Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön elämä on paskaa!

Vierailija
03.04.2026 |

koko ajan istua vaan netissä lukemassa keskusteluja, ja joskus uimassa ja tänään onneksi on ruokajono

ei mitään tekemistä vaan internetpaskassa istumista ja ehkä taas kaljanjuontia, mikään ei tyydytä kun ei saa tehdä mitään jännää

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole. Olen nyttemmin meren rannalla siikaa onkimassa. Olutta tässä juon samalla ja eväitä söin äsken. Sain yhden siian ja savustan sen illalla 

Vierailija
2/12 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä sitä, että mä en voi mun sairauden takia juoda edes kaljaa enkä katsoa näyttöjä kuin pienen hetken kerrallaan.

T. Pitkäaikaistyötön

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

💩

Vierailija
4/12 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole. Olen nyttemmin meren rannalla siikaa onkimassa. Olutta tässä juon samalla ja eväitä söin äsken. Sain yhden siian ja savustan sen illalla 

No onpa sulla hieno elämä, kun roikut palstalla silloinkin kun teet jotain muuta. 

Vierailija
5/12 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpa sulla hieno elämä, kun roikut palstalla silloinkin kun teet jotain muuta. 

No tässä kännykällä olen netissä välillä. Olen täällä rannalla 8 tuntia joten on aikaa olla netissä.

Vierailija
6/12 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä on vapaus tulla ja mennä. Jos saa työn, jossa jopa viihtyy, niin se on hyvä lisä elämään. Paskassa duunissa oleminen se vasta paskaa elämää onkin. Ja moni muukin elämä, esimerkiksi sairaan elämä.

Vierailija
7/12 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömänä on vapaus tulla ja mennä. Jos saa työn, jossa jopa viihtyy, niin se on hyvä lisä elämään. Paskassa duunissa oleminen se vasta paskaa elämää onkin. Ja moni muukin elämä, esimerkiksi sairaan elämä.

Vapaus tulla ja mennä mihin? 

Vierailija
8/12 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ruokajonoon, ei muualle

Vierailija
9/12 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin vapaudesta. Tosin vasta 4 kk työttömänä eli voi olla että mieli muuttuu jos tämä vuosikausia kestää.

Vierailija
10/12 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietipä sitä, että mä en voi mun sairauden takia juoda edes kaljaa enkä katsoa näyttöjä kuin pienen hetken kerrallaan.

T. Pitkäaikaistyötön

Sun ei kyllä kannata elää.

Vierailija
11/12 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ruokajonoon, ei muualle

Mä olen ollut jo vuosia työtön. En ikinä vielä käynyt ruokajonossa. Käyn kävelemässä ja kuntosalilla. 

Vierailija
12/12 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneppä tiistaina töihin niin se elämäsi paranee vihdoin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän