Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä ei soita

Vierailija
30.01.2015 |

Eli siis.. poikaystäväni on armeijassa nyt ja on välillä monta viikkoakin kiinni niin ettei nähdä. Itseäni harmittaa kovasti erossa olo ja ikävä on kova. Varsinkin kun ei tässä hirveästi olla yhteyksissä... Alku aikoina huomautin aina että olisi kiva jos hän välillä soittaisi. Nyt en ole enää viitsinyt sanoa asiasta ja eipä ole mies soitellut. Äitillensä on kuulemma soitellut useastikkin. Äitinsä on nimittäin soittanut minulle ja kertonut mitä pojalle kuuluu. Ennen aina sanoi että "ei sieltä ehdi" ja silti aina lomilla sanoo että siellä ei ole muuta kuin aikaa. En tiedä olenko lapsellinen ja huomionkipeä mutta harmittaa vaan kun aikuinen ihminen ikävöi enemmän äitiänsä kuin omaa tyttöystäväänsä armeijassa ollessaan.. en tiedä. Mitä mieltä olette, ylireagoinko vain?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 05:13"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 04:48"]Nyt kuullostaa pahalta..:( Mä ehdottaisin että lakkaat itsekin vastaamasta ja nosta sille äidille kissa pöydälle. Jos äiti vielä soittaa miten pojalla menee, niin kerro että aikuisen miehen asioita ei tarvitse äidin soitella vaan ilmoittaa sieltä itse ja äiti katsoo miten on poikansa kasvattanut kun kohtelee naisia näin välinpitämättömästi.. Mä sanoisin ainakin noin nasevasti takaisin. Sen jälkeen antaisin vain ajan kulua ja katsoisin ottaako kundi yhteyttä. Jollei ota, niin se on aika selvä, mä katselisin jo uutta seuraa. Toi ei ole tervettä. [/quote No eihän se sen äidin vika ole jos poikaa ei kiinnosta! Uutta junaa tunneliin sanon minä, mies vaihtoon!

[/quote]

Opettele lainaamaan :D Ja kyllä, onhan se äidinkin vika, että soittelee AIKUISEN poikansa puolesta ne suhteen ylläpitopuhelut. Nyt hiukan valoja päälle, ja äiti on taatusti tietoinen ettei mies soittele tyttikselleen, joten mitä helv.. :D

Vierailija
2/22 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti tän jutun otsikon kuuluisi olla: "Meidän äiti hoitaa teidän äitien lasten suhteen ylläpidon"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:53"]

Mm tuntuuhan tämä vähän, eikä vain vähän, typerältä olla se ainoa osapuoli joka ikävöi. Mutta olen ajatellut että tämä armeija on vaan nyt hankalaa aikaa. Kun en viitsi enää viestejäkään miehelle pistää kun niihinkin vastaamiseen saattaa mennä vuorokausi vaikka näyttää olevan aktiivinen usein esim. Facebookissa... ja kun olen kysynyt että rakastaako hän vielä niin vastaus on aina "totta kai" ap

[/quote]

Armeija ei ole nyt niin hankalaa aikaa että parisuhdekin kaatuu.:D Se on niin paljon muuttunut viime vuosikymmeninä, joten se on enemmän nykyajan partiotoimintaa kuin sotimista. Kurinpitotoimia on rajoitettu, ettei tule syytteitä simputuksesta ja niin ed. Ylimääräisiä viikonloppuja jos tai kun jää kiinni johtuu aika usein omasta töppäilystä ja illat ovat usein vapaita ennen kutsuhuutoja. Tietenkin omalla asenteellaan siitä saa sellaista että ei ehdi pidellä tyttöystäväänsä yhteyttä.. Kaverini jäi ainakin ylimääräisiksi viikonlopuiksi kineksiin koska meni kasarmille kännissä tai teki jotain muuta yhtä älykästä. 

Vierailija
4/22 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuullostaa pahalta..:( Mä ehdottaisin että lakkaat itsekin vastaamasta ja nosta sille äidille kissa pöydälle. Jos äiti vielä soittaa miten pojalla menee, niin kerro että aikuisen miehen asioita ei tarvitse äidin soitella vaan ilmoittaa sieltä itse ja äiti katsoo miten on poikansa kasvattanut kun kohtelee naisia näin välinpitämättömästi.. Mä sanoisin ainakin noin nasevasti takaisin. Sen jälkeen antaisin vain ajan kulua ja katsoisin ottaako kundi yhteyttä. Jollei ota, niin se on aika selvä, mä katselisin jo uutta seuraa. Toi ei ole tervettä.

Vierailija
5/22 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 04:48"]Nyt kuullostaa pahalta..:( Mä ehdottaisin että lakkaat itsekin vastaamasta ja nosta sille äidille kissa pöydälle. Jos äiti vielä soittaa miten pojalla menee, niin kerro että aikuisen miehen asioita ei tarvitse äidin soitella vaan ilmoittaa sieltä itse ja äiti katsoo miten on poikansa kasvattanut kun kohtelee naisia näin välinpitämättömästi.. Mä sanoisin ainakin noin nasevasti takaisin. Sen jälkeen antaisin vain ajan kulua ja katsoisin ottaako kundi yhteyttä. Jollei ota, niin se on aika selvä, mä katselisin jo uutta seuraa. Toi ei ole tervettä.
[/quote
No eihän se sen äidin vika ole jos poikaa ei kiinnosta! Uutta junaa tunneliin sanon minä, mies vaihtoon!

Vierailija
6/22 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:44"]

Oma mies soitteli mulle aina ensimmäisenä.. Muille soitteli sit jos aikaa jäi kun oltii valmiiksi puhuttu.. Myös txtaili paljon salaa mulle (WC:ssä esim.)

[/quote]

Ootte te teinit sitten söpöjä. Ihq.
[/quote]

Teinit? :D täytetään miehen kanssa tänä vuonna 24 ja sielä mun ukkoni paimentaa mosia paraikaa. Joo vähän yliaikasena opintojen takia meni, mutta ei suinka ainut. :D

Mutta alottajalle. Mun mies ainakin soittelee ja tekstaa kun vaan pystyy, äidille ja muille jos on aikaa. Sinuna ottasin kissan pöydälle ja ilmottasin että ois reilua sanoa jos ei enää kiinnosta. Sano vaikka että kyllä sulle löytyy muitakin ottajia. Onhan intti stressaavaa miehellekin ja päivät pelkkää suorittamista, oma mies ei ainakaan viihdy yhtään, mutta on kyllä pirun erikoista jos äitille kuitenkin soittelee.

Vierailija
7/22 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Ei sitä kiinnosta

Vierailija
8/22 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies soitteli mulle aina ensimmäisenä.. Muille soitteli sit jos aikaa jäi kun oltii valmiiksi puhuttu.. Myös txtaili paljon salaa mulle (WC:ssä esim.)

Vierailija
9/22 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:43"]

Jätä se. Ei sitä kiinnosta

[/quote]

:DD

Vierailija
10/22 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on toki hyvä, että hän piää yhteyttä äitiinsä, eikä varmasti ole sinulta pois. Mutta kieltämättä tuntuisi oudolta, jos mieheni ei pitäii minuun yhteyttä tuossa tilanteessa?! Eli loukkaantuisin kyllä. En siitä, että soittaa äidilleen vaan siitä, että ylipäätään ei soita sinulle. Oma poikaystäväni oli aikanaa armeijassa ja ainakin tekstaili minulle päivittäin...

Vierailija
11/22 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, taitaa sotkun munkitkin tulla sua ennen...

Vierailija
12/22 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ylireagoi.olisiko tunteet sua kohtaan ruvennut kuihtumaan ku ette nää?luulisi soittelevan jos sua miettii ja ikävöi.

Vierailija
13/22 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä on löytynyt joku kiva tykkimies ja savuava ase.

Vierailija
14/22 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm tuntuuhan tämä vähän, eikä vain vähän, typerältä olla se ainoa osapuoli joka ikävöi. Mutta olen ajatellut että tämä armeija on vaan nyt hankalaa aikaa. Kun en viitsi enää viestejäkään miehelle pistää kun niihinkin vastaamiseen saattaa mennä vuorokausi vaikka näyttää olevan aktiivinen usein esim. Facebookissa... ja kun olen kysynyt että rakastaako hän vielä niin vastaus on aina "totta kai" ap

Vierailija
15/22 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ettei hyppele vapailla muiden tyttöjen luona? Mulla on inttimiehiä ollut yhteensä kolme (ei yhtaikaa...) eikä niistä kukaan ollut kahta viikonloppua pidempään yhtäjaksoisesti kiinni.

Vierailija
16/22 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan tahdo uskoa että mies hyppelisi muiden tyttöjen luona... vaikkei siitä voi tietenkään varma ikinä olla

Vierailija
17/22 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano nyt kauniisti mutta sanon kuitenkin. Se on unohtanut sinut eikä enää ehkäpä kiinnostunut. Lopetat nyt yhteydenpidon täysin ja jos ei muutamaan päivään ota yhteyttä niin mitäpä sellaiseen aikaa haaskaat

Vierailija
18/22 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on todella rassaavaa kun toinen ei välitä riittävästi. Ja vaikee sitä on hyväksyä.
Vaikka olis intissä miten hauskat jutut niin luulis kiinnostavan mitä sullekin kuuluu.
Sano sille että halua etäisyyttä kun hän osoittaa toiminnallaan sinun olevan vain varalla odottava morsian. Katso miten reagoi.

Vierailija
19/22 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa vaan kun mies on livenä aina niin ihana ja huomioiva... Olen kyllä miettinyt että jos olenkin vain hänelle sellainen "varma nainen" jota saa sitten aina lomille päästyään. ap

Vierailija
20/22 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kiinnosta enää, ei vaan osaa sanoa sitä suoraan ja toivoo, että se menee ohi itsellään. Sama kokemus yhdestä naisystävästä, saattoi mennä kaksikin vuorokautta ennen kuin vastasi viestiin jne. Kannattaa unohtaa, älä laita yhtään viestiä omatoimisesti ja nosta kissa pöydälle jos vielä tapaatte kasvokkain!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi