Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa nuoren miehen syrjäytymään?

Vierailija
01.02.2015 |

Miksei peruskoulua voi käydä kunnolla, jotta saisi myös mieleisensä jatko-opintopaikan? Miksei omasta habituksestaan voi huolehtia, jotta saisi tyttöystävän? Miksi pitää istua kaiket illat tietokoneen ääressä, vaikka voisi käydä punttisalilla ja lenkillä? Eikö kannattaisi panostaa ulkonäköön? Niinhän tytötkin tekevät.

Kommentit (132)

Vierailija
101/132 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 18:13"]

Olen syrjäytynyt nuori ja tässä kolme asiaa mitä itse elämässäni muuttaisin jos voisin:

1. Mielenterveysongelmani ja pelkoni katoaisivat.

2. Menneisyyteni olisi ollut onnellisempi. Tai toisinsanoen kunpa olisin traumatisoitunut vähemmän.

3. Minulla olisi ystäviä.

[/quote]

Minulle riittäisi että joku oikeasti kuuntelisi ja olisi siinä just nyt vain minua varten. Esim. jos minä toivoisin jotain parannuksia elämääni niin tämä toinen auttaisi toteuttamaan ne, jos minä en siihen itse pysty. Ja toisaalta aitoa empaattista vastavuoroisuutta, mikä puuttuu näiltä psykologeilta ja muilta ammatti-auttajilta, jotka eivät edes jaksa olla kokonaan paikalla kun päivän aikana on tarjottava itseään 7:lle muullekin hoidettavalle.

Vierailija
102/132 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 18:25"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 18:21"]

Olen syrjäytynyt nuori ja tässä kolme asiaa mitä itse elämässäni muuttaisin jos voisin:

1. Mielenterveysongelmani ja pelkoni katoaisivat.

2. Menneisyyteni olisi ollut onnellisempi. Tai toisinsanoen kunpa olisin traumatisoitunut vähemmän.

[/quote]

Oikeasti et tarvitse kuin ykkösen ja asenteen, jossa otat vastuun elämästäsi. T. samassa jamassa ollut

[/quote]

Tiedän, mutta toi ykkönen on se vaikein kohta ja johtuu kohdasta kaksi, ja kohta kolme johtuu kohdista yksi ja kaksi :D Miten pääsit peloista eroon? Siedättämistä olen yrittänyt huonoin tuloksin :/ Pelkään melkein kaikkea.

[/quote]

Kannattaa lukea sellainen kirja kuin No More Mr Nice Guy Robert Gloverilta. Se on käytännön opas siihen miten pääset pois miellyttämisenhalusta, joka luo sinulle sosiaalisia pelkoja. Käytännössä tekemällä pieniä asioita eri tavalla ja ottamalla sosiaalisia riskejä tietoisesti, lähetät alitajunnallesi viestin, että olet arvokas (esim. koska puolustin itseäni, olen puolustamisen arvoinen) ja sinun ei tarvitse enää tuntea olevasi toisten alapuolelle. Hyödyllistä on myös parantaa ryhtiä, olemusta ja äänenkäyttöä tietoisesti, sillä se lähettää viestin sekä ympäristöön että alitajunnallesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/132 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua raivostutti yläasteella kun terkkari vastaanotollaan huomautti mun surkeasta ryhdistä. Miksei hän nähnyt mun hätää, huono ryhti = huono itsetunto = mua kiusattiin koulussa tosi pahasti silloin enkä uskaltanut kertoa. Luulisi ammattilaisten tajuavan ANTAA sitä apua. Ei nujerrettu ihminen osaa pyytää.

Vierailija
104/132 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tota No more mr nice guy -kirjaa suomenkielisillä teksteillä jostain?

Vierailija
105/132 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen kannata hankkia perhettä. Tasa-arvo tekee miehestä vain perheen yhden "taviksen", joka sen lisäksi käy töissä ja tienaa "eniten" ja vaimo haluaa siitäkin siivun. Toki nimellisesti voi olla eri pankkitilit, mutta vaimo ottaa silti. Vähintään asuntolainassa mies joutuu maksamaan enemmän. Vitut tasa-arvosta.

Perheen hankkiva mies on orja ja uhri. Yleensä avioliitot päätyvät eroon tilastollisesti. Lapset ovat toki aikansa mukavia, mutta nykymaailman perhe-elämä on mitä on. Liian hektistä ja mies on altavastaavana. Alkoholia ei tunnetusti saa nauttia ja siitä nalkutetaan. Videopeleistä myös. Mihinkään ei pääse pakoon, edes vessaan tai autotalliin. Autoja tai moottoripyöriä ei saa hankkia vaikka olisi omat rahat. Vaimo närkästyy ja ei lämpene enää seksiin.

Ei se säännöllinen seksi oikein riitä kattamaan kaikkia huonoja puolia. Oikeastaan mies pilaa elämänsä, jos hankkii parisuhteen ja peheen.

Järkevämpää miehelle olisi käydä säännöllisesti maksullisissa ja nauttia elämästä. Tietokone ja netti mahdollistaa nautinnollisemman elämän, kuin koskaan. Miehen on turha haaskata elämäänsä naisen vuoksi. Naisille suosittelisin samaa ja käskisin unohtaa perhekeskeisen elämäntyylin.

Teini-ikäiset ovat elämässään onellisimpia. Miksi ei eläisi koko elämää, kuten teinit?

Vierailija
106/132 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 17:58"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 17:49"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 17:44"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 17:32"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 17:29"]

Näen päivittäin nuoria, joiden voi jo 15-vuotiaana sanoa olevan kovaa vauhtia syrjäytymässä. Heitä yhdistävät seuraavat asiat: Koulun halveksunta, päihteiden ihannointi, tyttöjen mollaaminen (vaikka he heistä pitäisivätkin), surkeat käytöstavat ja se, ettei osata nähdä vaivaa tavoitteiden eteen. On myös hyvin tavallista, että perheet eivät "vaadi" näiltä nuorilta mitään. Läksyjä ei tehdä eikä kokeisiin lueta.

Heitä yhdistää myös se, etteivät he tavoittele aikuisuudessa mitään tai tavoitteet ovat kykyihin nähden mahdottomia.

[/quote]

Mihins unohtu se toinen puoli, nää tyypit jotka käy kyllä koulua mutta syrjäytyy nuorten porukoista ja lopulta elämästä sosiaalisten pelkojen takia? Näitä on myös valtava määrä ja ovat tietyllä tavalla pahempi ongelma, koska tunnelin päässä löytyy suljettu osasto, lääkeriippuvuus ja itsemurhat.

[/quote]

Olet oikeassa. Miten auttaa nuorta, joka yleensä kieltäytyy kaikesta yhteistyöstä?

[/quote]

Sitten on tietysti aika pahasti asiat, jos ei suostu edes ongelmistaan puhumaan kenellekään. Jos nyt ei kuitenkaan sillä tasolla olla, niin kysyisin nuorelta että mitkä kolme asiaa hän elämästään muuttaisi jos pystyisi ja sitten opettaisin häntä saavuttamaan nämä (tai etsisin henkilön joka kykenee opettamaan). 

[/quote]

Mun mielestä olisi hienoa, jos näitä yksinäisiä/sosiaalisesti pelokkaita nuoria edes yritettäisiin jollakin tapaa auttaa. Omina kouluaikoina 10-15 vuotta sitten sait rauhassa käydä koulua yksin, masentuneena ja syrjäytyneenä, kukaan opettaja ei silmäänsäkään väräyttänyt. Kouluihin tarvittaisiin ammattihenkilökuntaa auttamaan sosiaalisista suhteista syrjään jääviä. Ei lapsen psyyke yksinkertaisesti tahdo kestää vuosien yksinäisyyttä ja ulkopuolelle jäämistä.

[/quote]

Ei koulu voi tehdä asialle sen enempää kuin torjua kiusaamista ja olla pahentamatta itse tilannetta. Yksinäisyyden vielä kestää, pahinta on joutua siitä kuulusteltavaksi.

Vierailija
107/132 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 08:23"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:23"]

Ei miehen kannata hankkia perhettä. Tasa-arvo tekee miehestä vain perheen yhden "taviksen", joka sen lisäksi käy töissä ja tienaa "eniten" ja vaimo haluaa siitäkin siivun. Toki nimellisesti voi olla eri pankkitilit, mutta vaimo ottaa silti. Vähintään asuntolainassa mies joutuu maksamaan enemmän. Vitut tasa-arvosta.

Perheen hankkiva mies on orja ja uhri. Yleensä avioliitot päätyvät eroon tilastollisesti. Lapset ovat toki aikansa mukavia, mutta nykymaailman perhe-elämä on mitä on. Liian hektistä ja mies on altavastaavana. Alkoholia ei tunnetusti saa nauttia ja siitä nalkutetaan. Videopeleistä myös. Mihinkään ei pääse pakoon, edes vessaan tai autotalliin. Autoja tai moottoripyöriä ei saa hankkia vaikka olisi omat rahat. Vaimo närkästyy ja ei lämpene enää seksiin.

Ei se säännöllinen seksi oikein riitä kattamaan kaikkia huonoja puolia. Oikeastaan mies pilaa elämänsä, jos hankkii parisuhteen ja peheen.

Järkevämpää miehelle olisi käydä säännöllisesti maksullisissa ja nauttia elämästä. Tietokone ja netti mahdollistaa nautinnollisemman elämän, kuin koskaan. Miehen on turha haaskata elämäänsä naisen vuoksi. Naisille suosittelisin samaa ja käskisin unohtaa perhekeskeisen elämäntyylin.

Teini-ikäiset ovat elämässään onellisimpia. Miksi ei eläisi koko elämää, kuten teinit?

[/quote]

Japanissa miehet ja pojat ovat tajunneet tämän. Nykyään on paljon erilaisia viihdykkeitä, joiden avulla voi irtautua yhteiskunnan pakotetuista rituaaleista, kuten seurustelusta, töistä ja perhe-elämästä.

Kuten joku tilasto on sanonut niin suurin osa avioliitoista päätyy eroon. Miksi edes vaivautua.

Luulen että ne jotka vaivautuvat siihen ovat samoja ihmisiä, jotka lottoavat.

[/quote]No eipä tuo siellä pelkästään miesten tahdosta tapahdu. Myös japanilaiset naiset ovat kiinnostuneempia urastaan yms. kuin parisuhteesta. 

Vierailija
108/132 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:22"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:10"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 21:51"]

1. Mielenterveysongelmani ja pelkoni katoaisivat.   - lääkkeet ja muualle muutto.

-toistat tätä paskakierettä elämäsi loppuun asti ellet osaa itse sitä katkaista. jopa jokainen lapra-rottakin paranee masennuksesta kun se saa oikeat lääkkeet ja tarpeeksi virikkeitä. Myös sinä paranet, tämä sinun tulee yksin ratkaista.

kukaan terve ei jaksa jatkuvasti narivaa persereikää, suomalaisesta ei vain ole sanomaan että turpa kiinni tai sinut ammutaan, sen sijaan suomalainen on kyllä hyvä leimaamaan selän takana "korin mätää omenaa". Maailma on täynä vaikka mitä mielenkiintoista jos vaan kaivat ne esille.

kun alat tekemään oikeanlaisia tekoja saat kaiken mitä tarvit ympärillesi, mutta se on vain sinusta itsestäsi kiinni, ei jumalasta, ei muista vaan SINUSTA PELKÄSTÄÄN.

[/quote]

Taas yksi perseilijä joka ei ole ollut todellisessa kusessa elämänsä aikana. Ihmiset ovat erilaisia ja tarvitsevat erilaista tukea ja apua. Potkiminen perseeseen ehkä toimii toisilla, mutta ei kaikilla. Puhumattakaan siitä miten viimeinen lauseesi muistuttaa meitä siitä miten yli-individualistinen tämä yhteiskunta on, jossa vaaditaan suurinpiirtein vauvojakin pärjäämään yksin, koska kenelläkään ei ole aikaa olla läsnä. Ja mitäköhän ne oikeat teot ovat....

[/quote]

Kyllä juuri näin. Ellei hyvällä niin pakolla sitten. Valinta on sinun. Heikot on aina tippunu vahvojen edellä, oli aika tai maapallon tilanne mikä hyvänsä.

[/quote]

Syrjäytyminen vaan ei aina ole edes pelkästään sen syrjäytyneen tragedia, vaan voi yllättää (kuten viime vuosien tapahtumat osoittavat) sen vahvankin. Siksi kaikkien etu on, että syrjäytymistä ehkäistäisiin. Tosin monet päällepäin vahvat, mutta sisäisesti heikot saavat syrjäytyneistä pönkitystä omalle hataralle egolleen. Heillekin itsetunnon vahvistuminen avaisi parempaa ymmärrystä heikompia kohtaan.

Vierailija
109/132 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 21:59"]

No mitä vittua? Kuuluuko tällainen aihe tosiaankin vauvapalstalle mielestänne??

[/quote]

Ja miksi ei? Vauvastahan se poikienkin elämä alkaa, sekä syrjäytyneiden että muiden. 

Vierailija
110/132 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Heikot on aina tippunu vahvojen edellä, oli aika tai maapallon tilanne mikä hyvänsä." < Mun mielestä toi on jotenkin pelottava ja alkukantainen lause... Voisin kuvitella jonkun Breivikin esimerkiksi ajatelleen noin.

Mutta joo, kuka siinä loppupeleissä on vahva, se kuka ei ole koskaan kokenut tai kärsinyt yhtään mitään ja jaksaa pitää yllä normaalia arkea

Vai ihminen joka on elänyt koko elämänsä väkivallan keskellä ja jaksaa vielä elää...

Mua vähän ärsyttää, muuten, et syrjäytyneistä on semmosia stereotypioita, ettei oo koskaan ollut sosiaalisia taitoja tai sitten et on joku rikollinen. Mä olin aika suosittu vielä nuoruudessa, kunnes mä en enää jaksanu. "Oma vika" vois joku ajatella, mä sammutin puhelimen enkä halunnu enää  kuulla kenestäkään mitään. Mut oikeesti kukaan niistä mun kavereista, ei tienny mitään sen syvällisempää musta. Kukaan ei tienny perheväkivallasta tai muusta mitä samaan aikaan koin kun vielä yritin jaksaa. Kaikki muistot alko vaan vyöryy mun päälle samaan aikaan. Eikä toi perheväkivalta edes ole se pahin trauma mun elämässä. Kaikesta vaan en vieläkään pysty puhua.

Vierailija
111/132 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 10:11"]

"Heikot on aina tippunu vahvojen edellä, oli aika tai maapallon tilanne mikä hyvänsä." < Mun mielestä toi on jotenkin pelottava ja alkukantainen lause... Voisin kuvitella jonkun Breivikin esimerkiksi ajatelleen noin.

Mutta joo, kuka siinä loppupeleissä on vahva, se kuka ei ole koskaan kokenut tai kärsinyt yhtään mitään ja jaksaa pitää yllä normaalia arkea

Vai ihminen joka on elänyt koko elämänsä väkivallan keskellä ja jaksaa vielä elää...

Mua vähän ärsyttää, muuten, et syrjäytyneistä on semmosia stereotypioita, ettei oo koskaan ollut sosiaalisia taitoja tai sitten et on joku rikollinen. Mä olin aika suosittu vielä nuoruudessa, kunnes mä en enää jaksanu. "Oma vika" vois joku ajatella, mä sammutin puhelimen enkä halunnu enää  kuulla kenestäkään mitään. Mut oikeesti kukaan niistä mun kavereista, ei tienny mitään sen syvällisempää musta. Kukaan ei tienny perheväkivallasta tai muusta mitä samaan aikaan koin kun vielä yritin jaksaa. Kaikki muistot alko vaan vyöryy mun päälle samaan aikaan. Eikä toi perheväkivalta edes ole se pahin trauma mun elämässä. Kaikesta vaan en vieläkään pysty puhua.

[/quote]

Syrjäytymiseen taipuvaiset eivät jaksa ja halua teeskennellä. Itseään vahvoiksi väittävät ovat yleensä jotain ihan muuta kuin näyttävät olevansa ja voivat "suorittaa" tavallista elämää itsensä kustannuksella sitä ymmärtämättä.

Vierailija
112/132 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 09:09"]Nuori mies on haukuttu ja lannistettu henkisesti jo etukäteen. 

MIEHET ON SIKOJA, MIEHET ON PASKOJA, MIEHET HAKKAA NAISIA. MIEHEN PITÄÄ OLLA HYVÄNNÄKÖINEN, MIEHEN PITÄÄ ANSAITA PALJON, MIEHEN PITÄÄ KUSTANTAA KAIKKI NAISELLE. 

JOS SAAT LAPSIA NIIN NAINEN OTTAA NE EROSSA JA VETÄÄ SUPERELARIT. ERO KOSKA MIES EI ENÄÄ MIELLYTÄ, JA AIDAN TAKANA ON KORSKEAMPI ORI. 

Hei vittu, miksi nuori mies kokee ettei siitä ole mihinkään???????   [/quote]

Tuokin. Ja varsinkin se, että miehen arvo on se, mitä hän repii selkänahastaan, mutta nykyään töistä kannattaa haaveilla vain, jos on paras superihminen kymmenestä. Nuorisotyöttömyys on miehille murskaavaa. Naisille maailma on sen suhteen paljon armollisempi, jos uran luominen tökkii.

Vierailija
113/132 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka niin maailma on työttömyyden suhteen naisille armollisempi?

Vierailija
114/132 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 09:18"]Lapsia on pakko hankkia miehen kanssa ja joistain miehistä voi tulla siedettäviä isejä, mutta totuus on, että mitä suuremmat toiveet miehestä ovat luotettavana, kannustavana, rakastavana ja ymmärtävänä kumppanina sitä katkerammin joutuu pettymään.

Ei välttämättä. Mutta se on ymmärrettävä, että on erittäin vaikea löytää mies, joka toteuttaa kaikki toiveet samaan aikaan. Luotettavai, rakastavia ja uskollisia miehiä on paljon, mutta ani harva heistä on menestyvä, huomiotaherättävän hyvännäköinen tai itsevarma ja hyväsupliikkinen rakastaja. Ne ovat yleensä miehiä, joista monen naisen kaveripiiri supattaa "mitä se tuossa WT:ssä näkee".

Samalla tavalla ne "kunnolliset" miehet tekevät kompromissejä. Tinkivät yleensä juuri ulkonäöstä ja sukupuolisesta haluttavuudesta mukavuuden ja turvallisuuden saamiseksi. Samoin ne naiset, jotka noiden miesten kanssa lopulta avioituvat, perustavat perheen ja elävät loppuikänsä.

un exät suhteen loppuvaiheessa / pahoissa ongelmissa. Uskoni miehiin on täten hävinnyt ja sydän taas särkynyt. Olen palasina. Vaihdan eukkoihin kunnes joku mies vakuuttaa mut siitä että EI oo kusipää ja oo niinku kaikki miehet, jotka on sikoja.

Eivät naiset ole kovin erilaisia kuin miehet. Ei ainakaan tuntemillani mieshomopareilla ole sen helpompaa kuin aviopareilla. He kamppailevat ihan samojen parisuhdeongelmien kanssa, ongelmien, jotka voidaan tiivistää siihen, että ne turvalliset, kiltit ja kunnolliset ihmiset eivät anna seksuaalista huippukokemusta. Se tulee osaltaan vaaran, kielletyn ja hallitsemattomuuden tunteesta. Ne ihmiset, jotka pystyvät tinkimään intohimosta, tai eivät luonnostaan edes ole kovin intohimoisia, löytävät aika helposti turvallisia elämänkumppaneita.

Viimeisen kolmen kuukauden aikana kolme perheellistä miestä (parikymppisiä kaikki) on koittanut iskeä minua. Yksi suora ehdotus, yksi perseenhiplaaminen (+ erektio, lol) ja yksi erittäin epäilyttävä kehu. Joo, tässä on varmasti mukana myös jotain minusta johtuvaa (vaikutan helpolta tmv), mutta silti. Perusluottamukseni miehiin on todella horjunut.

Kuinka moni mies on vaihtanut kanssasi jonkun sanan ilman, että on yrittänyt iskeä sinua? Satoja? Tuhansia? Miksi tuomitset heidätkin sioiksi mielessäsi?

Onko oikeasti niin, että kaikki miehet on pohjimmiltaan sikoja? Onko enää olemassa miestä, joka rakastaisi ja arvostaisi vain yhtä naista? Miestä joka on valmis sitoutumaan ja kestämään vastoinkäymisiäkin?

On olemassa. Minä ja monet tuntemani miehet. Keski-iässä olemme jo naimisissa.

Homma toimii niin, että naiset ylenkatsovat turvallisia miehiä nuorina. He ovat nörttejä, nössöjä ja mitä lie nyhveröitä. Silloin kokeillaan rajoja itsevarmempien miesten kanssa. Nössömmät naiset eivät uskalla kuin haaveilla. Mutta jossain vaiheessa 25-30 vuotiaana nuo nössönaiset aktivoituvat ja valikoivat nuo turvalliset miehet itselleen. Turvallisuushakuisuus on naisille yleisempi ominaisuus, joten kunnolliset ja turvalliset miehet loppuvat. Rohkeammat naiset rinnastavat ne miehet elämänhallintaongelmaisiin vätyksiin ja heräävät usein liian myöhään. 35 vuotiaissa on jäljellä lähinnä vain vätyksiä ja sikoja. Loistoyksilön löytäminen käy vaikeaksi, ja naisen katkeroituminen lukuisiin pettymyksiin vaikeuttaa sitä vielä lisää.

Vierailija
115/132 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 10:50"]Kuinka niin maailma on työttömyyden suhteen naisille armollisempi?[/quote]

Suurin työpaikkakato on tapahtunut teollisuudessa "miesten töistä". Esimerkiksi hoitoalalla on paljon parempi työtilanne, mutta useimmat miehet eivät sovi luonteeltaan siihen työhön (ei se kaikille naisillekaan sovi).

Toinen on se, että nainen voi viettää vuosikymmenen "hyväksyttävästi" hoitovapailla. Vaikka kuka sanoisi mitä, niin töistä mistä tahansa syystä pois olevaa miestä katsotaan paljon pahemmin kieroon kuin naista.

Vierailija
116/132 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei kyllä ole kovin moni mies puhunut muuta kuin pillu mielessä jos suoraan sanon. Ja mä ihmettelen, että ihanko oikeasti syrjäytyminen johtuu pelkästään siitä, ettei ole töitä? Miksei kaikki työttömät syrjäydy? Vai tarkoittaako se, että jos on työtön niin on syrjäytynyt? Mua vähän ärsyttää, että jauhetaan että miehillä on kaikki vaikeampaa. Miksi siitä pitää kilpailla? Tai, enhän mä tiedä kun sen, että uskon mulla olevan ihan yhtä vaikeaa kun syrjäytyneillä miehillä. Tai jopa vaikeampaa. En pysty käydä edes kaupassa. Ja joo, myönnän että olen katkera elämäntilanteestani. Joka on jatkunut monta vuotta ja olen vasta nuori. Tulevaisuus pelottaa.

Vierailija
117/132 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 07:37"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 03:15"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 22:39"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 08:35"]

Miksei peruskoulua voi käydä kunnolla, jotta saisi myös mieleisensä jatko-opintopaikan? Miksei omasta habituksestaan voi huolehtia, jotta saisi tyttöystävän? Miksi pitää istua kaiket illat tietokoneen ääressä, vaikka voisi käydä punttisalilla ja lenkillä? Eikö kannattaisi panostaa ulkonäköön? Niinhän tytötkin tekevät.

[/quote]

Onko sulla käsitystä kuinka rankkaa poikien elämä on? Jos vähemmän suosittu tulee kouluun muotivermeissä, se hakataan. Jos kukkakeppi menee salille, se hakataan. Jos kiusattu ottaa kontaktia tyttöihin, se hakataan - ja tytöt nauraa päälle.

[/quote]Sitten tehdään niitä asioita siitä huolimatta, että kipua syntyy tähän maailmaan suuntaan tai toiseen.

[/quote]

Mutta he jotka eivät kestä sitä, voivat syrjäytyä.

[/quote]

Heikot karsiutuvat ja vahvat selviävät. Näin on aina ollut ja tulee aina olemaan.

Vierailija
118/132 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyelämän vaatimukset. Koulutusvaatimukset, että saisi töitä, työelämän vaatimukset, jotka liian massiivisia johtuen työpaikkojen puutteesta, ulkonäkövaatimukset, joita luo enempi media ja markkinointikoneisto kuin kummankaan sukupuolen ihmiset.  Lisäksi on helppoa saada pikahelpotusta epävarmuuteen eli päihteet jotka nykymaailmassa kaikkien saatavilla. 

Tosin väitän, että naisilla ei ole yhtään helpompaa. Mies vaan on useimmin joko tai tyyppiä, eikä miehiset aivot ole niin sopeutuvaiset muutoksiin kuin naisilla. 

Pidän useita naisia tyhminä tai itsekeskeisinä, ja niin usein ulkoisesti ovatkin kun vetävät roolia tai ovat vastoinkäymisten johdosta kovettaneet itsensä, mutta se ero naisissa on miehiin, että nainen etsii paremmin vaihtoehtoja ja mahdollisuuksia ja nainen luovuttaa harvemmin kuin miehet. M32

Vierailija
119/132 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 10:38"]

Monet näistä syrjäytyneistä nuorista miehistä on korvien välistä luusereita; välttelevät eivätkä kestä kipua ja epämukavuutta, jota kehittyminen edellyttää.

[/quote]

Mikäs se oikea termi olikaan. Curling-kasvatus?

Lasten tieltä siivotaan kaikki ongelmat että lapsosilla olis helppoa ja kivaa ja tie menestykseen.

Vierailija
120/132 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 09:53"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 07:37"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 03:15"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 22:39"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 08:35"]

[/quote]

Onko sulla käsitystä kuinka rankkaa poikien elämä on? Jos vähemmän suosittu tulee kouluun muotivermeissä, se hakataan. Jos kukkakeppi menee salille, se hakataan. Jos kiusattu ottaa kontaktia tyttöihin, se hakataan - ja tytöt nauraa päälle.

[/quote]Sitten tehdään niitä asioita siitä huolimatta, että kipua syntyy tähän maailmaan suuntaan tai toiseen.

[/quote]

Mutta he jotka eivät kestä sitä, voivat syrjäytyä.

[/quote]

Heikot karsiutuvat ja vahvat selviävät. Näin on aina ollut ja tulee aina olemaan.
[/quote]
Niin ja itse olisit syrjäytyneenä mennyt naruun riippumaan aikaisemmin kuin moni muu. Koska olet heikko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä