Kuinka paljon teillä oli säästössä rahaa 18-vuotiaana?
Kommentit (42)
Kun täytin 18, ei säästössä ollut juuri mitään; maksoin itse ajokorttini ja muutin pois kotoa. Nyt 23-vuotiaana säästössä vuoden asuntolainat eli ei vieläkään juuri mitään, pieni paikkakunta ja pieni asuntolaina.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 01:31"]14000 t: bloggaaja
[/quote]
Kuka bloggaaja?
-3000€ opintolainaa :( muutin omilleni kun olin 16v ja aina elänyt kädestä suuhun, nyt 20v ja -6200€......
26€ on tällä hetkellä ja olen 19v. Siellä on ollut rahaa 0-10 000€ tulee aina käytettyä ja laitettua takaisin. Mihin aina tarviikin. Elän kyllä "luksus opiskelijaelämää" joten ei sitä kamalasti kerry.
Reilu kymppitonni oli tilillä kun lähdin kotoolta maailmalle. Auttoi kivasti alkuun ja elämään opiskeluajan loppupuolen. Oman lapseni opetan myös säästämään kaikista summista osan omalle säästötililleen johon saa käyttöoikeuden 18v synttäreinään. Lisäksi talletan jo nyt lapsen ollessa taapero joka kuukausi joitakin kymppejä tai satasen hänelle valmiiksi, riippuen vähän tuloista ja menoista.
Nolla euroa (tai markkaa tuohon aikaan).
Jotain 1500, jotka hupenivat ajokorttiin.
Intistä kun pääsin, niin kotiuttamis rahat.
n. 30 000 mk. Ei tietysti ollut omista palkoista säästettyä.
Nolla markkaa. Nyt 43-vuotiaana säästössä on yhtä paljon!
Vähän reilu 5000€ vanhempien säästämänä, itse olin säästänyt noin 1000€. Nyt 25v ja pa :D
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 01:43"]25 000e kävin koulun oppisopimuksella.
[/quote]
Miksi alapeukutettu. tuo on ihan mahdollista.