Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka muka juo vielä Elysee-kuohuviiniä?

Vierailija
08.02.2015 |

Muistan vielä 90-luvulla lakkiaiset, joissa näkyi Elyseepulloja. Omissa lakkiaisissani kymmenen vuotta sitten ei Elyseetä juotu. Eikös se ole joku kotimainen merkki? Vähän junttia? On halpaa, eli tuskin hyvää?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juan mitä vaan mikä nousee mahdollisimman nopeesti hattuun !!

No ei vaan. Muistan kyllä tuon juoman ja eihän se kovin hyvää ollut. Aika kuiva kuohari, eikö vaan ? Mutta tuo brändi taisi olla se jolla aloittelin tutustumisen kuohariin. Tykkäsin kovasti juomasta ja sitten siitä uskalsi lähteä kokeilemaan muitakin makuja ja brändejä. Niitä laadukkaitakin.

En minä sitä juntiksi kutsuisi. Ei se ole junttia, se oli Suomi siihen aikaan. Vai oliko silloin kaikki junttia ? ( itseasiassa taisi olla.... ) minulla on tuosta juomasta hauskoja muistoja, en nyt siis ryhdy sitä tässä kuorossa haukkumaan :)

Vierailija
2/4 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu? Mietin vain, miksi naapurin yrittäjäpariskunta tarjosi Elyseetä. Liekö rahat loppu elämänkoulu-yrittäjämieheltä? Mieheni on lääkäri ja minä akateemisesti koulutettu, emme olleet koskaan ennen juoneet Elyä. Itse kieltäydyin raskauteen vedoten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan tuo jota äitini tilasi kihlajaisissani vuonna -88. Sittemmin en ole tainnut kuohareita juoda. Kihloissa on joku kerta tullut kyllä oltua senkin jälkeen, ei ole kuohuvia vain kukaan ajatellut.

Vierailija
4/4 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa nostalginen olo. Eihän se varsinaisesti viiniä ole, mutta paljon kehnompiakin kuohutuotteita on Suomessa valmistettu. Pitäisikö vaikka kesällä malliksi ostaa pullollinen? Ettei aina sitä samaa Lansonia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän