Muita joilla mies päättää yksin seksistä?
10 vuotta meni niin ilman että kovasti edes mietin asiaa, koin ettei mulla jotenkin ollut edes oikeutta ottaa aktiivisempaa roolia. Kaikki miehen ehdotukset olivat ok. Nyt kun vihdoin haluaisin myös vaikuttaa siihen, miten, missä ja milloin, mies tuntuu olevan sitä vastaan, tai ei ainakaan suhtaudu siihen kuten haluaisin. Mikä neuvoksi?
Kommentit (35)
Meillä mies on yli 10 v vanhempi, eikä kuulemma tarvi seksiä niin paljon ja hänellä on sellainen lääkitys, ettei yleensä tee mielikään ja on turhan tarkka siisteydestään hänen mielestä seksi sotkee liikaa. Mun mieletä sitä sais olla vaikka joka päivä, mut ihn tyytyväinen oon nykytilanteeseenkin paitsi joskus silloin kun menee yli viikko ilman, nyt mun raskauden aikaan se on vähentynyt ihan kai ymmärrettävistä syistä mutta se lääkityskin kyllä aloitettiin samoihin aikoihin, kun tein plussatestin ja se estää häneltä orgasmin joten ei se oo ihme, et ei tee niin paljon mieli. Eli meillä mies oikeastaan määrää seksin ajankohdan, koska mä haluan useammin mä haluaisin myös kokeilla uusia asentoja ja paikkoja, mut mies haluaa aina saman.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:44"]
Meillä mies on yli 10 v vanhempi, eikä kuulemma tarvi seksiä niin paljon ja hänellä on sellainen lääkitys, ettei yleensä tee mielikään ja on turhan tarkka siisteydestään hänen mielestä seksi sotkee liikaa. Mun mieletä sitä sais olla vaikka joka päivä, mut ihn tyytyväinen oon nykytilanteeseenkin paitsi joskus silloin kun menee yli viikko ilman, nyt mun raskauden aikaan se on vähentynyt ihan kai ymmärrettävistä syistä mutta se lääkityskin kyllä aloitettiin samoihin aikoihin, kun tein plussatestin ja se estää häneltä orgasmin joten ei se oo ihme, et ei tee niin paljon mieli. Eli meillä mies oikeastaan määrää seksin ajankohdan, koska mä haluan useammin mä haluaisin myös kokeilla uusia asentoja ja paikkoja, mut mies haluaa aina saman.
[/quote]
Miten voit olla tyytyväinen? Uskotko olevasi vielä parin vuoden päästä?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:44"]
[/quote]
Miten voit olla tyytyväinen? Uskotko olevasi vielä parin vuoden päästä?
[/quote]
pari vuotta tässä nyt ollaan oltu, oon mä miettinyt tota sen lääkitystä ja, että jaksanko tätä tilannetta pitemmänpäälle, mut ei se mua ehkä niin paljon loppupeleissä vitutakkaan kun on meillä kuitenkit todella paljon hellyyttä minkä koen hyvin tärkeäksi.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 16:39"]
Piristävän tasa-arvoinen poikkeus. 99,99 %:ssa parisuhteista seksistä eli seksittömyydestä päättää nainen.
[/quote]
Todista.
Linkkiä asialliseen ja luotettavan todenperäiseen tutkimukseen jossa tämä "faktasi" esitetään, kiitos!
[/quote]
Olet ilmeisesti miehesi elätettävänä?
Kuulostaa niin klassiselta tapaukselta..
[/quote]
Sitä saa mitä tilaa!
Tietänet mihinkä viittaan ;)
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:54"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:44"] Meillä mies on yli 10 v vanhempi, eikä kuulemma tarvi seksiä niin paljon ja hänellä on sellainen lääkitys, ettei yleensä tee mielikään ja on turhan tarkka siisteydestään hänen mielestä seksi sotkee liikaa. Mun mieletä sitä sais olla vaikka joka päivä, mut ihn tyytyväinen oon nykytilanteeseenkin paitsi joskus silloin kun menee yli viikko ilman, nyt mun raskauden aikaan se on vähentynyt ihan kai ymmärrettävistä syistä mutta se lääkityskin kyllä aloitettiin samoihin aikoihin, kun tein plussatestin ja se estää häneltä orgasmin joten ei se oo ihme, et ei tee niin paljon mieli. Eli meillä mies oikeastaan määrää seksin ajankohdan, koska mä haluan useammin mä haluaisin myös kokeilla uusia asentoja ja paikkoja, mut mies haluaa aina saman. [/quote] Miten voit olla tyytyväinen? Uskotko olevasi vielä parin vuoden päästä? [/quote] pari vuotta tässä nyt ollaan oltu, oon mä miettinyt tota sen lääkitystä ja, että jaksanko tätä tilannetta pitemmänpäälle, mut ei se mua ehkä niin paljon loppupeleissä vitutakkaan kun on meillä kuitenkit todella paljon hellyyttä minkä koen hyvin tärkeäksi.
[/quote]
Suuri ikäero, raskaana 2 vuoden seurustelun jälkeen(kö?).
Ilmeisesti miehesi on varakas ja sinä hänen helmoissaan?
Niin nähty nää tapaukset.
Ja sitten vielä ihmettelet miksi miehesi, lääkityksensä lisäksi, on haluton ja papparoitumassa.
Niin makaa kuin petaa.
Meilläkin mies määräsi mitä , missä, milloin. Jos joskus uskalsin ehdottaa, mies ei suostunut ja jopa huuteli "neekereitä" apuun ja juoksenteli karkuun.Yleensä oli itse aina minun kimpussa, ja aina piti suostua, mutta joskus harvoin kun minä tein aloitteen ei koskaan käynyt.
Vaihtamallahan tuosta pääset, käyttää seksiä valta-aseena, ei ihan terveen parisuhteen toimintaa, kyllä toisenkin mielipiteet tulisi huomioda eikä ajatella vain itseään. Valitettavasti monet miehet on just tommosia sikoja.
Millainen sun mies on muuten, onko muilla elämänalueilla itsekäs vai kuunteleeko ja kunnioittaako sua? Vaikea saada muuttumaan jos sen mentaliteetti on se, että haluaa vaan ovimaton jota käskeä. Jos taas muuten ottaa sut huomioon, niin ajan kanssa varmaan kuunteleekin sua.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 16:23"]Meillä mies päätti jo 12 vuotta sitten, että meillä ei ole seksiä. Eikä ole ollut .
[/quote]
Kulissiliitto?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:10"]Millainen sun mies on muuten, onko muilla elämänalueilla itsekäs vai kuunteleeko ja kunnioittaako sua? Vaikea saada muuttumaan jos sen mentaliteetti on se, että haluaa vaan ovimaton jota käskeä. Jos taas muuten ottaa sut huomioon, niin ajan kanssa varmaan kuunteleekin sua.
[/quote]No muo eksä oli just tommonen ja siksipä heitin kankaalle, ei tod.muuttunu ku huonompaan suuntaan ja sai aika hyvin romutettua mun itsetuntoa tolla seksi jutulla, lopulta sekin loppui kokonaan, mies haki sitä juoppottelureissuillaan muualta.
Kyllä mies on seksissäkin koittanut huomioida, mutta se tuntuu selvästi laskevan miehen haluja. Siksi tämä onkin kinkkinen asia, kun kyllä mieskin on sitä mieltä, että taas - arvoista pitäisi olla, mutta käytännössä se ei vain luonnistu. Ap
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:08"]
Vaihtamallahan tuosta pääset, käyttää seksiä valta-aseena, ei ihan terveen parisuhteen toimintaa, kyllä toisenkin mielipiteet tulisi huomioda eikä ajatella vain itseään. Valitettavasti monet miehet on just tommosia sikoja.
[/quote]
Ei kenenkään pidä suostua sängyssä asioihin joista ei nauti. Se, että nainen kärsii siitä ei muuta sitä faktaa.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:17"]
Kyllä mies on seksissäkin koittanut huomioida, mutta se tuntuu selvästi laskevan miehen haluja. Siksi tämä onkin kinkkinen asia, kun kyllä mieskin on sitä mieltä, että taas - arvoista pitäisi olla, mutta käytännössä se ei vain luonnistu. Ap
[/quote]
Tasa-arvoajattelua ei pitäisi seksiin soveltaa. Jokainen harrastaa seksiä silloin kuin haluaa ja siten kuin haluaa. Jos ei halut kohtaa, niin yhdessä ei ole pakko olla.
Mullakin oli tuollainen. Nykyisin ex. Arvatkaa miksi?
Siksi että sama päättämisperiaate päti aivan kaikkeen.
Mies väitti että minunkin pitäisi tehdä aloitteita ja hän kyllä suostuu, mutta tosiasiassa näin ei ollut. Vain hänen haluamallaan hetkellä, paikassa ja tavalla kävi. Minua kyllä moitti kaikesta enkä saanut edes syödä silloin tai sitä mitä olisin halunnut, vaan sitä säesti kamala valitus siitä, miten illalla klo 18 jälkeen ei saa syödä jne. Meillä oli välillä kehityskeskusteluja, jotka hän kävi aiheesta miten minua voisi kohentaa paremmaksi.
Ei ole yhtään ikävä sitä herraa. Onneksi tajusin jättää sen.
No ei meillä tuollaista ole. Ehkä kyse on siitä, että totuttu kaava on vaikea muuttaa. Ja pelkään miehen kokevan riittämättömyyttä, kun alan ohjeistaa. Kun tähän asti kaikki on ohjeistamatta käynyt. Mutta olisiko kellään niitä asiallisia neuvoja? Ap
Up