Mieheni on parantumaton romantikko, minä puolestani olen realisti. Miten muuttaa häntä?
Hän on todella kunnollinen ja kiltti, mutta leijuu seitsemännessä taivaassa. Eihän noin voi elää. Ei arki ole tuollaista. Mitä teen?
Kommentit (20)
Pidä kynsin ja hampain kiinni hänestä! Hyvät miehet ovat harvassa.
Menet takaisin trollikouluun, olemme tottuneet parempaan.
Onko teillä usein kynttiläillallisia?
Olen tuollainen nainen. Ei sitä voi minusta viedä. Suhtaudun positiivisesti elämään vaikka olisikin välillä vaikeaa. Haaveilu kantaa pitkälle ja mahdollistaa uskon parempaan huomiseen. Arki on mielekästä.
Älä yritä muuttaa toista. Kyynisyyttä on jo tarpeeksi maailmassa.
Anna miehesi minulle. Voidaan yhdessä haaveilla.
Saisi olla enemmän tuollaisia ihmisiä. Rakkaus kantaa pitkälle.
Mies parka kun on tuollainen nainen. No ehkä arki kanssasi opettaa elämän raadollisuuden.
Miten miehen romanttisuus haittaa elämääsi?
Miksi miehen pitää muuttua, miksi et itse muutu?
Muutokset lähtee aina itsestä, aivan turha vaatia muilta muutosta kunnitse ei suostu muuttumaan
Eli meni toisen matkaan ja pääsit yli.
Yleensä vaimot voivat tuollaisia olla, ovathan he NAISIA !
Hymyilet tietenkin ja välillä sanot kuinka ihana hän on
Ei toista voi muuttaa. Eikä saa alkaa edes painotamaan. Ainakaan kun ei ole mistään pahasta asiasta kyse.
Mitä se hänen romantiikka sisältää tarkemmin? Onko se rasittavaa vai kevyttä mukavaa. Oletko itse arkinen? Vai mies imelä? Mitä tapahtuu. Miten ihmeessä menitte yhteen jos on niin erilainen vai toimiiko se.
Lopetat toisten "Muuttamisen" ja meet ittees mielummi, sit sä ymmärrät sen faktan että sun ei tarvi muuttaa yhtään ketää.