Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin kaverin mankuminen ottaa aivoon

Vierailija
08.02.2015 |

Kaverin tupareissa oli kaverini tuttu, nainen, joka kovasti jutteli minunkin kanssani, halusi vaihtaa numeroita ja Facebook-tiedot. Ei siinä mitään, mukavan oloinen nainen ja kun olimme kaverini kanssa menossa viettämään tyttöjen iltaa tai kahville tai kaupungille niin muutamia kertoja tuo minulle uusi tuttavuuskin oli mukana.

Hän valitteli rahapulaa ja jossain kohtaa sanoin, että olen siivonnut vaatekomeroita ja haluaisiko hän tsekata olisiko mitään käyttökelpoista ennen kuin vien kierrätykseen. Hän haki vaatetta ja molemmat olimme tyytyväisiä. Menin onneton sanomaan, että siivoan taas joku kerta komerot ja ollaan yhteyksissä..

Nyt tulee viestä kahden viikon välein, että joko olen siivonnut komerot, milloin nähdään, onko hänelle mitään sopivaa. Ahistaa! Olen vastannut etten ehdi, ei ole sopiva hetki, palaan myöhemmin (ja nyt ei enää kiinnosta edes yrittää saada mitään aikaan). Alkaa ottamaan aivoon kun viestit on luokkaa "moi, mitä kuuluu, milloin nähdään, onko mulle mitään?" Miten te olette päässeet eroon kinuajista ilman riitaa?

Mitä hiivattia kannattaa vastata tai tehdä? En halua loukata mutta ei tuo patistelukaan oudolta ihmiseltä nappaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat seuraavan kerran että joo, siivosin, ei ollut mitään mistä luopuisin. 

Vierailija
2/9 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hitto mikä tilanne!
Tosi inhottavaa, itse olen just niin tossukka et tuskin saisin sanottua kauniisti että lopettaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa ystävystyä sun kanssa.

Vierailija
4/9 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiitos, en todellakaan älynnyt noin simppeliä ratkaisua pulmaan! Helkkari, minähän valehtelen päin naamaa, olen varmaan aivan liian kiltti ja nynny :D aina kannattaa näköjään avautua.

Vierailija
5/9 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävystyminen on ihan ok mutta vähän liian päällekäypää kun ajatellaan, että tuolta tyypiltähän mä saan kevätvaatteet kivasti. On niin vahva päässä se ajatus, että kiva mulle uutta tai käyttökelpoista kun toi ei tarvi niin kysyminen muuttuu mankumiseksi tai kerta tavaksi. Alkoi vaan ahdistamaan. Ompa kiva tavata ja olla joku hyödyke..

Vierailija
6/9 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen "tarvitseva" ihmistyyppi on rasittava. Mulla on ollut myös tutuissa näitä, jotka kinuavat jotain. Yleensä kyllä itselle on tullut noista vaan kyllästynyt ja ahdistunut olo.

Nyt pyrin tarkkaan varomaan, etten sano kellekään "väärälle" ihmiselle mitään sellaista, että tulee vastaavia tilanteita.

Vierailija
7/9 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ap pitää tästä lähtien suunsa kiinni kun tulee mieleen joku "hyvä idea" ja miettii kahdesti. Kierrätykseen vaan vaatteet yms. niin ei tule mitään kaveriongelmia. Ihmiset alkavat pitämään niin itsestään selvänä asioita, että tämähän on saavutettu etu ja kuuluu mulle.

Toinen tyyppi suuttu kun olin antanut pieneksi jääneen prätkätakin kummitytölle, että mitä se sillä tekee, sillähän on skootteri.. Joopa joo :D sori Krisse jos tunnistit ;)

Vierailija
8/9 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli mieleen se uusin feissarimoka :D Sano ettet aiokaan luopua mistään, annoit jo pois kaiken mitä et pidä. Totea vielä että oli kyllä hyvä siivota, nyt ei tarvitsekaan pariin vuoteen käydä kaappia läpi, eiköhän se siitä kyllästy.

Vierailija
9/9 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:49"]Kyllä, ap pitää tästä lähtien suunsa kiinni kun tulee mieleen joku "hyvä idea" ja miettii kahdesti. Kierrätykseen vaan vaatteet yms. niin ei tule mitään kaveriongelmia. Ihmiset alkavat pitämään niin itsestään selvänä asioita, että tämähän on saavutettu etu ja kuuluu mulle.

Toinen tyyppi suuttu kun olin antanut pieneksi jääneen prätkätakin kummitytölle, että mitä se sillä tekee, sillähän on skootteri.. Joopa joo :D sori Krisse jos tunnistit ;)
[/quote]

Mulle on käynyt myös noin, että kun vihdoin kieltäydyin enää olemasta "hyödyllinen", sain kuraa niskaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi