Poikaystävä ei soita
Eli siis.. poikaystäväni on armeijassa nyt ja on välillä monta viikkoakin kiinni niin ettei nähdä. Itseäni harmittaa kovasti erossa olo ja ikävä on kova. Varsinkin kun ei tässä hirveästi olla yhteyksissä... Alku aikoina huomautin aina että olisi kiva jos hän välillä soittaisi. Nyt en ole enää viitsinyt sanoa asiasta ja eipä ole mies soitellut. Äitillensä on kuulemma soitellut useastikkin. Äitinsä on nimittäin soittanut minulle ja kertonut mitä pojalle kuuluu. Ennen aina sanoi että "ei sieltä ehdi" ja silti aina lomilla sanoo että siellä ei ole muuta kuin aikaa. En tiedä olenko lapsellinen ja huomionkipeä mutta harmittaa vaan kun aikuinen ihminen ikävöi enemmän äitiänsä kuin omaa tyttöystäväänsä armeijassa ollessaan.. en tiedä. Mitä mieltä olette, ylireagoinko vain?
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:44"]
Oma mies soitteli mulle aina ensimmäisenä.. Muille soitteli sit jos aikaa jäi kun oltii valmiiksi puhuttu.. Myös txtaili paljon salaa mulle (WC:ssä esim.)
[/quote]
Ootte te teinit sitten söpöjä. Ihq.
Ei ton ikäinen ole vielä aikuinen. Äidissä kiinni monet tuon ikäiset pojat. Sellaista se vaan on, oota muutama vuosi niin alkaa sekin itsenäistymään