Minkä väriset: silmät, hiukset, iho sinulla on?
Minun silmien väri vaaleanharmaat, hiuksien väri maantie. Ihoni on hyvin vaalea, enkä oikein rusketu.
Harmaat silmät ovat harvinaiset. Huom: koko maailman väestö huomioon ottaen.
Kommentit (74)
Silmät ruskeat, hiukset tummat, iho tummanruskea olen Mustafa from Mogadishu
Hiukset vaalean maantienharmaat (en värjää), silmät ruskeat/tumman vihreät ja iho vaalea, mutta rusketun suht helposti kesäisin enkä pala nopeasti.
Vihreä-ruskeet silmät, luonnollinen hiusväri maantieharmaa jota värjään tummanruskeaksi, aika vaalehko iho, joka ruskettuu huonosti :/
Maantienruskeat hiukset, siniset silmät ja suht vaalea iho. Voiko enempää suomalaisempi olla😂
Vihreät silmät ruskean/oranssin vivahteella, keskivaaleat hiukset ja vaalea iho joka ennemmin ruskettuu kuin palaa.
Maantienharmaa tukka, jota sävytän vaaleammaksi ohuilla blondeilla raidoilla ja tummanvihreät silmät.
Vierailija kirjoitti:
Maantienharmaa tukka, jota sävytän vaaleammaksi ohuilla blondeilla raidoilla ja tummanvihreät silmät.
Iho on valkoinen ja herkästi palava.
Tumman vihreänkeltaiset silmät, iho tummahko, ei pala auringossa. Hiukset outo sekoitus punertava-pronssi-ruskea-kulta. En värjää. Hiusten latvat paljon vaaleammat tyveen nähden.
Silmät on ihan vaaleensiniset, mutta tummin reunoin. Hiukset tummanruskeat ja iho on todella vaalea. Kunnon rusketusraidoillakin oon silti tummimmasta kohdasta vaaleampi kun ne jotka ei ole edes ruskettunut.
Tummanruskeat silmät, tummanruskeat hiukset joissa paljon punapigmenttiä... ihoni on todella vaalea. Usein luullaan itäeurooppalaiseksi vaikka olen ihan täysin suomalainen :D
Silmät tummanharmaat vihreillä vivahteilla, hiukset kylmään taittavalla tummalla punaisella sävyllä värjätyt, luonnostaan tummanvaaleat (eivät kuitenkaan maantienharmaat). Ihoni on erittäin vaalea, läpikuultava, enkä rusketu koskaan (palan helposti).
Vierailija kirjoitti:
Silmät tummanharmaat vihreillä vivahteilla, hiukset kylmään taittavalla tummalla punaisella sävyllä värjätyt, luonnostaan tummanvaaleat (eivät kuitenkaan maantienharmaat). Ihoni on erittäin vaalea, läpikuultava, enkä rusketu koskaan (palan helposti).
Ainiin, ihostani kertoo paljon myös se, että minulla on pisamia. Sävy on erittäin epätasainen...
Olen tosi harvalla nähnyt vihreita silmiä. Miesystävälläni on, kuin sammakenvihreät. Onneksi palstallaon paljon vihreäsilmäisiä :) Itselläni on ruskeat silmät, vaaleahkot. Hyvin vaalea iho ja hiukan punertavaan vivahtava ruskea tukka.
Maantienharmaa tukka, ihan tavallisen sävyiset siniset silmät ja hehkeästi vähän punertava, melko vaalea iho. Jippii.
Ruskeat silmät, keskiruskea ohut tukka ja iho todella vaalea, rusketun huonosti.
Mustanruskeat hiukset ja kulmat, silmät tumman sinivihreät, rusketun helposti.
Vihreät silmät, kullanvaaleat hiukset ja vaalea iho
Ruskeat silmät, tumma pitkä tukka ja vaalea iho.
Mikäköhän hiusväriks tämän kuvailisi, tummahko maantien ruskea. Silmät vihreät ja kalpea vaalea jolla ei sääret ei ikinä rusketu että ainaiset kanankoivet:D empä oikeen kumminkaa auringossa käristele kuin aina vahingossa kun ulkoilen, kerran kun puuhastelin ulkona t-paita päällä ja ai että kun jäi ihanat rekka-kuski hihat ja kaiken lisäks oli hanskat kädessä ja nehä jäi vaaleiks että oli näky kyllä. Tulipas avauduttua mutta tuli vaa mieleen ku kaikki mainitsee rusketuksen:D Siitä lähtien lätränny aurinkovoidetta ja vältelly suoraa autingonpaistetta.
Mustanruskeat hiukset, vaaleanharmaat silmät, huonosti ruskettuva, kalpea iho.