Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, etenki te korkeasti koulutetut, kelpaako teille amis?

Vierailija
13.11.2021 |

Vai pitääkö miehen olla käsienheiluttaja duunarin sijaan?

Kommentit (261)

Vierailija
161/261 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkea koulutus ei ole mikään älykkyyden ja fiksuuden mittari

Vierailija
162/261 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi amiksen lippis heppu haluaa itseään fiksumman naisen? Totuus kuitenkin ettei siellä amiksessa mitkään neropatit opiskele, helpommin sujuu elämä kun puolisot on suunnilleen samaa tasoa älykkyydeltään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/261 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun "kynnyskysymykset" :

-Ymmärrätkö yleisellä tasolla miten tiede toimii ja millaiset asiat tekevät esimerkiksi jostakin tutkimuksesta tieteellisen?

-Ovatko psykologia ja sosiologia sinun mielestäsi tiedettä?

-Mitä mieltä olet kaunokirjallisuudesta ja runoudesta?

-Mitä mieltä olet naisista työelämässä?

Näiden vastausten perusteella tekisin päätelmäni yhteensopivuudestamme.

Vierailija
164/261 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korkeasti koulutettu nainen, ja mulla on huonoja kokemuksia amismiehistä. Amiksen käynyt hyväpalkkainen duunarimies jota tapailin, kehui koko ajan itseään ja kuinka paljon parempi palkka hänellä on kuin minulla. Mies koki koko ajan tarvetta mollata ja alistaa minua. Hän uteli palkkaani tosi törkeään sävyyn ja mollasi työpaikkaani huonostipalkatuksi paskaduuniksi. Hänellä oli tarve todistella omaa paremmuuttaan minuun nähden.

Vierailija
165/261 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei amiksessa itsessään ole mitään vikaa. Osa amislaisista on tyyppeinä vaan...

Vierailija
166/261 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amiksen käyneet miehet tosiaan leuhkivat palkallaan ylimieliseen sävyyn. Yksi amiksen käynyt mies myös rupesi jankuttamaan mulle miksi en puhu murteella. Mies oli niin tyhmä että luuli etten siksi puhu murteella koska olen opiskellut yliopistossa ja olen ollakseni jotain. Totuus on että oon kotoisin paikkakunnalta jossa ei ole vahvaa murretta eikä siellä voimakasta murretta tyyliin mie ja sie puhuta.

Vierailija
167/261 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen amiksen kanssa seurustellut, mutta se petti ja jätti ja petti taas ja sai lapsen sen seksikumppaninsa kanssa ja soitti oikein itkuisen puhelunkin perään vauvaa odotellessaan. Sen jälkeen tapailin paria amista, toinen aivan ihana, mutta menehtyi. Toisella vähän liikaa virtaa. Päädyin lukiopohjaisen luovan alan yrittäjän kanssa kimppaan ja hyvin on sovittu yhteen. Hyvä isä ja mies. Itsellä maisteriopinnot vaiheessa enkä ole ollut juurikaan akateemisista miehistä kiinnostunut seksuaalisesti, älyllisestikin hyvin harvasta.

Vierailija
168/261 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on aina kiihottanut älykkäät naiset. Naisella on hyvä olla vähintään yliopistotason perustutkinto, jatkotutkintokin on plussaa. Älykkäät naiset on hyviä sängyssä. T. RaksaRane

Vierailija
169/261 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että miehen arvo nousee koulutuksen mukana. En pysty ymmärtämään. Koulutus ei muuta luonnetta mitenkään. Ainoastaan mahdollisuutta tienata… enemmän… rahaa…

Joo, nyt tiedän, miksi korkeasti koulutettu mrnee amiksen edelle. :)

Ei se luonne muutu, mutta arvot ja ymmärrys voivat kyllä muuttua. On kouluttamattomien harhaluuloa, ettei opinoissa opi elämästä mitään.

Itsellä amismies, minä olen YAMK ja esimiestyössä. Monesti toivon, että mies pystyisi kriittisempään ja moniuloitteisempaan argumentointiin liittyen vaikka työhyvinvointiin ja työkulttuuriiin. Turha toivo, jää sen tasolle että joku henkilö ärsyttävä töissä ja työjärjestelyt "pers*estä".

Vierailija
170/261 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen korkeasti koulutettu nainen, ja mulla on huonoja kokemuksia amismiehistä. Amiksen käynyt hyväpalkkainen duunarimies jota tapailin, kehui koko ajan itseään ja kuinka paljon parempi palkka hänellä on kuin minulla. Mies koki koko ajan tarvetta mollata ja alistaa minua. Hän uteli palkkaani tosi törkeään sävyyn ja mollasi työpaikkaani huonostipalkatuksi paskaduuniksi. Hänellä oli tarve todistella omaa paremmuuttaan minuun nähden.

Eli nyt siis tämän yhden mädän omenan takia sanot, että kaikki amiksen käyneet miehet ovat suoraan sieltä itsestään? Itse olen duunari, enkä koe kylläkään mitään tarvetta alkaa mollaamaan ketään tulojen taikka koulutuksen takia. Mutta jokainen tyylillään. Terv. Lvi-asentaja :) 

Vierailija
171/261 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joo, jos mies esim. lukee paljon, on kiinnostunut asioista ja on arvoiltaan samanlainen kuin minä (esim. vihreään kallellaa oleva feministi, arvostaa koulutusta) niin voin kiinnostua. Mutta kyllä siinä tapauksessa ihmettelisin, miksi hän on jäänyt amikseksi, ja kannustaisin opiskelemaan enemmän.  

Vierailija
172/261 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis joo, jos mies esim. lukee paljon, on kiinnostunut asioista ja on arvoiltaan samanlainen kuin minä (esim. vihreään kallellaa oleva feministi, arvostaa koulutusta) niin voin kiinnostua. Mutta kyllä siinä tapauksessa ihmettelisin, miksi hän on jäänyt amikseksi, ja kannustaisin opiskelemaan enemmän.  

No jos hän vaikka oikeasti pitää amisammatistaan ja viihtyy siinä?

Vierailija
173/261 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kiinni amiksesta. Kokki on tosi ok, mutta sitten joku autonrassaaja on iso no-no.

Vierailija
174/261 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun "kynnyskysymykset" :

-Ymmärrätkö yleisellä tasolla miten tiede toimii ja millaiset asiat tekevät esimerkiksi jostakin tutkimuksesta tieteellisen?

Kuinka todennäköisenä näkisit mahdollisuuden muodostaa toimiva ja tasapainoinen parisuhde kanssani mikäli vastaisin kynnyskysymyksiisi seuraavasti?

Kynnyskysymys 1. En ymmärrä

Kynnyskysymys 2. En tiedä mitä ne ovat

Kynnyskysymys 3. En mitään mieltä

Kynnyskysymys 4. Naisen paikka on kotona.

- kallu-pro-

Ihan ok vastaukset viimeistä lukuunottamatta. Parempi myöntää ettei tiedä kun että alkaa päteä suu vaahdossa jostain mistä ei oikeasti tajua yhtään mitään (yksi rasittavimmista piirteistä miehissä ja matalasti koulutetuissa).

Vierailija
175/261 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun "kynnyskysymykset" :

Kuinka todennäköisenä näkisit mahdollisuuden muodostaa toimiva ja tasapainoinen parisuhde kanssani mikäli vastaisin kynnyskysymyksiisi seuraavasti?

- kallu-pro-

Ihan ok vastaukset viimeistä lukuunottamatta. Parempi myöntää ettei tiedä kun että alkaa päteä suu vaahdossa jostain mistä ei oikeasti tajua yhtään mitään (yksi rasittavimmista piirteistä miehissä ja matalasti koulutetuissa).

Varmasti ovat ok vastaukset miehelle itselleen, mutta eivät minun puolisolleni. En halua sitä paljon mainostettua laatikkoleukaa, ja 170 cm pituus riittää minun miehelleni, mutta olisi täysin kestämätöntä elää ihmisen kanssa, joka ei ole mitään mieltä tieteestä tai kaunokirjallisuudesta.

Tuskin sähköasentajakaan haluaa naista, jonka mielestä sähkö tekee sairaaksi, ja joka kovalla äänellä sitä foliohattu päässään kailottaa.

-eri.

Vierailija
176/261 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että miehen arvo nousee koulutuksen mukana. En pysty ymmärtämään. Koulutus ei muuta luonnetta mitenkään. Ainoastaan mahdollisuutta tienata… enemmän… rahaa…

Joo, nyt tiedän, miksi korkeasti koulutettu mrnee amiksen edelle. :)

Ei se luonne muutu, mutta arvot ja ymmärrys voivat kyllä muuttua. On kouluttamattomien harhaluuloa, ettei opinoissa opi elämästä mitään.

Itsellä amismies, minä olen YAMK ja esimiestyössä. Monesti toivon, että mies pystyisi kriittisempään ja moniuloitteisempaan argumentointiin liittyen vaikka työhyvinvointiin ja työkulttuuriiin. Turha toivo, jää sen tasolle että joku henkilö ärsyttävä töissä ja työjärjestelyt "pers*estä".

Ei kaikkia täydy kouluttaa kriittiseen ajatteluun ja hyvään argumentointiin. Moni sinua älykkäämpi ihminen älyää sen olevan eduksi ilman koulutusta. Niitä löytyy amiksesta, yliopistoilta, kaikkialta... kai ymmärrät, ettei kaikista kouluteta eikä voitaisikaan kouluttaa kovin itsenäisiä ajattelijoita eikä siihen korkeakouluissa edes tähdätä. Sivistettävä aines on niin lähellä keskivertoa lahjoiltaan ja kyvyiltään ja juuri sinunlaisillasi ihmisillä koulutus nousee vähän turhaam hattuun. Itse olet myös miehesi valinnut. Eri

Tässä tuli esimerkki siitä kaikkein rasittavimmasta ihmistyypistä: matalasti koulutetuista, jotka uskovat olevansa fiksumpia kuin muut, koska ”ajattelevat omilla aivoillaan” ja imevät internetin syövereistä kaiken pimeimmän hömpän.

-eri myös.

Vierailija
177/261 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alettiin seurustella amiksina kanssa, nyt ollaan maisteri ja YAMK. Miten tähän nyt vastaisi..

Vierailija
178/261 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun "kynnyskysymykset" :

- kallu-pro-

Apua, ootko sä mun koira? :D Se nimittäin vastais näihin just tällä tavalla.

Vierailija
179/261 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tutkijanaisen joka perusti perheen taksikuskin kanssa ja vaikuttavat ok parilta. En osaisi oikeastaan kuvitella tätä naista jonkun sliipatun pukumiehen tai vakosamettihousuisen akateemikon kanssa, on perusluonteeltaan aika mutkaton pienen paikkakunnan kasvatti.

Vierailija
180/261 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi nimenomaan tärkeää nähdä miten suhtautuu asioihin joista ei oikein itse ymmärrä ja eteenkin niihin joita pidetään yleisesti vähän naisellisina juttuina. Ei tarvitse olla sama kokemuspiiri ja kaikki samat kiinnostuksen kohteet mutta en jaksa mitään naureskelua tai vähättelyä tai junttikommentteja. Tässä ikävä kyllä petrattavaa ihan korkeakoulutetuillakin miehillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän