Normaalipainossa laihduttajat?
Mitä ootte tänään syöneet?
itse
-rahka, marjoilla ja mehukeitolla
-rhaka mehukeitolla
-tonnikalasalaattia
-ehkä 30g sipsejä, syön vielä kana-tortillan illalla.
paino 69kg ja 170cm pitkä. Tavoite on 58kg painaa joskus kesällä.
Kommentit (53)
Tänään on herkkupäivä, jolloin en syömisiäni mieti, arki mennään salaateilla ja rahkalla jne:
- aamulla vain 2 kuppia kahvia kermamaidolla ja hieman myöhemmin banaani ennen aamupäivän lenkkiä (1,5 h kävelyä koiran kanssa)
- Profeel rahka ja 1 korppusiivu juustolla
- päivälliseksi koetin syödä 2 kaalikäärylettä puolukan ja raasteen kera, mutta kääryleet oli niin saakelin pahoja että söin ehkä vain 1/3 annoksesta, raasteet toki meni
- kahvin kanssa 1 pieni vähärasvainen pulla
- vaniljajäätelöä
N41, 165 cm nyt 63 kg, tavoite 58-59 kg kesällä (rankkaa urheilua 2-4 krt/vko noin 1 h kerrallaan, joka päivä kävelylenkkiä)
Aamulla 2 dl vaniljarahkaa
Lounaaksi parsakaalia, porkkanaraastetta, broilerinfilepihvi, vähän paprikaa, raejuustoa ja fetaa
Päivällä hölkkäsin 5 km ja söin pari palaa suklaata.
Päivälliseksi pienen annoksen makaronia ja jauhelihaa, raejuustoa
Iltapalaksi 2 ruisleipää kinkulla ja cheddarilka, tomaatti
Ja nro 45 mitat 160/60, pari kiloa pitäis pudottaa
Aamulla mysli ja jugurtti (soija) sekä ruisleipää, päällä avokadoa
Lounaaksi riisiä ja papu-tomaattikastiketta
Jälkkäriksi pari lakua :)
Päivällinen jäi välistä kun oli työkiireitä, iltapalaksi sitten salattia ja vähän kaurajätskiä, kun on sentään lauantai...
Laihdutan enimmäkseen liikunnalla, en vähällä syönnillä.
Viimeiset kilot on aina tiukimmassa. Ruuat on kohdillaan, pitää varmaan lisätä liikuntaa?
Aamulla kaurapuuroa, marjoja ja lasi soijamaitoa.
Aamupäivällä mantelimaidosta, pakastemarjoista ja riisiproteiinijauhoista pieni smoothie.
Lounaaksi pasta-papusalaattia, avokado, tomaatti ja omena.
Päivälliseksi juureswokkia.
Iltapalksi ruisleipä tofulla ja teetä.
aamupalaksi kaks paistettua munaa
toiseksi aamupalaksi smoothie jossa mansikoita, puolikas banaani, salaattia ja mantelimaitoa
lounaaksi salaattia, vihanneksia ja pieni klöntti kanakiusausta
päivälliseksi tortilla jonka välissä jauhelijaa, avokadoa ja kurkkua
iltapalaksi menikin sitten sipsiä... fuck! (no huomenna lenkille)
pituus 175cm ja paino 75Kg. Tavoitepaino 65....
Mä oon 168cm ja painan nyt 64. Haaveilen painavani 56, joten hommia on edessä. Ikää 38. Syön myös paljon rahkaa. Välillä myös rasvatonta maustamatonta jogurttia... Tsemppiä kaikille painon pudotuksen kanssa :)
En koskaan syö aamupalaa. Vapaapäivinä, kuten tänään, en useinkaan syö edes lounasta, keho ei vain kaipaa ravintoa vielä aamupäivän puolella. Puoli kahden maissa söin lautasellisen kasvissosekeittoa, pari palaa leipää + päällysteet. Välipalaksi kaksi mandariinia. Päivälliseksi kanaa, uunijuureksia, salaattia. Iltapalaksi rahkaa mansikkahillon kanssa. Illalla pari lasillista punaviiniä, muuten päivän mittaan tosi paljon kahvia ja hieman vettä.
Ei liene kovin terveellistä, mutta näillä mennään. Ja tällä pysyy muuten hengissä, olen ihan aikuinen ihminen, ja aina syönyt näin. Nyt vain jättänyt turhat makeat pois, koska vatsa ei niistä niin välitä ja koska paino pyrkii vanhemmiten kohoamaan ylemmäs kuin mikä tuntuu hyvältä.
Koskaan en siis ole ollut ylipainoinen, en edes normaalipainon puolivälin yläpuolella. Laiheliinikaan en ole, mutta koska olen hentorakenteinen, alan nopeasti näyttää pullukalta.
Mutta siis näinkin voi pysyä hengissä ja vielä ihan terveenä ja energisenä. Terkkuja vaan niille aamupalanatseille, jotka väittävät, että aamupalaton elämä koituu - ellei nyt suorastaan kuolemaksi niin ainakin hyvin hankalaksi ja sairaaksi elämäksi. :)
Aamulla leipä meetwurstilla ja banaani.
Päivällä lihaperunalaatikkoa pakasterasiallinen ja 2 kananmunaa.
Illalla perus salaatti siemenillä ja pähkinöillä.