miten joku oikeasti pystyy käyttämään todella tiukkoja farkkuja?!
En tosiaan ole lihava, 55kg ja 174cm, mutta todella leveä lantio ja perse. Ahdistaa pitää tiukkoja farkkuja, kun jostain vähänkin puristaa. Istumaan menokin on hankalampaa. Olen siis luovuttanut. Ihmettelen vaan kun edelleen näkee jokun päällä aivan älyttömän tiukat farkut, miten se pystyy edes istumaan vaikka autoon?! Tai tekemään muutakaan?! Olenko ainut niin mukavuudenhaluinen, että käytän isompia farkkuja (nekin kuitenkin melkeen ihonmyötäiset :D) kysyn siis vaan ihan mielenkiinnosta että miten joku pystyy?!?!? (Tulipas sekava kirjoitus)
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 09:55"]
En tosiaan ole lihava, 55kg ja 174cm, mutta todella leveä lantio ja perse. Ahdistaa pitää tiukkoja farkkuja, kun jostain vähänkin puristaa. Istumaan menokin on hankalampaa. Olen siis luovuttanut. Ihmettelen vaan kun edelleen näkee jokun päällä aivan älyttömän tiukat farkut, miten se pystyy edes istumaan vaikka autoon?! Tai tekemään muutakaan?! Olenko ainut niin mukavuudenhaluinen, että käytän isompia farkkuja (nekin kuitenkin melkeen ihonmyötäiset :D) kysyn siis vaan ihan mielenkiinnosta että miten joku pystyy?!?!? (Tulipas sekava kirjoitus)
[/quote]
Oletko minkä ikäinen? Sinkku?
Käytän tiukkoja farkkuja, joissa stretchiä ja korkea vyötärö. Ei tunnu missään. Esim. Dr Denimit ovat kuin toinen iho.
Hyvät farkut ovat kuin toinen iho. Jotkut farkut on todella ikävät päällä ja kiristää joka suunnasta, kun taas hyvät farkut ei kinnaa mistään, vaikka olisivat ihonmyötäiset.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 09:57"]Käytän tiukkoja farkkuja, joissa stretchiä ja korkea vyötärö. Ei tunnu missään. Esim. Dr Denimit ovat kuin toinen iho.
[/quote]
joo kyllä mäkin sellasia pystyn käyttää, mut kyllä huomaan että jotkut käyttää sellasii venymättömiä jäätävän kireitä. Ja liian pieniä muutenkin. Ite oon muuten cubuksesta löytäny täydelliset.
Samoilla linjoilla edellisten kanssa. Eihän ne ole hyvät farkut/housut jotka puristaa ja joissa on tukala olla. Olen itse löytänyt (pitkän etsinnän jälkeen) itselleni hyvät farkut Vero Modasta. Ovat tiukat, mutta eivät kireät ja kuin toinen iho.
Mä tykkään tiukoista farkuista. Ainoa ongelma on täysin tunnoton ja löysä vatsanahka. Kun löydän tarpeeksi tiukat farkut, vyötärö porautuu vatsan sisälle istuessa. Eikä auta, vaikka laihtuisin, housut pienenee ja vatsakin pienenee, mutta silti ne ovat vatsan sisällä.
Inhoan löysiä housuja. Tulee paljon kylmempikin talvella, jos housut lepattaa välillä ihoon kiinni.
Vaimoni oli ostanut farkut, jotka olivat hänen mielestään liian tiukat, menivät kyllä jalkaan, muttei tuntunut hyvälle. Hän keksi antaa ne minulle (olen mie) pidettäväksi että venyisivät. Tungin jalkaani, oli niin kiihottava, että kohta tuli satsi. Sain vihdoin napin ja vetoketjun kiinni. Tuntui kuitenkin hyvältä, vaikka kiristi. Innostuin pitämään ne jalassa viikon, välillä parin vaimoni kanssa housut jalassa. Kyllä ne venyivät, kun tein kaikenlaisia pihatöitä ne jalassa ja hikoilin niissä. Harmitti, kun vaimoni halusi ne takaisin. Hän totesi, että nyt ne olivat sopivat hänelle. Palkkioksi Hän antoi minulle vanhat tosi tiukat farkut. Ne ovat minulla päivittäisessä kotikäytössä. Olen myös saanut yhdet nahkasaappaat venytettäväksi, varpaat ovat kippurassa, mutta kehottaa.
Voisin ruveta naisten vaatteiden sisäänajaksi.7v3
Tämä tarina on tosi! Nykyään käytän vaimoni vanhoja farkkuja, ovat aika sopivat, lahkeet ovat hiukan lyhyet.
Minulla on vyötärön ympärys 57cm ja lantio 90cm, enkä näe mitään ongelmaa kireissä farkuissa :D Käveleminen onnistuu, istuminen onnistuu, portaat onnistuu jne. Ei ole edes vaikeaa. Ja minulla on niin kireär farkut, että pitää pidätellä henkeä, kun ottaa ne pois, tai laittaa päälle :D