tytön poikkis kylässä! saanko salakuunnella?
Homman nimi on nyt semmonen, että mun 15v tyttö, toi ekaa kertaa poikkiksensa kylään. Ikää pojalla on kuulemma 17 ja on vähän rentun olonen. Opiskelee kuulemma ammattikoulussa metsä-alalla.... Hyvä että silmiin kahto kun sisälle tuli, luikkivat sitten tuonne tytön huoneeseen hyvin nopiaa, vaikka olin kahvitkin laittanu valmiiks.
No kummiskin, kysymys kuuluu: saanko paukata tytön huoneesee, tai salakuunnella ilmastointihormista, tai oven läpi?
Pelottaa ja hermostuttaa, että amispoika yrittää tehdä jotain seksuaalisesti sopimatonta hieman ujoon tyttööni..
Olohuoneeseen asti kuuluu selkeesti kun kihertelevät ja kuhertelevat siellä, välillä aika kimakkaakin ääntä kuuluu. Radiota pitävät päällä, ettei kaikki äänet kuuluu, ärsyttää, olisvat ilman radiota niin kuulisin paremmin.
Kommentit (40)
Just just. Luuletko että jos haluavat harrastaa seksiä niin eivät keksisi keinoja sitä harrastaa?
Saat sen verran vahtia, mitä niitä ääniä nyt kuuluu... Ja huomaat kyllä kun alkavat paneskella, kiherrys varmaan loppuu silloin ja tulee hiljasta :D Älä nyt pamahda yhtäkkiä huoneeseen, meidän äiti aikanaan koputteli ja pyysi oven takana iltapalalle
Kuinka tyhmänä pidät lastasi ja tätä amispoikaa? Luuletko, ettei tuon ikäiset keksi paikkaa ja aikaa seksille? Jos he haluaisivat jotain tehdä, niin he tekevät sen ilman, että kukaan huomaa.
Vuorokaudessa on aikaa 24 tuntia. Seksiin heillä menee ehkä 20-30 minuuttia. Luulen, että he löytävät vuorokaudesta 20-30min aikaa, jolloin kukaan ei ole kotona. Ei 15- ja 17-vuotiaat ole tyhmiä.
Mene heidän mukaan ja pyydä threesomea!
Kaikki pojat on 17v rentun oloisia... Jos ne panna haluais niin tuskin tulisivat sinne sinun korvien kantomatkan päähän.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 19:00"]
Kaikki pojat on 17v rentun oloisia... Jos ne panna haluais niin tuskin tulisivat sinne sinun korvien kantomatkan päähän.
[/quote]
17v amis ja 15v tyttö...
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 18:57"]Kuinka tyhmänä pidät lastasi ja tätä amispoikaa? Luuletko, ettei tuon ikäiset keksi paikkaa ja aikaa seksille? Jos he haluaisivat jotain tehdä, niin he tekevät sen ilman, että kukaan huomaa.
[/quote]
Tyttöäni pidän hyvinkin fiksuna, pojasta en vielä tiedä, kun en tunne paremmin. Aina sitä vaan on lapsistaan huolissaan, ettei satu vahinkoja, itse tulin raskaaksi 15vuotiaana juurikin vastoin tahtoani, siitä tämä pelko...
Kunhan tajuavat olla siveellisesti, äsken kuului aikamoista kolinaa, taisi lamppu tai joku esine tippua.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 19:04"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 18:57"]Kuinka tyhmänä pidät lastasi ja tätä amispoikaa? Luuletko, ettei tuon ikäiset keksi paikkaa ja aikaa seksille? Jos he haluaisivat jotain tehdä, niin he tekevät sen ilman, että kukaan huomaa. [/quote] Tyttöäni pidän hyvinkin fiksuna, pojasta en vielä tiedä, kun en tunne paremmin. Aina sitä vaan on lapsistaan huolissaan, ettei satu vahinkoja, itse tulin raskaaksi 15vuotiaana juurikin vastoin tahtoani, siitä tämä pelko... Kunhan tajuavat olla siveellisesti, äsken kuului aikamoista kolinaa, taisi lamppu tai joku esine tippua.
[/quote]
vastoin tahtoa? Raiskattiinko sut vai olitko 15-vuotiaana niin saatanan tyhmä ettet tiennyt miten lapsia tehdään? Eiköhän sun kannata huolehtia ihan vaan omasta seksielämästäsi. Nykyään ei koulu jatku normaaliin tahtiin jos tossa iässä ei tiedä miten lapsia syntyy. "älä tee niin kuin minä tein, teen niin kuin minä sanon" on idioottien viisastelua.
No nyt ne alko nussia! Tyttöni huohotus kuuluu ja sänky kitkaa.. Muistikohan ne laittaaa kumin? ap
Mene kysymään siitä oven takaa jotain! Tai koputa ja kysy saako tulla sisään ja tarjoa jotain syötävää siinä.
Pane miehesi kanssa kuin hullu, nii teinit kaikkoaa :D
Apua, tää on parempaa viihdettä ku big brother!
Voisiko äiti pitää meidät ajantasalla?
Sano että odottaa! Haen popcornit ;D
Muusta en osaa sanoa, mutta etkö voisi jatkossa edellyttää tyttäreltäsi, että tuollaiset uudet vieraat voisi esitellä vanhemmille reilusti. Ei se kuhertelu nyt ihan kamalaa ole, mutta huonoa käytöstä tuo tervehtimättä luikkiminen on. Jos siis on sellainen suhteenpoikanen, että kuherrellaan kotona asuvan tytön huoneessa, niin pitää pojalla olla rohkeutta esittäytyä vanhemmille! Luottamus olisi kyllä vähän niin kuin nuortenkin suunnasta ansaittava. Mutta älä silti paukkaa tai ole liian ankara, yritä puhumisen kautta. Et voi seksiä estää harrastamasta, mutta asiallisesti puhua voit, erityisesti tyttärellesi.
18 jatkaa.... ja muista, että ujoja ne tuon ikäiset pojat totta vie ovat - erityisesti metsäalan amispojat. Kuhertelu ja pussailukin on varmasti jo eri jännää. Ole siis kiva ja asiallinen vanhempi, niin malttavat jatkossakin viettää aikaa teillä. Parempi kai kuitenkin niin kuin jossakin kuulomatkan ulottumattomissa?
Nyt sinulla on oikea hetki tutkia tyttäresi puhelin! Tiedä vaikka olisi huumeita kuvioissa. Metsäalan poika on kaivanut metsästä psykedeelisiä sieniä. Kyllä ne tiedetään. Älä missaa tilaisuutta. Voit keskeyttää nussimisen myöhemminkin.
ei vittu:D