Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Chafak ja hyllytetty mainos!

Vierailija
18.02.2015 |

http://m.iltasanomat.fi/viihde/art-1424278223717.html
.
Menikö liian pitkälle vai onko ylireagointia"

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa täällä missannut pointin täysin. Kyseessä on piilokamera, jossa lopuksi kuvattaville on kerrottu, että kyse on pilasta. Tämä ei kuitenkaan muuta sitä tosiasiaa, että on todella seksististä olettaa, että miehet olisivat aina valmiina pussailemaan kenen tahansa naisen kanssa. Tuollainen ehdottelu on myös kiusaannuttavaa ja joidenkin mielestä jopa ahdistavaa. Vaikka lopussa juttu paljastuukin "pilaksi" ei tee ahdistelutilanteesta miehille yhtään sen helpompaa. Mainos viittaa siis siihen, että on ihan okei ehdotella pussailua tuntemattomille hississä, halusivatpa he sitä tai ei. Ja lopuksi voidaan kuitata kaikki naurulla, koska tämähän oli vain pila. Ei näin!

Seksuaalinen häirintä ei ole sen hyväksyttävämpää, vaikka ehdottelijana olisi kaunis nuori nainen. Jos asetelma muutettaisiin niin, että hississä on nainen, jolle ehdottelee pussailua hampaaton pahalta haiseva ja epäsiistin näköinen mies, olisiko mainos edelleenkin hauska? Aivan.. Entä jos ehdottelemassa olisi nuori komea mies? Pointti on se, että tällainen käytös on väärin joka tapauksesa, riippumatta siitä kuka on ehdottelijan roolissa.

Vierailija
2/41 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se oli hauska :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mainos oli kyllä surkea. Erityisesti Saran "näyttelijäntaidot". Mutta aika helpolla Mynthon mainoksestaan luopu. Olis luullu että oisivat seisoneet enemmän tekeleensä takana.

Vierailija
4/41 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tyhmä ja vaivaannuttavaa katsottavaa se mainos ainakin oli..

Vierailija
5/41 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kyllä mikään hyvä mainos ollut. :D

Vierailija
6/41 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli myötähäpeä ku sitä katto!
"Pussataanko?"
"Häh?'
"Pussataanko?"
"Okei..."
"Oot piilokamerassa."

Vierailija
7/41 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 22:20"]

No mainos oli kyllä surkea. Erityisesti Saran "näyttelijäntaidot". Mutta aika helpolla Mynthon mainoksestaan luopu. Olis luullu että oisivat seisoneet enemmän tekeleensä takana.

[/quote]

Ehkä he saivat mitä halusivat? Huomiota.

Minua ahdistaa tuo mainos ajatuksena. Olen hissikammoinen ja mieleeni tuli mainoksesta ajatus, että mitä jos juuttuisin hissiin jonkun idiootin kanssa. Tai että voiko tuon mainoksen provosoimana joku/jotkut pölvästit alkaa kehitellä jotain vastaavaa. Jollakin asioilla ei pitäisi leikitellä. Tuo menee hyvän maun yli.

Vierailija
8/41 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 22:26"]

Tuli myötähäpeä ku sitä katto! "Pussataanko?" "Häh?' "Pussataanko?" "Okei..." "Oot piilokamerassa."

[/quote]

Edes teinit eivät esitä asiaa noin lapsellisesti ....

Vierailija
9/41 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vähän töksähtävä mainos

Vierailija
10/41 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi punapää tää

http://www.javs.fi/

Vierailija
11/41 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteläamerikassa noita överiksi vedettyjä piilokamerahissijuttuja on tehty, mutta mainostajat unohtivat sen, että Suomessa kulttuuri on tyystin erilainen. Ihmisen lähelle ei täällä sovi tulla samalla tavalla ja tuollainen koetaan negatiivisena viestinä.

Vierailija
12/41 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 22:20"]

[/quote]

Ehkä he saivat mitä halusivat? Huomiota.

Minua ahdistaa tuo mainos ajatuksena. Olen hissikammoinen ja mieleeni tuli mainoksesta ajatus, että mitä jos juuttuisin hissiin jonkun idiootin kanssa. Tai että voiko tuon mainoksen provosoimana joku/jotkut pölvästit alkaa kehitellä jotain vastaavaa. Jollakin asioilla ei pitäisi leikitellä. Tuo menee hyvän maun yli.
[/quote] no et oo tosissas :) aika monesta mainoksesta voi provosoitua.. j

Vierailija
13/41 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äää miesraukat, kauhea tilanne! :D Kaikki vaan jäätyy :D

Vierailija
14/41 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 22:20"] No mainos oli kyllä surkea. Erityisesti Saran "näyttelijäntaidot". Mutta aika helpolla Mynthon mainoksestaan luopu. Olis luullu että oisivat seisoneet enemmän tekeleensä takana. [/quote] Ehkä he saivat mitä halusivat? Huomiota. Minua ahdistaa tuo mainos ajatuksena. Olen hissikammoinen ja mieleeni tuli mainoksesta ajatus, että mitä jos juuttuisin hissiin jonkun idiootin kanssa. Tai että voiko tuon mainoksen provosoimana joku/jotkut pölvästit alkaa kehitellä jotain vastaavaa. Jollakin asioilla ei pitäisi leikitellä. Tuo menee hyvän maun yli. [/quote] no et oo tosissas :) aika monesta mainoksesta voi provosoitua.. j

[/quote]

Olen tosissani. Tuollainen tuli mieleeni, enkä pidä pelkoani edes yhtään epärealistisena, kun olen maailmanmenoa seurannut. En pidä realistisena, että pelkoni realisoituisi omalla kohdallani, mutta Suomen mittakaavassa - kuka tietää.

Vierailija
15/41 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua lähinnä ihmetyttää se että eihän Sara Chafak oo mikään "tuntematon nainen hississä" vaan se on missi ja tottakai noi miehet älyää et toi on joku piilokamera. En koe et toi olis seksuaalista häirintää eikä toi mainos ois yhtää sen pahempi jos osat olis toisin päin. Toi on vaan huono mainos. That's it.

Vierailija
16/41 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi oli ihan hauska, mutta jälkeenpäinhän paljastettiin että koko jutttu oli lavastettu. Meni vähän maku :D

Vierailija
17/41 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolohan toi on. Eikä kukaan edes halunnut pussata :D

Vierailija
18/41 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yritetty vääntää joku wnb amerikkalainen mainos.... Ja sara chafak ruudussa huoh

Vierailija
19/41 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 22:49"]

Mua lähinnä ihmetyttää se että eihän Sara Chafak oo mikään "tuntematon nainen hississä" vaan se on missi ja tottakai noi miehet älyää et toi on joku piilokamera. En koe et toi olis seksuaalista häirintää eikä toi mainos ois yhtää sen pahempi jos osat olis toisin päin. Toi on vaan huono mainos. That's it.

[/quote]

olisipa kaikki ikävät tilanteet elämässä vain piilokameraa...

Vierailija
20/41 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas meitä holhotaan hengiltä...Only in Finland.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi