Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Almost-poikaystäväni on joskus ajattelematon

Vierailija
31.01.2015 |

Kyllä hän minusta välittää, tiedän sen monesta asiasta, ja mikä on almost-poikaystävä? Henkilö jota ei voi kutsua kylmästi "säädöksi" ja jonka kanssa on puhuttu että hyvin pitkälti jo seurustellaan, mutta ihan vielä se ei ole Virällistäh! :-)

No, ongelma on se että saamme aikaan pieniä kinoja, koska hän on suoraan sanottuna joissain asioissa tosi aivoton ja tumpelo. Esim. vieraanvaraisuus on vähän siinä ja siinä eikä hän näköjään osaa ajatella toisen ihmisen puolesta vaan tarvitsee kauheasti ohjeita tavallisiin käytöstapoihin nähden. Hän antaa vähän liikaa 'vastuuta' vieraalle, joka tulee ekaa kertaa kylään. Ja sitten, kun osoitan, että sellainen käytös ei ole ihan ok, hän lähtee "miksi nyt taas tällaista?" -linjalle. Äh!!!

Minä en todellakaan tahdo haastaa riitaa, haluan vain tavallista kilttiä huomiointia ilman erillistä pyyntöä. Eikä hän ole edes socially awkward eikä mikään sisäänpäin kääntynyt ujo piimä, jolta voisi odottaa tahatonta epäkohteliaisuutta.

Muuten on kyllä oikein ihana ihminen :) Haluaisin vain lopettaa pienet kinastelut ennen kuin ne paisuvat ja kaikki menee pieleen!

Kommentit (128)

Vierailija
1/128 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 11:35"]Ap kyllä ilmeisesti tarjoaa heti sisään päästyään kun heti ollaan hypätty sänkyyn ja sen takia raukka luulee että seurustellaan... Ap-kulta, minkä ikäinen oikein olet? :D
[/quote]
Mä olen 15v ja poikkis 16v et melkein aikuisia ollaan. ap
[/quote]
Oliko tää joku feikkiap? :D koska tuo lauseen loppuosa hämmentää

Vierailija
2/128 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se on ruokkinu sut? Kauaa ei kannata paastota.

Kerro sillle, että toivoisit sen almoustin ottavan sutkin huoioon, vois auttaa enemmännkuin kinastelu.

Ootko selvinny kotimatkasta ihan yksin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/128 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 15:41"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 11:35"]Ap kyllä ilmeisesti tarjoaa heti sisään päästyään kun heti ollaan hypätty sänkyyn ja sen takia raukka luulee että seurustellaan... Ap-kulta, minkä ikäinen oikein olet? :D [/quote] Mä olen 15v ja poikkis 16v et melkein aikuisia ollaan. ap [/quote] Oliko tää joku feikkiap? :D koska tuo lauseen loppuosa hämmentää

[/quote]

LOL, ja ap puhuu miehestä 16-v:n kohdalla :)

Samoin nuo hehkutetut hyvät ominaisuudet varsinaisia harvinaisuuksia 16-vuotiaalle, mikä löytö:

"Huumorintajuinen, savuton, käyttää alkoholia vain vähän, lapseton, tykkää halailla ja helliä, pussailee, komea"

Vierailija
4/128 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos melkeinpoikkis on 16, tarkoittaako tuolla aimmin mainittu kiihkeys kolmea työntöä ja tyhmää ilmettä?

Vierailija
5/128 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 2+:n Häpigööl-91 vaihtanut kanavaa?

Vierailija
6/128 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:55"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:49"]Ja tästä samasta asiastako olette saaneet aikaiseksi useammankin kinan aikaan? Siinä tapauksessa teillä on perustavanlaatuinen ongelma: Mies ei haluakaan varautua tuloosi (ehkä oikeasti haluaa sinun maksavan itse ruokasi) etkä sinä osaa useankaan kerran jälkeen varautua. [/quote] :D Juttelimme asiasta mutta keskustelu junnasi paikallaan. Olen käynyt hänen luonaan kerran ja hän minun luonani kerran. Itse asiassa olen täällä tälläkin hetkellä. Miksi roikun av:lla? Koska hän ei ole kotona. Ja tulin silti, vaikka tiesin joutuvani tähän tilanteeseen muutamaksi tunniksi.

[/quote]

Mitä mä luen? Olet käynyt herra Almostin luona kerran! Ja silti olette saaneet aikaan kränää ja kinastelua jo enemmänkin. Nalkutitko siis sen vierailun aikana jatkuvasti?

Toinen asia tietysti on, että jos mies on naisesta erittäin kiinnostunut ja haluaa ryhtyä "almostista" ihan oikeaksi poikaystäväksi, hän ei todellakaan odota unelmiensa naista ensivierailulle tumput suorina ja kaapit typötyhjinä. Jos mies on tosissaan, niin olkoon vaikka kuinka "tumpelo ja aivoton", hän varautuu tuommoiseen visiittiin kädet innosta täristen ja jos ei itse osaa kokata, niin hakee sitten valmisruokaa ja laittaa pöydän koreaksi eineksillä ja pöytään vielä ison kukkakimpun.

Tuon sinun "almostisi" käytös olisi ihan pelkältä säädöltäkin törppöä ja moukkamaista.

Vierailija
7/128 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla sama kirjoittaja, joka on täällä viime aikoina huudellut toisenkin miehen perään aiheesta miksi mies, jonka kanssa olit loistavassa seksisuhteessa, mutta ette olleet sitoutuneet millään tavalla, katkaisi yhtäkkiä yhteydenpidon. Ihan samanlaista omistushaluisen takertuvaa sekoilua ainakin. Nytkö sitten piti pikapikaa kehittää uusi laastarisuhde tilalle, ja heti on siinäkin jotakin elämää suurempaa kemiaa?

Jotenkin hämmentävää, että lähdet ilman yhteisiä ennakkovalmisteluita ja ilmeisen puutteisena yötä vasten (ainakin miehen näkökulmasta varmaan vain) sänkykylään, ja et näe miten tämä voisi yhdistyä siihen, että sinua ei kohdella kuin romanttisen suhteen osapuolta.

Vierailija
8/128 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi sun näkökulmastasi olla almost, mutta miehen näkökulmasta sä olet sure thing. Sen takia ei viitsi vaivautua sen kummemmin eikä ajatella mitään tarjoiluja.

Vierailija
9/128 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:30"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:26"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:23"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:18"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:17"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:14"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:11"] Lopeta ongelman tekeminen asioista jotka ei sinulle kuulu. Hän saa kotonaan ottaa vieraita vastaan kuten haluaa. Minusta on ihan hyvä piirre ettei ajatella toisten ihmisten puolesta. Et voi muuttaa häntä, mutta voit muuttaa oikeasti oman asenteesi ja anna miehen olla sellainen kun on. Harvoin mies haluaakaan hössöttää. [/quote] Ap taisi tarkoittaa "vierailla" itseään. Ei saa toivomaansa kohtelua Mr. Almostin residenssissä. [/quote] Ei hän ole mikään käytöstavaton juntti, ei todellakaan. Joissain pienissä asioissa hän on vain tumpelo ja minun täytyy "vaatia" tavallisia kohteliaita tapoja, joiden täytyisi olla ihan päivänselviä kaikille aikuisille ihmisille. Mutta edelleen ihanin tuntemani ihminen hän on :)

[/quote]

Anna nyt niitä konkreettisia esimerkkejä. Mitä hän tekee, mitä ei? Mitä itse odotat hänen tekevän?
[/quote]

Jos hän eksyy tänne (tietää minun käyvän av:lla) niin hän tunnistaa itsensä. Mutta menköön. Eli tulen ekaa kertaa hänen luokseen toiselle paikkakunnalle, olen itse maksanut matkan ja tullut koko matkan yksin. Ja sitten perillä minua ei odotakaan syötävää, koska "emmä ehtiny kauppaan, kun oli niitä hommia X ja Y", "et sä sanonut että tarviit ruokaa" ja "ei nyt voi mitään. Mennään myöhemmin kauppaan."

Ei tuo nyt ole mielestäni kovin kohteliaasti reagoitu.
[/quote]
Ai tulit aivan itse ja aivan yksin! Kuinka oikein selvisit? Ei kukaan ollut syöttämässäkään.
[/quote]

Olisin voinut sanoa, että en laita vähiä rahojani matkaan enkä tule yksin pitkää matkaa miehen luokse yömyöhään.
[/quote]

Mutta et kuitenkaan sanonut? Maksoit matkan ja mebit miehen luokse ihan itse. Yömyöhään? Mistä kuvittelet ihmisten hankkavan ruokaa yöllä?

Ps. Eikös nainen kutsuta yöllä kylään vaan yhdestä syystä? Ne on muita naisia ne jotka saa kutsun päivällä.

Vierailija
10/128 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:39"]Teille ketkä haluatte uskotella, että minä luulen liikoja suhteelta, tiedoksi että Almost on aloittanut kutsumaan minua kullaksi ennen kuin minä häntä.
[/quote]

HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA!!!! Ei voi lopettaa nauramista. Voi hellanlettas.

Vierailija
11/128 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olisin voinut sanoa että en laita vähiä rahojani matkaan enkä tule yksin pitkää matkaa miehen luoksen yömyöhään."

Mitä ihmettä? Jos mies on niin ihana kuin kuvailet, miksi tuommoisessa tilanteessa rupeat rahojasi laskemaan? Ei kai siinä ole rahalla mitään roolia, kunhan vaan pääsee näkemään sen ihanuuden? Sitä paitsi te asutte eri paikkakunnilla, joten pakkohan sun on jatkossakin reissata, jos tää on tulevaisuudessa ihan poikaystävä eikä pelkästään almost.

Ja mitä toi tarkoittaa, että "en tule yksin"? Jossain seurueessako sä normaalisti menet miehiä treffaamaan? Vai missä Harlemissa se mies oikein asustaa ettei sinne uskalla yksikseen kulkea?

Vierailija
12/128 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mungiksella on taas vaikeeta :) Ainiin, mutta se olikin POIKAYSTÄVÄ hänellä! Sori erehdyin henkilöstä :) On vaan kirjoitustapa niin kovin samanlainen :)

Vierailija
13/128 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:30"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:26"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:23"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:18"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:17"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:14"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:11"] Lopeta ongelman tekeminen asioista jotka ei sinulle kuulu. Hän saa kotonaan ottaa vieraita vastaan kuten haluaa. Minusta on ihan hyvä piirre ettei ajatella toisten ihmisten puolesta. Et voi muuttaa häntä, mutta voit muuttaa oikeasti oman asenteesi ja anna miehen olla sellainen kun on. Harvoin mies haluaakaan hössöttää. [/quote] Ap taisi tarkoittaa "vierailla" itseään. Ei saa toivomaansa kohtelua Mr. Almostin residenssissä. [/quote] Ei hän ole mikään käytöstavaton juntti, ei todellakaan. Joissain pienissä asioissa hän on vain tumpelo ja minun täytyy "vaatia" tavallisia kohteliaita tapoja, joiden täytyisi olla ihan päivänselviä kaikille aikuisille ihmisille. Mutta edelleen ihanin tuntemani ihminen hän on :)

[/quote]

Anna nyt niitä konkreettisia esimerkkejä. Mitä hän tekee, mitä ei? Mitä itse odotat hänen tekevän?
[/quote]

Jos hän eksyy tänne (tietää minun käyvän av:lla) niin hän tunnistaa itsensä. Mutta menköön. Eli tulen ekaa kertaa hänen luokseen toiselle paikkakunnalle, olen itse maksanut matkan ja tullut koko matkan yksin. Ja sitten perillä minua ei odotakaan syötävää, koska "emmä ehtiny kauppaan, kun oli niitä hommia X ja Y", "et sä sanonut että tarviit ruokaa" ja "ei nyt voi mitään. Mennään myöhemmin kauppaan."

Ei tuo nyt ole mielestäni kovin kohteliaasti reagoitu.
[/quote]
Ai tulit aivan itse ja aivan yksin! Kuinka oikein selvisit? Ei kukaan ollut syöttämässäkään.
[/quote]

Olisin voinut sanoa, että en laita vähiä rahojani matkaan enkä tule yksin pitkää matkaa miehen luokse yömyöhään.
[/quote]

Mutta et kuitenkaan sanonut? Maksoit matkan ja mebit miehen luokse ihan itse. Yömyöhään? Mistä kuvittelet ihmisten hankkavan ruokaa yöllä?

Ps. Eikös nainen kutsuta yöllä kylään vaan yhdestä syystä? Ne on muita naisia ne jotka saa kutsun päivällä.
[/quote]
Eihän ap sanonut, että ruokaa pitäisi hankkia yöllä, vaan ajoissa. Luitkohan sä nyt sitä tekstiä kunnolla tai kommentteja ylipäätään?
Kyllä munki mielestä on hyvä olla vieraanvarainen niin, että hankkii PÄIVÄLLÄ jotain syötävää vieraalla kun hän saapuu eri kaupungista mun luo. Jestas :D

Vierailija
14/128 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Almost-poikaystävä" ei nyt selvästi miellä itseään yhtään minkäänlaiseksi poikaystäväksi, almost tai ilman...

Vierailija
15/128 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm miten tämä "almost" poikaystäväsi sitten sanoi,että mennään kohta kauppaan,niin kuin alussa kirjoitit, jos ne kaupat oli nyt kuitenkin kiinni?

Vierailija
16/128 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:18"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:17"]Miksi siis oikeastaan ap teit tämän aloituksen? [/quote] Mieti sitä.

[/quote]

olet niin apina ettet edes tajua miksei kukaan saa selvää sun HELVETIN sekavasta tekstistä 

Vierailija
17/128 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 11:35"]Ap kyllä ilmeisesti tarjoaa heti sisään päästyään kun heti ollaan hypätty sänkyyn ja sen takia raukka luulee että seurustellaan... Ap-kulta, minkä ikäinen oikein olet? :D
[/quote]
Mä olen 15v ja poikkis 16v et melkein aikuisia ollaan. ap

Vierailija
18/128 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat matkalta viestin: Mites syömiset, oletko sinä laittanut jotain, käynkö matkalla kaupassa vai mennäänkö ulos syömään? Näin mä toimin jos olen menossa minne tahansa kylään ettei tarvii arvuutella. On kyseessä kaveri, mies, mutsi tai kuka hyvänsä. Problem solved.

Vierailija
19/128 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulit koko matkan ihan yksin? Oletko joku teini vai mitä ihmettä? Etkö ole ennen matkustanut yksin?

Vierailija
20/128 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:27"]Se oli sitten tässä. Ei tarvi enää tulla tännepäin.pysy poissa. T. Almost single
[/quote]

Voi ei! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi