Piditkö oikeasti 50 shades of Greystä?
Olen lukemassa sitä tällä hetkellä (jälkijunassa joo, tulevan elokuvan vuoksi kiinnostuin), ja on kyllä hirveintä kuraa mitä olen aikoihin lukenut.
Pitääkö joku siitä todella?
Kommentit (50)
En. Hyvä että sain huutonaurultani luetuksi.
En ole lukenut. Kiihottaako se oikeasti muita kuin S/M-tyyppejä?
En ole vielä lukenut, suunnitelmissa oli. Sain kaverilta sille huippusuositukset, nyt vähän epäilyttää...
Ahaa, eikä hirveää parannusta ole odotettavissa? Huokaus, jääköhän tää kesken...
ap
Tykkäsin, leffaa tuskin katson, pääosien esittäjät ihan onnettomat
Alku oli ihan lupaava, mutta lässähti sitten ja pahasti. Kolmas kirja oli jo ihan tosi paska. Kirjailija ei selvästikään ole osannut lopettaa ajoissa ja jauhaa liikaa liian samanlaista juttua.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:35"]
En. Hyvä että sain huutonaurultani luetuksi.
[/quote]
Eli periaatteessa ihan hyvää komediakirjoittamista :D Harmi vaan, että taitaapi olla tahatonta. Nimim. sama kokemus ja kirja jäi kesken.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:39"]
[/quote]
Mikä siinä oli sinusta hyvää?
Typerin ja huonoiten kirjoitettu kirja pitkään aikaan. Aiheutti lähinnä myötähäpeää kirjailijaa kohtaan. Paljon melua tyhjästä.
Mä tykkäsin kaikista kolmesta. Samoin siskoni
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:39"]
[/quote]
Mikä siinä oli sinusta hyvää?
[/quote]
No oli erilainen mitä aiemmin olen lukenut, siltä pohjalta ihan ok lukukokemus.
No, kirjallisilta anneiltaanhan tuo on ihan onneton. Ehkäpä se seksi sitten kiinnostaa ja viehättää.
Kukapa meistä ei ekalla kerralla saanut orgasmia pelkällä rintojen hyväilyllä -,-
Kyllä tykkäsin. Mutta minä luen muutenkin mm. Nora Robertsia ja muuta hömppää. En jaksa lukea mitään "hienoa" kirjallisuutta.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:43"]
[/quote]
Tykkäsittekö erityisesti siitä kohdasta missä se christian ruoskii seksin aikan anastasian raskausvatsaa, se vauva potkaisee, ja christian toteaa, että the baby already likes sex?
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:36"]
En ole lukenut. Kiihottaako se oikeasti muita kuin S/M-tyyppejä?
[/quote]
no s/m-tyyppejä se ei ainakaan kiihota. Tai mua ei ainakaan kiihottanut. Eikä siitä taide-elämykseksikään ollut.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:45"]
Kyllä tykkäsin. Mutta minä luen muutenkin mm. Nora Robertsia ja muuta hömppää. En jaksa lukea mitään "hienoa" kirjallisuutta.
[/quote]
Nora roberts on aikamoista korkeakirjallisuutta verrattuna fifty shades pökäleeseen...
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:43"]
[/quote]
Tykkäsittekö erityisesti siitä kohdasta missä se christian ruoskii seksin aikan anastasian raskausvatsaa, se vauva potkaisee, ja christian toteaa, että the baby already likes sex?
[/quote]
Pitäisikö siitä erityisesti tykätä? Luin juuri Keplerin Nukkumatin enkä pidä myöskään lasten sieppaamisesta.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:43"]
[/quote]
[/quote]
Hyi helvetti! En ole lukenut, enkä todellakaan aio edes enää harkita!
Jos ei tykkää Twilightistä niin ei kannata avata koko kirjaa. On seksillä kuorutettu kopio twiligheista. Ilman vampyyrejä toki.
Mutta kyllä itse pidin.
En tykänny. Kuraa, kuten sanoit. Ja pitkäveteistä. Muutaman kerran ne seksikohtaukset vähän kiihotti mut sit siihen turtu.