Minkä väriset: silmät, hiukset, iho sinulla on?
Minun silmien väri vaaleanharmaat, hiuksien väri maantie. Ihoni on hyvin vaalea, enkä oikein rusketu.
Harmaat silmät ovat harvinaiset. Huom: koko maailman väestö huomioon ottaen.
Kommentit (74)
Harmaat silmät, blondi tukka ja vaalea, punoitukseen taipuvainen iho. Hyvin keskivertosuomalainen siis.
Silmät on harmaanvihreät, eli valosta riippuen harmaat tai sellaiset kirkkaan, ja turkoosin vihreät. Tykkään, on jännät. Hiukset ovat vaaleat, nykyään vähän tummanvaaleahkot, lapsena olin blondi, nyt kesäsin vaalenee/kirkastuu auringossa. Iho on niin vaalea, etten ole vielä koskaan löytänyt sopivaa meikkivoidetta. Jos menen kesällä ulos, niin aurinkolasittomien ihmisten tekee pahaa katsoa, koska hohdan niin pahasti. Jos kuljen meikittä minulta kysytään olenko sairas..
Harmaat silmät, vaalea iho ja aito blondi, nyt jo harmaaseen shiftaava, kampaajan mielestä hauskasti raidoitetun näköinen.
Vihreät silmät, vaalean hiekan väriset hiukset (lämpimän sävyiset), keskiverto suomalaista tummempi iho (myös lämpimän sävyinen, ei pala, ei pisamia, ruskettuu hyvin).
Vierailija kirjoitti:
Olen tosi harvalla nähnyt vihreita silmiä. Miesystävälläni on, kuin sammakenvihreät. Onneksi palstallaon paljon vihreäsilmäisiä :) Itselläni on ruskeat silmät, vaaleahkot. Hyvin vaalea iho ja hiukan punertavaan vivahtava ruskea tukka.
Niinkö? Omien havaintojeni mukaan Suomessa taas monilla on vihreät silmät (jotka jossain valossa vivahtavat harmaaseen tai siniseen). Kaunis silmien väri mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Olen tosi harvalla nähnyt vihreita silmiä. Miesystävälläni on, kuin sammakenvihreät. Onneksi palstallaon paljon vihreäsilmäisiä :) Itselläni on ruskeat silmät, vaaleahkot. Hyvin vaalea iho ja hiukan punertavaan vivahtava ruskea tukka.
Minulla ainakaan ei normaalissa huonevalaistuksessa kukaan huomaa silmien vihreyttä. Monesti sitten auringonpaisteessa saa kommenttia, että hetkinen, onko värilliset piilarit.
Silmät haaleanharmaanvihertävät, hiukset keskiruskeat ja iho punertavan vaalea (ei kalpea mutta sellainen epätasaisen punertava, ei kuitenkaan couperosan takia)
Ruskeat hiukset, vaalea iho, pisamia, vihreänruskeat silmät. Eli siis silmät enimmäkseen vihreät, mutta iiriksen ympärillä ruskeaa.
Mulla on kirkkaan turkoosit silmät, hunajanvaalea paksu laineikas ja kiiltävä hiuslaatu sekä erittäin kauniin sävyiseksi kehuttu vaaleahko ihonväri joka ruskettuu kauniin kullanruskeaksi eikä koskaan pala. Ihollani ei ole myöskään yhtään luomea, jota pidetään erikoisena. Monesti kuulee, että näytän photoshopatulta livenäkin ja ihoni tuntuu kauniin sävynsä vuoksi hehkuvan sisältäpäin.
Punertavanruskea tukka (ihan on oma väri), iho ehkä vähän tummempi kuin keskiverosuomalaisella (minua on monesti luultu espanjalaiseksi) en kuitenkaan rusketu helposti vaan palan, silmät sekalaisen ruskean-vihertävät.
Mustat hiukset (oma väri), alabasterin vaalea iho ja kirkkaansiniset silmät. Iho palaa helposti, ei rusketu. Pääasiallisesti pysyn iholtani hyvin vaaleana kesälläkin.
Kuravellin väriset hiukset, joissa punertava sävy - oma, siniharmaat silmät, pisamia, punakka, helposti palava iho. Supisuomalainen siis.
Siniset silmät, vaaleatukka ja hyvin vaalea iho joka ei juurikaan rusketu.
Luonnostaan sellainen blondin ja kuravellin väliltä oleva hiusväri, värjätty tosin pari astetta tummemmaksi ja läpimän sävyiseksi.
Aika tummat mutta kirkkaansiniset silmät.
Vaalea iho, en pala tai rusketu helposti.