningaskobra: "Kobra vanha valkoinen nousee pystyyn huojuen..." Tulee mieleen jonkun vanhan kuivahtaneen ukon seisokki tms. Muutenkin outo tunnelma biisissä.
-Ikkunaprinsessa (Rauli Badding Somerjoki): "Hän on naisista kaunein minkä tiedän / myös pienet rinnat prinsessallani siedän". Kunnon juntti-iskelmää huh.
-Rafaelin Enkeli. Ei liene tarvetta selittää.
Kommentit (711)
Lapsuudessa enemmän tosin ärsyttäneitä, mutta en voinut ainakaan silloin syystä tai toisesta sietää Huone 105-kappaletta. Tällähän montakin esittäjää, mutta taisi olla se originaali eli Nisa Sorayan versio joka tökki.
Lastenlauluista taas ärsytti myös Tuku tuku lampaitani. Johtuu ehkä siitä kun äiti sitä lauloi itselle ehkä liiankin kanssa.
Miljoonasateen Olkinainen on karmiva mutta niin sen on tarkoitus ollakin eikä mikään hilpeä polkka.
Sen sijaan Dingon autiotalo pelotti minua lapsena ja karmii vieläkin, tämä nyt ei ole otsikossa pyydettyä sillä laulu ei ällötä mutta tuo silti vastenmielisen kauhuntunteen . Etenkin se alku.
Maarit ja Jäätelökesä! On muutenkin äärettömän rasittava rallatus ja sitten ne sanat "mua järkytti kieles, en vielä tuntenut sua". Kai siinä on ideana joku teinien viaton lomaromanssi mutta.. hyi!
Näytä mulle missä sul on ruskea reikä, piirrä se kartalle. No piirsin turun kohdalle.
Se Fiimanin ällöttävä laulu, missä "napojamme tutkittiin" . Meinaan oksentaa.
Ja Juha Tapio tai joku "kelpaat kelle vaan". Ai kelpaan mille tahansa spurgulle esim., no kiva.
Vierailija kirjoitti:
Jani Wickholm - Hukun
"Ja mä puhuin sulle aina siitä kuinka kaunis oot,
kun sä puhuit vääryyksistä maailman"Ärsyttää ihan hulluna, että tuota laulun naista ei kuunnella kun hän puhuu epäkohdista vaan ääliö on pelkästään kiinnostunut naisen ulkonäöstä. Nainen hiljaa ja näytä hyvältä, kiitos.
Jospa nainen oli kaunis ajatusmaailmansa vuoksi? Sisäisesti kaunis siis.
Vierailija kirjoitti:
Lapsuudessa enemmän tosin ärsyttäneitä, mutta en voinut ainakaan silloin syystä tai toisesta sietää Huone 105-kappaletta. Tällähän montakin esittäjää, mutta taisi olla se originaali eli Nisa Sorayan versio joka tökki.
Lastenlauluista taas ärsytti myös Tuku tuku lampaitani. Johtuu ehkä siitä kun äiti sitä lauloi itselle ehkä liiankin kanssa.
Kaikkien lastenlaulujen oma ylivoimainen inhokki on se, jossa lauletaan jotenkin näin:
”Liru laru loru
Moni turha poru
Ratki riidaksi muuttuu.
Höpö höpö höpö
Se on ihan löpö
Joka leikistä suuttuu”
Oikea kiusaajien ylistyslaulu!
Yök kirjoitti:
Se Fiimanin ällöttävä laulu, missä "napojamme tutkittiin" . Meinaan oksentaa.
Ja Juha Tapio tai joku "kelpaat kelle vaan". Ai kelpaan mille tahansa spurgulle esim., no kiva.
Sun mielilaulu on vissiin se, missä pidetään paita tiukasti kaulaan asti napitettuna, etkä kelpaa kenellekään?
Jenni Vartiainen: Tuuli tuule sinne missä aurinko ei paista
Vierailija kirjoitti:
Maarit ja Jäätelökesä! On muutenkin äärettömän rasittava rallatus ja sitten ne sanat "mua järkytti kieles, en vielä tuntenut sua". Kai siinä on ideana joku teinien viaton lomaromanssi mutta.. hyi!
Mulle taas tulee mieleen muistoja, paljonkin.
Kappaleen sanat eivät varsinaisesti ällöttäneet, mutta kappaleen löytyminen ns. inttimusan seasta (kasetille äänitetty kokoelma) sen takia, että kappaleen nimessä mainittiin ase yllätti.
Kappale siis Aerosmithin Janie”s got a gun, jossa Janie on menossa ampumaan hyväksikäyttäjänsä.
Kaiken lisäksi se oli kirjoitettu väärin ”Johnny got a gun” tms.
Lätkäjätkä-Ville.
Jääkiekkoilijakin voi olla yksityiselämässään mitä tahansa haluaakin, mutta omaa erilaisuuttaan ei tarvitse erityisesti korostaa.
Irinan mä haluun olla yksin.Niin ärsyttävä ruikutus laulu.
Lauri Tähkän Morsian. Puistattaa koko laulu. Laulaja on stalkannut ihastustaan teinistä asti ja on tehnyt kaikki puitteet valmiiksi (rakentanut talo, hankkinut sormukset yms) jotta voisi elää unelmaelämäänsä tämän kanssa. Ongelmana vaan tämä ihastus on jo jonkun muun kanssa ja laulaja odottelee että nämä eroaisi.
Mua nyppii aivan valtavasti se biisi mikä radiossa nykyään soi missä sanotaan "ja sä voit pitää sen Frida Kahlon maalauksen". Koska olen 99% varma että laulaja puhuu julisteesta mutta ilmeisesti joillekin nämä on yksi ja sama asia.
Mahtavia provo-tärppejä karaokeen tämä ketju ;)
Ihan näkee kuinka Vauva alkaa kuhista viestejä...
Mamma, tuo mies mua tuijottaa...
Aki Sirkesalon Seksuaalista häirintää aikansa ykköshittinä, tehosoitossa työpaikan radiosta.
Vierailija kirjoitti:
Aki Sirkesalon Seksuaalista häirintää aikansa ykköshittinä, tehosoitossa työpaikan radiosta.
Korostetaan vielä että se oli kämäinen työpaikka 90-luvun puolivälissä. Biisin tehosoitto oli pikantti lisä siihen muutenkin tunkkaiseen tunnelmaan.
Faija käyttää napapaitaa.