Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoksijoita?

Vierailija
30.01.2015 |

kehittyykö moisella? 3-4krt viikossa 30min+ juoksua, niin että alkaa kävellen, hölkäten, juosten kovaa, hölkäten, kävellen. Kilometrejä kertyy kerralla 4-5km, sykkeet kovimmillaan luokkaa 160/170, muuten 140/150...

tuntuu että junnaan, mutta pidempiin lenkkeihin eiriitä aika :(

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20/11: ton saman matkan testauksen otan kanssa käyttöön! Sama kai mikä se on mikä motivoi liikkumaan, toisille se on hyvä pössis, mulle sen lisäksi myös parantuvat numerot, kiitos!

ap

Vierailija
22/24 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa juosta vaihtelevia lenkkejä sekä ajallisesti että vauhdillisesti. Jos mitenkään mahdollista, niin juokse edes kerran viikossa vähän pidempi lenkki esim. tunti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on ihan hyvin. Varmasti kehityt ainakin nyt alussa, jollet ole ennemmin juossut. Voisit yrittää pidentää juoksettavaa aikaa pikkuhiljaa. Niinkuin 11 kirjoitti, lyhyestäkin treenistä saa tehokkaan vauhtileikittelyillä tms. eli jos oikeasti kaipaat sitä kehittymistä juoksussa, välillä kannattaa vetää kovemmalla teholla. Kun sitten jaksat juosta yhtäjaksoisesti pidempään, voisit vaikka yrittää tehdä yhden hiukan pidemmän lenkin viikossa, esimerkiksi viikonloppuna. 

Itse olen juossut ennen hyvinkin tavoitteellisesti (mm. yhden maratonin ja useita puolikkaita) mutta nykyään olen päättänyt vain nauttia juoksusta ja siitä saamastani hyvästä olosta. Joten en juuri tällä hetkellä huolehdi kehittymisestä, vaan lähinnä kunnon ylläpidosta, mikä on sekin ihan ok :o) Tärkeintä on se, että voit nauttia juoksusta, liika atvoitteellisuus ja turha rääkki voi viedä siitä ilon (vaikka toisia nämä myös motivoivat).

Tsemppiä ja iloa sinulle uuteen harrastukseen!

Vierailija
24/24 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin itsekin nyt kirjoitusvirheet, joten kenenkään ei tarvitse tulla niistä huomauttamaan erikseen ;o) Toivottavasti tekstini oli muuten ymmärrettävää.

(24)

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 21:24"]

Minusta tuo on ihan hyvin. Varmasti kehityt ainakin nyt alussa, jollet ole ennemmin juossut. Voisit yrittää pidentää juoksettavaa aikaa pikkuhiljaa. Niinkuin 11 kirjoitti, lyhyestäkin treenistä saa tehokkaan vauhtileikittelyillä tms. eli jos oikeasti kaipaat sitä kehittymistä juoksussa, välillä kannattaa vetää kovemmalla teholla. Kun sitten jaksat juosta yhtäjaksoisesti pidempään, voisit vaikka yrittää tehdä yhden hiukan pidemmän lenkin viikossa, esimerkiksi viikonloppuna. 

Itse olen juossut ennen hyvinkin tavoitteellisesti (mm. yhden maratonin ja useita puolikkaita) mutta nykyään olen päättänyt vain nauttia juoksusta ja siitä saamastani hyvästä olosta. Joten en juuri tällä hetkellä huolehdi kehittymisestä, vaan lähinnä kunnon ylläpidosta, mikä on sekin ihan ok :o) Tärkeintä on se, että voit nauttia juoksusta, liika atvoitteellisuus ja turha rääkki voi viedä siitä ilon (vaikka toisia nämä myös motivoivat).

Tsemppiä ja iloa sinulle uuteen harrastukseen!

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä